Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
27-09-2006, 09:19
MSR 1.8 1995r problem z obrotami i gaśnięciem
Autor Wiadomość
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 16:54   

Klapkę da się zamontować odwrotnie, wystarczy przekręcić ją o 180° wtedy pod własnym ciężarem opada i zostawia otwarty kanał na całą szerokość
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 28-09-2006, 17:05   

Tomanek75 napisał/a:
Klapkę da się zamontować odwrotnie, wystarczy przekręcić ją o 180° wtedy pod własnym ciężarem opada i zostawia otwarty kanał na całą szerokość


ok, ja pomyslalem tylem do przodu, a nie gora do dolu. Zerknalem na allegro, obecnie sa 4 oferty. Mozesz sprawdzic jeszcze tu
A na benzynie samochod pracuje poprawnie? jesli tak to nie przeplywka.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 17:27   

Niestety na benzynie oprócz wysokich obrotów na biegu jałowym 1500 to po przekroczeniu 4000 obrotowej i wysprzęgleniu gaśnie.

[ Dodano: 30-09-2006, 10:47 ]
Jestem krok dalej, zamówiłem przepływomierz http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1574221 (gość gwarantuje sprawność i możliwość wymiany) za całkiem rozsądną cenę. Powinien dotrzeć do mnie w poniedziałek wtedy opiszę wam co i jak.Pozdrowiena dla wszystkich za pomoc.

[ Dodano: 02-10-2006, 12:40 ]
Sorry za upierdliwość ale jak to ugryźć [2. Podłączyć do masy złącze do ustawiania zapłonu]-fragment opisu regulacji przepustnicy ze strony http://www.mitsubishi-gra...&highlight=4g13 . Jescze raz sorki za marudzenie ale dopiero się uczę :D

[ Dodano: 02-10-2006, 15:53 ]
Właśnie wymieniłem przepływomierz, pierwszym objawem po wymianie był spadek obrotów do ok 1000-1100. Niestety ciągle po przekroczenu 4000 obrotów i wysprzęgleniu gaśnie z tą jednak różnicą że nie zapala się kontrolka check. Pewnie czeka mnie teraz regulacja przepustnicy. Jeszcze jeden mały problem podejrzewam że też do wyregulowania, najprawdopodobniej ciągle jest zły skład mieszanki bo dosyć mocno kopci. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to proszę jakieś wskazówki. :lol:
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 10-10-2006, 13:21   

Odepnij instalacje gazowa przeprowadz pierw regulacje na benzynie jezeli uklad wroci do ladu zajmij sie dopiero gazem tak bedziesz mial ciagle klopoty.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2006, 13:44   

Takie rozwiązanie byłoby optymalne niestety ptrzebowałem pilnie autko na trasę jakieś 700km. Żeby dało się jechać mam odpięte sterowanie silniczkiem krokowym i na gazie zachowuje się dosyć poprawnie, niestety na benzynie zachowuje się jakby ECU nie sterował wtryskiwaczami i leje paliwo cały czas na maxa, a po podpięciu sterowania wolnych obrotów krokowy idzie w górne położenie. Napewno mam walnięty czujnik temp. silnika. Czy ktoś wie czy da się wsadzić jakiś zamiennik :shock:
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 10-10-2006, 13:52   

wymontuj i idz do sklepu zwroc uwage na gwinty i powinnes dostac cos wloskiego a po powrocie zaplanuj regulacje
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 11:16   

Po przeczytaniu tego wątku w moim nowym MSR na pewno nie wyląduje gaz.
Tomanek75 - po doprowadzeniu autka do porządku musisz przestrzegać regularnych przeglądów instalacji, ale żeby wszystko hulało bez problemów koniecznie jedź z autkiem na kompleksowy przegląd całości (nie tylko instalacji).
 
 
dager
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 19:20   

slo_mo napisał/a:
Po przeczytaniu tego wątku w moim nowym MSR na pewno nie wyląduje gaz.
, nie zarzekaj się :mrgreen: , jeszcze kilka podwyżek cen benzyny i oleju napędowego , zwiększysz przebiegi miesięczne i wtedy pogadamy :wink:
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 19:37   

Gaz to nie jest złe rozwiązanie tylko muszą byc spełnione poniższe warunki:
1. instalację montuje kto
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 23-10-2006, 19:39   

dager napisał/a:
slo_mo napisał/a:
Po przeczytaniu tego wątku w moim nowym MSR na pewno nie wyląduje gaz.
, nie zarzekaj się :mrgreen: , jeszcze kilka podwyżek cen benzyny i oleju napędowego , zwiększysz przebiegi miesięczne i wtedy pogadamy :wink:


Że niby ceny na gaz nie podniosą? :twisted:
IMHO gaz to zło, wielkie zło dla silnika nieprzystosowanego lub nieodpowiedniej instalacji niemniej zło i tyle. Fakt że czasami zło konieczne. Niemniej ja mimo że mogłem mieć w Corsie tanią i odpowiednią instalację na której Corsa z silnikiem 1.4 bardzo dobrze chodzi to i tak wolałem jeździć na benzynie i nie montować gazu za co do dziś jestem wdzięczny kumplowi. Bo jemu sie rypał gaz/silnik nonstop mimo że miał sekwencyjny :mrgreen: a ja pomykałem na benzynce :) On tyle co zaoszczędził to dwa razy więcej wydał na naprawy. Tak że nigdy, przenigdy gazu w aucie. Prędzej dizla albo hybrydę kupię niż gaz założę. :)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 19:42   

ma o tym pojcie
2.Potem wystarczy pilnować eksploatacyjnych przeglądów.
3.Niedopuszczać do auta mechaników którzy nie mają pojęcia o "japończykach".
Mnie niestety czeka porządna regulacja silnika tylko właśnie mam problem z fachowcem z okolic Inowrocławia(poprostu takich niema).
Życzcie mi powodzenia.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 08:31   

Tomanek75 napisał/a:
Życzcie mi powodzenia.


Powodzenia.
Zawsze możesz wpiep***ć instalację :mrgreen:
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 26-10-2006, 07:43   

Tomanek75 napisał/a:
Mnie niestety czeka porządna regulacja silnika tylko właśnie mam problem z fachowcem z okolic Inowrocławia(poprostu takich niema).

możesz jeszcze wpaść do mnie i posłuchać jak chodzi i się zbiera nasz MSR...
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-11-2006, 20:04   

Nie bylo mnie kilka dni i co???
slo_mo, wiekszosc tych przypadkow to typowe awarie po serwisowaniu przez kowali/tylko bez obrazy/ i to czesto w dobrych warsztatach watpie zeby wystrzal nie wyrwal opaski czy dziury w obudowie a zepsul akurat przeplywomierz duzo moze byc do sprawdzenia np lambda czujnik temperatury ECU-krzyzakowe kondensatory zle ustawiony zaplon zle zamontowany pasek rozrzadu silnik krokowy
Autko pierw doprowadzic do ladu na benzynie potem sprawdzic i uruchomic instalacje gazowa.
lpg ma plusy i minusy benzyna podobnie /nawiasem mowiac jaki by musial byc silnik aby zachowac podobna ekonomie ile by musial kosztowac?
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.