[MSS 1.3] Pali jak smok |
Autor |
Wiadomość |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 29-10-2010, 21:32
|
|
|
lapass napisał/a: | na przykładzie eclipsa widać, że innym właścicielom spalanie też wychodzi niższe |
ALe ja się Eclipsem nie wożę. Eclipse to moja zabawka i nie zwracam uwagi na to ile pali. Nie traktuje go jako auto do jazdy po zakupy tylko jako zabawka do rozładowania nerwów. Leje najdroższe paliwo, utrzymuje go w perfekcyjnym stanie technicznym dla bezpieczeństwa a opony i klocki wystarczają mi na pół roku. Nie porównujmy
Niech mi ktoś napisze jak przestawić kompa na wyświetlanie spalania chwilowego. Kombinowałem z tymi przyciskami ale ni jak nie potrafię uruchomić tej opcji. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
irekmiecz
Mitsumaniak

Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 470 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-10-2010, 22:44
|
|
|
"Bez firmowego radia można przestawić wskazania na wyświetlaczu tak aby cały czas była pokazywana jedna z w/w wartości.
Robi się to tak:
1. Wyłącz zapłon
2. Naciśnij nieopisany przycisk pod wyświetlaczem
3. Włącz zapłon
4. Trzymająć cały czas naciśnięty nieopisany przycisk naciskasz SET pod wyświetlaczem i zmieniasz wyświetlaną informacje.
5. Puszczasz przyciski i pozostaje na wyświetlaczy to co ustawiłeś "
Ztym że w p. 3. trzymamy nieopisany przycisk
Od siebie dodam że z tego forum wynika iż mało kto może tą funkcje odnaleźć a ja ją mam od początku jak tylko kupiłem 2,5roku temu a powyższą metodą raz się pobawiłem i to działa.
Mimo to zalecam porównanie z innym egzemplarzem . |
|
|
|
 |
jedras
Forumowicz

Auto: CARISMA1.8GDI '01/MSS1.3 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2006 Posty: 64 Skąd: 100LICA BemolanD
|
Wysłany: 03-11-2010, 01:06
|
|
|
Moj misiek po miescie pali do 8l100km. Do roboty mam 10 km. Po odpaleniu po nocy wydaje mi sie ze strasznie dlugo chodzi na ssaniu, wyje niemilosiernie. Nie wiem na jakich obrotach chodzi na ssaniu bo nie mam na desce obrotomierza ale dopiero po przejechaniu 2-3 kilometrow obroty spadaja. Biorac pod uwage, ze kolega ma do pracy 3-4 km to spalanie 10/100 jest chyba normą. W trasie jak mecze miska tylko do 90-100 km/h potrafi zejsc ze spalaniem do 5,5-6 litrow. Pytanie do wlascicieli 1.3 MSS. Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach. W zasobach mam jeszcze carisme GDI i obiektywnie obroty na ssaniu nie przekraczaja 1500 i chyba duzo szybciej wylacza sie ssanie niz w MSS. |
_________________ Pozdrawiam
JEDRAS
Cari 1.8 GDI 2001
MSS 1.3 2000 |
|
|
|
 |
lapass
Mitsumaniak
Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 265 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-11-2010, 09:06
|
|
|
jedras napisał/a: | Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach |
to chyba dosyć pospolite, u mnie po wysprzęgleniu obroty rosną do ok. 2000. możesz ewentualnie wyczyścić przepustnicę, to czasami trochę pomaga. |
|
|
|
 |
rryba
Mitsumaniak

Auto: MSS 4G13 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 58 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 10-11-2010, 00:26
|
|
|
lapass napisał/a: | jedras napisał/a: | Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach |
to chyba dosyć pospolite, u mnie po wysprzęgleniu obroty rosną do ok. 2000. możesz ewentualnie wyczyścić przepustnicę, to czasami trochę pomaga. |
U mnie jest podobnie, po wysprzęgleniu wskakuje powyżej 1000, sytuacja się normuje po przejechaniu ok 4 km |
_________________ Pozdrawiam
Łukasz
 |
|
|
|
 |
MSS_DiD
Nowy Forumowicz

Auto: MSS_1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 12 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 25-11-2010, 22:37
|
|
|
Chciałbym tylko odnieść się do dwóch rzeczy poruszonych w tym temacie. Spalanie podczas hamowania silnikiem jest równe 0 i tak należy jeździć nie tylko ze względu oszczędności i prawidłowości, ale i bezpieczeństwa. Nie powinno się stosować czegoś takiego jak jazda "na luzie" nie mamy wtedy żadnej kontroli napędu co w przypadku poślizgu kończy się bezwarunkowym DZWONEM. I to jest ta druga sprawa. |
|
|
|
 |
|