 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
błąd wtryskiwaczy |
Autor |
Wiadomość |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-06-2010, 18:11 błąd wtryskiwaczy
|
|
|
Witam koledzy i koleżanki. Ostatnio zaniepokoiłem się faktem ze nie świeci mi kontrolka CE kiedy przekręcam stacyjke. taktez rozebrałem obudowe liczników i okazało sięże jakiśidiota wykręcił żaróweczke od Check'a. Teraz świeci non stop, takteż wymrugałem błędy z ECU, które byly 2: 41 i 43. 43 to czujnik temperatury na EGR'ze a 41 to wtryskiwacze. sprawdzilem opór na wtryskiwaczach i wynosi on( nie mam dokładnego miernika) tak 14 - 19 Omów, czyli moim zdaniem dobrze bo ma mieć kilka do kilkanaście. teraz moje pytanie brzmi. Gdzie dalej szukać?? prawda jest taka ze falują mi tak dosc dziwnie obroty jakby to faktycznie była wina wtryskiwaczy. Czy jest po prostu możliwość ze mimo prawidłowego oporu Wtryskiwacz nie działa tak poprawnie jak trzeba??
pozdrawiam T0m3k
szczerze jestem troche kiepski z mechaniki
aha i mam instalacje LPG ( doczytalem ze to przez to moze byc) tylko prosze o potwierdzenie tego
edit:
czy zawór EGR występuje w każdym miśku?? bo szczerze mówiąc nigdzie go nei widze... |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 26-06-2010, 21:38
|
|
|
Po przełączeniu na LPG, zawsze w moim MSR po pewnym czasie zapala się Check i świeci do momentu wyłaczenia silnika lub przełączenia na PB.
Wymrugałem kiedyś błędy i też wyskoczył mi błąd 41. |
_________________  |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-06-2010, 18:45
|
|
|
spoko:D dzięki ze mi to potwierdziłeś. muszę się jeszcze zając tym czujnikiem temperatury zaworu EGR i mam nadzieje ze nie będzie już zadnych problemów. Pozdrawiam. |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
malin
Nowy Forumowicz
Auto: Expo 2.4 16v & Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 7 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-06-2010, 06:46 expo
|
|
|
witam
tom3k, mam przypuszcenie że mamy podobne auta,
ja od 3 tygodni poznaje expo 2,4 94r. automat
jeśli tak, to proszę o potwierdzenie, oraz nfo na temat spalania, ja mam coś uszkodzone pewnie sonde bo trasa 13l (120) miasto 16,5 . Mam też chyba błędnie wbitą moc w dowód 93 kw. Proszę też o pomoc w odnalezieniu gniazda diagnostycznego.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
TANO
Nowy Forumowicz Życie jest jedno
Auto: Pajero IV , Pajero Pinin, Gala
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 17 Skąd: Scinawa
|
Wysłany: 05-08-2010, 21:57
|
|
|
Witam Panowie właściciele MSW. Czy rozwiązaliście swoje problemy z autami? Posiadam MIŚKA z 96-97roku, z instalacją gazową-sekwencja4. Oczywiście na gazie pali się kontrolka CHECK bo komputer nie widzi paliwa z którego tworzy mieszankę do spalania. Falujące obroty silnika to nie wina wtryskiwaczy, tylko przepływomierza przy kolektorze ssącym,lub wtyczki dopiętej do niego. W ciągu ostatniego miesiąca rozebrałem na części pierwsze 2 MSW i złożyłem w jeden. Miałem problem z zasilaniem pompy paliwa ale też dałem rade. Także ŚWIĘCI GARNKÓW NIE LEPIĄ, damy rade naprawić nasze cudeńka. |
|
|
|
 |
|
|