Przesunięty przez: Hubeeert 27-09-2006, 09:19 |
MSR 1.8 1995r problem z obrotami i gaśnięciem |
Autor |
Wiadomość |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 16:54
|
|
|
Klapkę da się zamontować odwrotnie, wystarczy przekręcić ją o 180° wtedy pod własnym ciężarem opada i zostawia otwarty kanał na całą szerokość |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 28-09-2006, 17:05
|
|
|
Tomanek75 napisał/a: | Klapkę da się zamontować odwrotnie, wystarczy przekręcić ją o 180° wtedy pod własnym ciężarem opada i zostawia otwarty kanał na całą szerokość |
ok, ja pomyslalem tylem do przodu, a nie gora do dolu. Zerknalem na allegro, obecnie sa 4 oferty. Mozesz sprawdzic jeszcze tu
A na benzynie samochod pracuje poprawnie? jesli tak to nie przeplywka. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 17:27
|
|
|
Niestety na benzynie oprócz wysokich obrotów na biegu jałowym 1500 to po przekroczeniu 4000 obrotowej i wysprzęgleniu gaśnie.
[ Dodano: 30-09-2006, 10:47 ]
Jestem krok dalej, zamówiłem przepływomierz http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1574221 (gość gwarantuje sprawność i możliwość wymiany) za całkiem rozsądną cenę. Powinien dotrzeć do mnie w poniedziałek wtedy opiszę wam co i jak.Pozdrowiena dla wszystkich za pomoc.
[ Dodano: 02-10-2006, 12:40 ]
Sorry za upierdliwość ale jak to ugryźć [2. Podłączyć do masy złącze do ustawiania zapłonu]-fragment opisu regulacji przepustnicy ze strony http://www.mitsubishi-gra...&highlight=4g13 . Jescze raz sorki za marudzenie ale dopiero się uczę
[ Dodano: 02-10-2006, 15:53 ]
Właśnie wymieniłem przepływomierz, pierwszym objawem po wymianie był spadek obrotów do ok 1000-1100. Niestety ciągle po przekroczenu 4000 obrotów i wysprzęgleniu gaśnie z tą jednak różnicą że nie zapala się kontrolka check. Pewnie czeka mnie teraz regulacja przepustnicy. Jeszcze jeden mały problem podejrzewam że też do wyregulowania, najprawdopodobniej ciągle jest zły skład mieszanki bo dosyć mocno kopci. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to proszę jakieś wskazówki. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 10-10-2006, 13:21
|
|
|
Odepnij instalacje gazowa przeprowadz pierw regulacje na benzynie jezeli uklad wroci do ladu zajmij sie dopiero gazem tak bedziesz mial ciagle klopoty. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2006, 13:44
|
|
|
Takie rozwiązanie byłoby optymalne niestety ptrzebowałem pilnie autko na trasę jakieś 700km. Żeby dało się jechać mam odpięte sterowanie silniczkiem krokowym i na gazie zachowuje się dosyć poprawnie, niestety na benzynie zachowuje się jakby ECU nie sterował wtryskiwaczami i leje paliwo cały czas na maxa, a po podpięciu sterowania wolnych obrotów krokowy idzie w górne położenie. Napewno mam walnięty czujnik temp. silnika. Czy ktoś wie czy da się wsadzić jakiś zamiennik |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 10-10-2006, 13:52
|
|
|
wymontuj i idz do sklepu zwroc uwage na gwinty i powinnes dostac cos wloskiego a po powrocie zaplanuj regulacje |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2006, 11:16
|
|
|
Po przeczytaniu tego wątku w moim nowym MSR na pewno nie wyląduje gaz.
Tomanek75 - po doprowadzeniu autka do porządku musisz przestrzegać regularnych przeglądów instalacji, ale żeby wszystko hulało bez problemów koniecznie jedź z autkiem na kompleksowy przegląd całości (nie tylko instalacji). |
|
|
|
 |
dager [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2006, 19:20
|
|
|
slo_mo napisał/a: | Po przeczytaniu tego wątku w moim nowym MSR na pewno nie wyląduje gaz. | , nie zarzekaj się , jeszcze kilka podwyżek cen benzyny i oleju napędowego , zwiększysz przebiegi miesięczne i wtedy pogadamy |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2006, 19:37
|
|
|
Gaz to nie jest złe rozwiązanie tylko muszą byc spełnione poniższe warunki:
1. instalację montuje kto |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-10-2006, 19:39
|
|
|
dager napisał/a: | slo_mo napisał/a: | Po przeczytaniu tego wątku w moim nowym MSR na pewno nie wyląduje gaz. | , nie zarzekaj się , jeszcze kilka podwyżek cen benzyny i oleju napędowego , zwiększysz przebiegi miesięczne i wtedy pogadamy |
Że niby ceny na gaz nie podniosą?
IMHO gaz to zło, wielkie zło dla silnika nieprzystosowanego lub nieodpowiedniej instalacji niemniej zło i tyle. Fakt że czasami zło konieczne. Niemniej ja mimo że mogłem mieć w Corsie tanią i odpowiednią instalację na której Corsa z silnikiem 1.4 bardzo dobrze chodzi to i tak wolałem jeździć na benzynie i nie montować gazu za co do dziś jestem wdzięczny kumplowi. Bo jemu sie rypał gaz/silnik nonstop mimo że miał sekwencyjny a ja pomykałem na benzynce On tyle co zaoszczędził to dwa razy więcej wydał na naprawy. Tak że nigdy, przenigdy gazu w aucie. Prędzej dizla albo hybrydę kupię niż gaz założę. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Tomanek75 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2006, 19:42
|
|
|
ma o tym pojcie
2.Potem wystarczy pilnować eksploatacyjnych przeglądów.
3.Niedopuszczać do auta mechaników którzy nie mają pojęcia o "japończykach".
Mnie niestety czeka porządna regulacja silnika tylko właśnie mam problem z fachowcem z okolic Inowrocławia(poprostu takich niema).
Życzcie mi powodzenia. |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2006, 08:31
|
|
|
Tomanek75 napisał/a: | Życzcie mi powodzenia. |
Powodzenia.
Zawsze możesz wpiep***ć instalację |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 26-10-2006, 07:43
|
|
|
Tomanek75 napisał/a: | Mnie niestety czeka porządna regulacja silnika tylko właśnie mam problem z fachowcem z okolic Inowrocławia(poprostu takich niema). |
możesz jeszcze wpaść do mnie i posłuchać jak chodzi i się zbiera nasz MSR... |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 03-11-2006, 20:04
|
|
|
Nie bylo mnie kilka dni i co???
slo_mo, wiekszosc tych przypadkow to typowe awarie po serwisowaniu przez kowali/tylko bez obrazy/ i to czesto w dobrych warsztatach watpie zeby wystrzal nie wyrwal opaski czy dziury w obudowie a zepsul akurat przeplywomierz duzo moze byc do sprawdzenia np lambda czujnik temperatury ECU-krzyzakowe kondensatory zle ustawiony zaplon zle zamontowany pasek rozrzadu silnik krokowy
Autko pierw doprowadzic do ladu na benzynie potem sprawdzic i uruchomic instalacje gazowa.
lpg ma plusy i minusy benzyna podobnie /nawiasem mowiac jaki by musial byc silnik aby zachowac podobna ekonomie ile by musial kosztowac? |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|