Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] Pali jak smok
Autor Wiadomość
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 29-10-2010, 21:32   

lapass napisał/a:
na przykładzie eclipsa widać, że innym właścicielom spalanie też wychodzi niższe

ALe ja się Eclipsem nie wożę. Eclipse to moja zabawka i nie zwracam uwagi na to ile pali. Nie traktuje go jako auto do jazdy po zakupy tylko jako zabawka do rozładowania nerwów. Leje najdroższe paliwo, utrzymuje go w perfekcyjnym stanie technicznym dla bezpieczeństwa a opony i klocki wystarczają mi na pół roku. Nie porównujmy :D

Niech mi ktoś napisze jak przestawić kompa na wyświetlanie spalania chwilowego. Kombinowałem z tymi przyciskami ale ni jak nie potrafię uruchomić tej opcji.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-10-2010, 22:44   

"Bez firmowego radia można przestawić wskazania na wyświetlaczu tak aby cały czas była pokazywana jedna z w/w wartości.
Robi się to tak:
1. Wyłącz zapłon
2. Naciśnij nieopisany przycisk pod wyświetlaczem
3. Włącz zapłon
4. Trzymająć cały czas naciśnięty nieopisany przycisk naciskasz SET pod wyświetlaczem i zmieniasz wyświetlaną informacje.
5. Puszczasz przyciski i pozostaje na wyświetlaczy to co ustawiłeś "
Ztym że w p. 3. trzymamy nieopisany przycisk
Od siebie dodam że z tego forum wynika iż mało kto może tą funkcje odnaleźć a ja ją mam od początku jak tylko kupiłem 2,5roku temu a powyższą metodą raz się pobawiłem i to działa.
Mimo to zalecam porównanie z innym egzemplarzem .
 
 
jedras 
Forumowicz


Auto: CARISMA1.8GDI '01/MSS1.3 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 64
Skąd: 100LICA BemolanD
Wysłany: 03-11-2010, 01:06   

Moj misiek po miescie pali do 8l100km. Do roboty mam 10 km. Po odpaleniu po nocy wydaje mi sie ze strasznie dlugo chodzi na ssaniu, wyje niemilosiernie. Nie wiem na jakich obrotach chodzi na ssaniu bo nie mam na desce obrotomierza ale dopiero po przejechaniu 2-3 kilometrow obroty spadaja. Biorac pod uwage, ze kolega ma do pracy 3-4 km to spalanie 10/100 jest chyba normą. W trasie jak mecze miska tylko do 90-100 km/h potrafi zejsc ze spalaniem do 5,5-6 litrow. Pytanie do wlascicieli 1.3 MSS. Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach. W zasobach mam jeszcze carisme GDI i obiektywnie obroty na ssaniu nie przekraczaja 1500 i chyba duzo szybciej wylacza sie ssanie niz w MSS.
_________________
Pozdrawiam
JEDRAS
Cari 1.8 GDI 2001
MSS 1.3 2000
 
 
lapass 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 265
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 03-11-2010, 09:06   

jedras napisał/a:
Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach

to chyba dosyć pospolite, u mnie po wysprzęgleniu obroty rosną do ok. 2000. możesz ewentualnie wyczyścić przepustnicę, to czasami trochę pomaga.
 
 
 
rryba 
Mitsumaniak


Auto: MSS 4G13 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 10-11-2010, 00:26   

lapass napisał/a:
jedras napisał/a:
Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach

to chyba dosyć pospolite, u mnie po wysprzęgleniu obroty rosną do ok. 2000. możesz ewentualnie wyczyścić przepustnicę, to czasami trochę pomaga.


U mnie jest podobnie, po wysprzęgleniu wskakuje powyżej 1000, sytuacja się normuje po przejechaniu ok 4 km
_________________
Pozdrawiam
Łukasz
 
 
MSS_DiD 
Nowy Forumowicz


Auto: MSS_1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 12
Skąd: Słubice
Wysłany: 25-11-2010, 22:37   

Chciałbym tylko odnieść się do dwóch rzeczy poruszonych w tym temacie. Spalanie podczas hamowania silnikiem jest równe 0 i tak należy jeździć nie tylko ze względu oszczędności i prawidłowości, ale i bezpieczeństwa. Nie powinno się stosować czegoś takiego jak jazda "na luzie" nie mamy wtedy żadnej kontroli napędu co w przypadku poślizgu kończy się bezwarunkowym DZWONEM. I to jest ta druga sprawa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.