Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Prosba o pomoc MISIEK NIE CHCE JECHAC!
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-09-2010, 06:18   

Może szwankuje Boost Control Solenoid, ewentualnie zapieka się zawór Waste Gate, koniecznie trzeab sprawdzić błędy, bo jezeli kontrolka CE reaguje na przypadłośc, to komp musial cos zarejestrować
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
centurion_alarm 
Nowy Forumowicz

Auto: caro-, scenic ph1, golf4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25-09-2010, 07:20   

Miałem taki sam problem w gallu z 92r. Padnięta pompa paliwa, na dzień dzisiejszy niepamietam bo było to ponad 3 lata temu jakie wartosci były, może gdzieś na forum jest jeszcze.
Temat miałem taki.
Pompa paliwa dawała za małe ciśnienie. -odepnij wąż na wejściu do listwy i zmierz. Ja jeszcze mierzyłem samą pompę osobno zeby wyeliminować problem w instalacji, filtr przewody itd.
Jeden wtryskiwacz mimo ze miał dobrą oporność to nie dawał mgły tylko lał
Zawór przelewowy (reduktor cisnienia) na wyjściu z listwy wtryskowej był uszkodzony.
Przy okazji (niewiem jak w twoim) u mnie był jeszcze zaworek na pokrywie klawiatury, miał stały przelot, to wszystko powymieniałem i auto marzenie.

Sorki za brak nazewnictwa, ale sporo upłyneło od mojego ostatniego kontaktu z tematami w Gallu.
 
 
gru9721 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: jelenia gora
Wysłany: 25-09-2010, 08:31   

dzisiaj pojade na komputer jest u mnie w miescie warsztat gdzie tylko zajmuja sie japoncami i podobno maja dobry program zobacze bledy skasuje je bo pewnie jest ich duzo nawet przez rozpinanie kostek w czasie pracy silnika i znow zobacze jakie bledy lapie sprawdze tez jaka dawke mi daje na kazdy wtrysk jak bede cos wiedzial to napisze

[ Dodano: 25-09-2010, 11:34 ]
wlasnie wrocilem z djagnozy po resecie kompa wyskakuje mi od razu jeden blad nr 43 - TCV i jeszce jest jedno djagnosta wypatrzyl ze turbina duzo za duzo przeladowuje od ok.2.5 tys obr i komp wskakuje w tryb awaryjny powiedzial mi ze to przez ten czujnik wlasnie Ten czujnik tcv steruje dawka paliwa? on jest w pompie czy przykrecony do niej od zewnatrz?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-09-2010, 18:56   

centurion_alarm, Ty chyba mówisz o silniku benzynowym, My tutaj rozważamy "klekota" który nie ma:
centurion_alarm napisał/a:
wejściu do listwy
centurion_alarm napisał/a:
wtryskiwacz mimo ze miał dobrą oporność
centurion_alarm napisał/a:
listwy wtryskowej
po tym sądze, że chodziło Ci o benzyniaka.

gru9721, rozwiązanie problemu TCV
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20867
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9183
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gru9721 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: jelenia gora
Wysłany: 26-09-2010, 18:40   

wczoraj wyciagnolem turbine sugerujac sie djagnoza z komputera przypomne wyszlo mi ze turbina przeladowuje i chyba dlatego komputer miesza cos w pompie bo nie ma jak zaingerowac w turbine mechanicznie sterowana i wskakuje w tryb awaryjny z tad ten blad 43 myslalem ze zawor upustowy grzybek sie zawiesil niestety nie wszystko wyczyszczone zalozone dalej nic ale zauwazylem cos dziwnego wogole nie chodzi mi przepustnica przy dodawaniu gazu moze w tym tkwi problem czy to normalne ?napewno jest jakis czujnik co nia steruje ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-09-2010, 10:53   

gru9721, przepustnica tylko niweluje drgania na rozgrzanym silniku, gdy otworzy się EGR. Na zimnym jest cały czas otwarta, jak się rozgrzeje to przymyka do połowy na wolnych obrotach.
 
 
prisoner 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 SE 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 27-09-2010, 15:43   

Przerabiałem już taki temat w poprzednim autku. Objawy identyczne. Nie zalałeś przypadkiem jakiegoś ulepszanego ON. Mnie umarła pompa po zatankowaniu Vervy. Po odstaniu okazało się, że była chrzczona. Pompa poszła się ten tego. Jak zimny darł aż miło. Ciepły - zero mocy, spalanie w górę. Proponuję pompę na stół wrzucić. Dokładne pomiary pokażą co i jak.
Jaki przebieg autka?
_________________
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-09-2010, 16:16   

Ale tutaj diagnoza już jest postawiona- TCV. Objawy się zgadzają, ECU prawdę powie ;)
 
 
gru9721 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: jelenia gora
Wysłany: 27-09-2010, 20:30   

prisoner ja mam troche inaczej bo czy zyimny czy goracy jest tak samo gdy przekrocze ok.2.5 tys obr. to komp w pada w tryb awaryjny cztli tcv zle dziala logicznie myslac to nie moze byc pompa bo gdy wylacze zaplon czyli zrobie maly reset kompa znow dziala do 2.5 tys i tak jest za kazdym razem owczar nie orientujesz sie ile moze kosztowac ten czujnik i ktory to on wogle jest w pompie bo sa trzy i nie moge przyczaic ktory ? Przebieg Miska ok.215000tys
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-09-2010, 23:35   

gru9721, poczytaj tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20867
 
 
prisoner 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 SE 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 28-09-2010, 18:56   

Sorki nie doczytałem.
_________________
 
 
dudek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 4
Skąd: Zabkowice Slaskie
Wysłany: 09-10-2010, 17:36   

miałem koleżko ten dokladnie ten sam problem, dochodzilem do tego dwa miesiące,bo wszyscy mi mowili ze turbina padla,a co sie okazalo to padl zawór kąta wtrysku i raz albo pompa wlewala ropy do silnika tyle ze az kopcił na czarno albo wogole nie podawala ropy i sie wlasnie dławił, zacznij od tego,pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.