Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
palenie sprzegla
Autor Wiadomość
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 09-02-2010, 23:10   

Jakie macie przebiegi w tych autach? Bo jak się czyta to aż się włos na głowie jeży u mnie cisza i spokój póki co (odpukać) A czy w wersji turbo sprzęgło nie jest takie same jak w wolnossącym?
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
Icewind 
Forumowicz

Auto: Outlandr Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Śródmieście
Wysłany: 10-02-2010, 09:32   

całe 44.000, ale 100 KM więcej mocy więc siłą rzeczy musi się wcześniej zużywać. A mówiąc tak naprawdę to jak na samochód zrobiony w japonii to materiały - sprzęgło, hamulce mają z d...
 
 
topcan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0 2004 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 114
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-02-2010, 08:52   

No to i mnie dopadło rankiem wjeżdzając na stacje jak redukowałem na 2 zblokowało mi ze nic nie mogłem wrzucić, po chwili biegi wskakiwały ale z niesamowitym oporem a jak zaczeły wchodzić normalnie to zaczoł sie poślizg sprzęgła.
I tu wysnuwam dwa ptranka
1. (pewnie nie ma ) czy jest jakaś regulacja sprzęgła
2. gdzie można kupić oprucz aso dobre sprzęgło
 
 
 
sionia 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 136 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: 16-02-2010, 15:17   

topcan napisał/a:
No to i mnie dopadło rankiem wjeżdzając na stacje jak redukowałem na 2 zblokowało mi ze nic nie mogłem wrzucić, po chwili biegi wskakiwały ale z niesamowitym oporem a jak zaczeły wchodzić normalnie to zaczoł sie poślizg sprzęgła.
I tu wysnuwam dwa ptranka
1. (pewnie nie ma ) czy jest jakaś regulacja sprzęgła

nie ma

2. gdzie można kupić oprucz aso dobre sprzęgło


ja kupowałem tutaj link
tarcza exedy docisk oryginalny
jak będę miał następne do roboty to stare dam do nabijania okładzin bo w sumie po 90 tys docisk nie wygląda źle wytarte sa tylko okładziny dodam że podobno można zrobić tunning sprzegiełka- zamiast zwykły okladzin dostajemy ceramiczne podobno nie do zajechania tylko że niestety trochę kosztuje
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2010, 10:44   

witam, wiosna przymierzm się do zmiany Carismy na Outka I, i troche mnie przerażają Wasze dyskusje o padakach tarczy po takich przebiegach, przecież to auto jest stowrzone do jazdy po cięższym terenie niż wyjazd z zaśnieżonego parkingu......paranoja.
...nie mówiąc już o ciągnięciu przyczepy. Pozdro
 
 
topcan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0 2004 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 114
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-03-2010, 23:14   

carisma1 napisał/a:
przecież to auto jest stowrzone do jazdy po cięższym terenie niż wyjazd z zaśnieżonego parkingu......paranoja.
...nie mówiąc już o ciągnięciu przyczepy.


Outek nie ma problemu z przyczepą natomniast napewno się nie nadaje do ciężkiego terenu
nie ta klasa auta i tu nawet producent nie śmie twierdzić ze Outlander I jest autem terenowym
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2010, 12:29   

hej, nie chodziło mi tutaj o trudny teren wiem, ze do tego potrzeba czegoś więcej, ciekaw jestem, czy problem palącej się tarczy dotyczy również wersji 2WD?
 
 
Simurgh 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: warszawa, mokotów
Wysłany: 03-08-2010, 11:38   

Icewind napisał/a:
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z zakupem i wymianą sprzęgła w I Turbo? U mnie już się kończy - ASO części i robocizna ok. 5000 zł.
Za taką kwotę to można całkiem niezły samochód kupić...


Trzeba generalnie uważać. Ja kupiłem z mocno przypalonym sprzęgłem, a potem zimą dwa razy lekko dopaliłem. No i się zabawa skończyła. Teraz mam nowe, Exedy zresztą... i dwa razy przy jakichś górkach/piachach znowu "zapachniało", na szczęście delikatnie i nic się na razie nie dzieje.
_________________
Simurgh
 
 
Daniel_Sz 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: Piła
Wysłany: 18-06-2011, 21:21   

Moje sprzęgło doboegło końca swojego żywota. Mam pytanie: Czy wiecie coś o sprzęgle firmy AISIN - niby made in Japan - cena kompletnego sprzęgła interesująca i konkurencyjna.
Mam pytanie także o to skąd mogą się brać wielkie różniece między cenami tego samego sprzęgła w różnych sklepach:
sprzęgło Japanparts, nr części: KF-571
- w jednym sklepie cena: 2343.00 zł
- w drugim: 1.100

I jeszcze jedno pytanie: czy w silniku 4G63 jest dwumasa?

Z góry dziękuję za odpowiedź
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 20-06-2011, 18:19   

Daniel_Sz W silniku 4G63 nie ma dwumasa jest to rzecz występująca w dislach a to jest benzyna. Co do jakości tego sprzęgła ciężko się wypowiadać, ale wiem z praktyki, że na ogół najdroższa część ostatecznie jest najtańszą
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-06-2011, 23:00   

desti napisał/a:
jest to rzecz występująca w dislach


Głownie w dieslach. W benzynach także np. taki VW 1,8T ma koło dwu masowe.

A swoją drogą jaka jest cena sprzęgła i czy sprzęgło jest uniwersalne do 4G63 czy zależy od skrzyni/modelu samochodu?
 
 
Daniel_Sz 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: Piła
Wysłany: 21-06-2011, 11:55   

Sprzęgło pasuje do 4G63, jak sprawdzałem do 2WD, 4 WD, 126 oraz 136 KM. Nie wiem jak to wygląda w przypadku turbo. Wybrałem sprzęgło AISIN - najtańsze, a praktycznie jest to EXEDY (z całą pewnością tarcza jest EXEDY). Porównanie 1080 PLN, a 2400 PLN w serwisie (tylko za części) przemawia do mnie jasno. Zobaczymy jak będzie po wymianie - dam znać.
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-06-2011, 15:02   

A masz jakieś kody tych części?
 
 
Daniel_Sz 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: Piła
Wysłany: 22-06-2011, 01:19   

firmy AISIN: Nr kat. KM-029
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-06-2011, 12:49   

Daniel_Sz napisał/a:
Sprzęgło pasuje do 4G63, jak sprawdzałem do 2WD, 4 WD, 126 oraz 136 KM. Nie wiem jak to wygląda w przypadku turbo. Wybrałem sprzęgło AISIN - najtańsze, a praktycznie jest to EXEDY (z całą pewnością tarcza jest EXEDY). Porównanie 1080 PLN, a 2400 PLN w serwisie (tylko za części) przemawia do mnie jasno. Zobaczymy jak będzie po wymianie - dam znać.
Ja wymieniałem sprzęgło jakieś 2 lata temu. Akurat wtedy EXEDY było najtańszym zamiennikiem. Cena chyba circa 1500zł za zestaw. W hurtowniach moto były jeszcze jakieś inne zamienniki powyżej 2000zł, a ja zamówiłem EXEDY u dystrybutora EXEDY na Polskę. Standardowo mieli w ofercie jakieś tuningowo-sportowe zamienniki od EXEDY do większości marek, ale moje sprzęgło było według katalogu "stardardowe" bez wodotrysków. Co ciekawe u mnie oryginał też był marki EXEDY z wytłoczonym dodatkowo logiem mitsu i dodatkowym numerem katalogowym mitsu. Na tym sprzęgle zrobiłem ponad 40kkm bez większych problemów. Ostatnio jednak dwa razy odczułem jakby brak przyśpieszenia, ale może akurat to było skutkiem innych czynników zewnętrznych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.