Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
palenie sprzegla |
Autor |
Wiadomość |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 09-02-2010, 23:10
|
|
|
Jakie macie przebiegi w tych autach? Bo jak się czyta to aż się włos na głowie jeży u mnie cisza i spokój póki co (odpukać) A czy w wersji turbo sprzęgło nie jest takie same jak w wolnossącym? |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
Icewind
Forumowicz
Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Śródmieście
|
Wysłany: 10-02-2010, 09:32
|
|
|
całe 44.000, ale 100 KM więcej mocy więc siłą rzeczy musi się wcześniej zużywać. A mówiąc tak naprawdę to jak na samochód zrobiony w japonii to materiały - sprzęgło, hamulce mają z d... |
|
|
|
 |
topcan
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 114 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-02-2010, 08:52
|
|
|
No to i mnie dopadło rankiem wjeżdzając na stacje jak redukowałem na 2 zblokowało mi ze nic nie mogłem wrzucić, po chwili biegi wskakiwały ale z niesamowitym oporem a jak zaczeły wchodzić normalnie to zaczoł sie poślizg sprzęgła.
I tu wysnuwam dwa ptranka
1. (pewnie nie ma ) czy jest jakaś regulacja sprzęgła
2. gdzie można kupić oprucz aso dobre sprzęgło |
|
|
|
 |
sionia
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 136 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 24 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
|
Wysłany: 16-02-2010, 15:17
|
|
|
topcan napisał/a: | No to i mnie dopadło rankiem wjeżdzając na stacje jak redukowałem na 2 zblokowało mi ze nic nie mogłem wrzucić, po chwili biegi wskakiwały ale z niesamowitym oporem a jak zaczeły wchodzić normalnie to zaczoł sie poślizg sprzęgła.
I tu wysnuwam dwa ptranka
1. (pewnie nie ma ) czy jest jakaś regulacja sprzęgła
nie ma
2. gdzie można kupić oprucz aso dobre sprzęgło |
ja kupowałem tutaj link
tarcza exedy docisk oryginalny
jak będę miał następne do roboty to stare dam do nabijania okładzin bo w sumie po 90 tys docisk nie wygląda źle wytarte sa tylko okładziny dodam że podobno można zrobić tunning sprzegiełka- zamiast zwykły okladzin dostajemy ceramiczne podobno nie do zajechania tylko że niestety trochę kosztuje |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2010, 10:44
|
|
|
witam, wiosna przymierzm się do zmiany Carismy na Outka I, i troche mnie przerażają Wasze dyskusje o padakach tarczy po takich przebiegach, przecież to auto jest stowrzone do jazdy po cięższym terenie niż wyjazd z zaśnieżonego parkingu......paranoja.
...nie mówiąc już o ciągnięciu przyczepy. Pozdro |
|
|
|
 |
topcan
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 114 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-03-2010, 23:14
|
|
|
carisma1 napisał/a: | przecież to auto jest stowrzone do jazdy po cięższym terenie niż wyjazd z zaśnieżonego parkingu......paranoja.
...nie mówiąc już o ciągnięciu przyczepy. |
Outek nie ma problemu z przyczepą natomniast napewno się nie nadaje do ciężkiego terenu
nie ta klasa auta i tu nawet producent nie śmie twierdzić ze Outlander I jest autem terenowym |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2010, 12:29
|
|
|
hej, nie chodziło mi tutaj o trudny teren wiem, ze do tego potrzeba czegoś więcej, ciekaw jestem, czy problem palącej się tarczy dotyczy również wersji 2WD? |
|
|
|
 |
Simurgh
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: warszawa, mokotów
|
Wysłany: 03-08-2010, 11:38
|
|
|
Icewind napisał/a: | Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z zakupem i wymianą sprzęgła w I Turbo? U mnie już się kończy - ASO części i robocizna ok. 5000 zł.
Za taką kwotę to można całkiem niezły samochód kupić... |
Trzeba generalnie uważać. Ja kupiłem z mocno przypalonym sprzęgłem, a potem zimą dwa razy lekko dopaliłem. No i się zabawa skończyła. Teraz mam nowe, Exedy zresztą... i dwa razy przy jakichś górkach/piachach znowu "zapachniało", na szczęście delikatnie i nic się na razie nie dzieje. |
_________________ Simurgh |
|
|
|
 |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 18-06-2011, 21:21
|
|
|
Moje sprzęgło doboegło końca swojego żywota. Mam pytanie: Czy wiecie coś o sprzęgle firmy AISIN - niby made in Japan - cena kompletnego sprzęgła interesująca i konkurencyjna.
Mam pytanie także o to skąd mogą się brać wielkie różniece między cenami tego samego sprzęgła w różnych sklepach:
sprzęgło Japanparts, nr części: KF-571
- w jednym sklepie cena: 2343.00 zł
- w drugim: 1.100
I jeszcze jedno pytanie: czy w silniku 4G63 jest dwumasa?
Z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 20-06-2011, 18:19
|
|
|
Daniel_Sz W silniku 4G63 nie ma dwumasa jest to rzecz występująca w dislach a to jest benzyna. Co do jakości tego sprzęgła ciężko się wypowiadać, ale wiem z praktyki, że na ogół najdroższa część ostatecznie jest najtańszą |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-06-2011, 23:00
|
|
|
desti napisał/a: | jest to rzecz występująca w dislach |
Głownie w dieslach. W benzynach także np. taki VW 1,8T ma koło dwu masowe.
A swoją drogą jaka jest cena sprzęgła i czy sprzęgło jest uniwersalne do 4G63 czy zależy od skrzyni/modelu samochodu? |
|
|
|
 |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 21-06-2011, 11:55
|
|
|
Sprzęgło pasuje do 4G63, jak sprawdzałem do 2WD, 4 WD, 126 oraz 136 KM. Nie wiem jak to wygląda w przypadku turbo. Wybrałem sprzęgło AISIN - najtańsze, a praktycznie jest to EXEDY (z całą pewnością tarcza jest EXEDY). Porównanie 1080 PLN, a 2400 PLN w serwisie (tylko za części) przemawia do mnie jasno. Zobaczymy jak będzie po wymianie - dam znać. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-06-2011, 15:02
|
|
|
A masz jakieś kody tych części? |
|
|
|
 |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 22-06-2011, 01:19
|
|
|
firmy AISIN: Nr kat. KM-029 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 22-06-2011, 12:49
|
|
|
Daniel_Sz napisał/a: | Sprzęgło pasuje do 4G63, jak sprawdzałem do 2WD, 4 WD, 126 oraz 136 KM. Nie wiem jak to wygląda w przypadku turbo. Wybrałem sprzęgło AISIN - najtańsze, a praktycznie jest to EXEDY (z całą pewnością tarcza jest EXEDY). Porównanie 1080 PLN, a 2400 PLN w serwisie (tylko za części) przemawia do mnie jasno. Zobaczymy jak będzie po wymianie - dam znać. | Ja wymieniałem sprzęgło jakieś 2 lata temu. Akurat wtedy EXEDY było najtańszym zamiennikiem. Cena chyba circa 1500zł za zestaw. W hurtowniach moto były jeszcze jakieś inne zamienniki powyżej 2000zł, a ja zamówiłem EXEDY u dystrybutora EXEDY na Polskę. Standardowo mieli w ofercie jakieś tuningowo-sportowe zamienniki od EXEDY do większości marek, ale moje sprzęgło było według katalogu "stardardowe" bez wodotrysków. Co ciekawe u mnie oryginał też był marki EXEDY z wytłoczonym dodatkowo logiem mitsu i dodatkowym numerem katalogowym mitsu. Na tym sprzęgle zrobiłem ponad 40kkm bez większych problemów. Ostatnio jednak dwa razy odczułem jakby brak przyśpieszenia, ale może akurat to było skutkiem innych czynników zewnętrznych. |
|
|
|
 |
|