Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
rozruch silnika 1.6
Autor Wiadomość
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-04-2010, 09:57   rozruch silnika 1.6

Panowie jedno pytanie. Nie znalazłem nic w tej sprawie na wyszukiwarce wiec piszę tego posta.
W trakcie uruchamiania silnika gdy jest zimny motor po kilku dosłownie obrotach walu łapie i ładnie pracuje. Sprawa ma się już inaczej gdy silnik jest rozgrzany, aby uruchomić go trzeba dość długo pokręcić rozrusznikiem. Oczywiście motor załapie i chodzi bez zarzutów tylko dlaczego trzeba tak długo kręcić.
Może jeszcze dodam , że kilka tygodni temu wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy bo obroty mi falowały i. Oczywiście po tych czynnościach wykonałem reset komputera i po tych działaniach obroty trzymają się stabilnie, ale problem z rozruchem na ciepłym silniku nadal pozostał.
Jeśli ktoś z Was ma jakieś przeszłe doświadczenia proszę o pomoc.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
_________________
stan
 
 
masha 
Forumowicz
MASHA

Auto: MSS 1.8 GDI AVANCE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-2010, 13:11   Re: rozruch silnika 1.6

stanleyr napisał/a:
Panowie jedno pytanie. Nie znalazłem nic w tej sprawie na wyszukiwarce wiec piszę tego posta.
W trakcie uruchamiania silnika gdy jest zimny motor po kilku dosłownie obrotach walu łapie i ładnie pracuje. Sprawa ma się już inaczej gdy silnik jest rozgrzany, aby uruchomić go trzeba dość długo pokręcić rozrusznikiem. Oczywiście motor załapie i chodzi bez zarzutów tylko dlaczego trzeba tak długo kręcić.
Może jeszcze dodam , że kilka tygodni temu wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy bo obroty mi falowały i. Oczywiście po tych czynnościach wykonałem reset komputera i po tych działaniach obroty trzymają się stabilnie, ale problem z rozruchem na ciepłym silniku nadal pozostał.
Jeśli ktoś z Was ma jakieś przeszłe doświadczenia proszę o pomoc.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.


Nie chciałbym martwić, ale proponuję podjechać do jakiegoś warsztatu i sprawdzić kompresję na cylindrach. Nie ubywa przypadkiem płynu chłodzącego???

Pzdr
masha
_________________
Pzdr
MASHA
MSS 1.8 GDI AVANCE '01
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-04-2010, 19:05   

Płyn jest na stałym poziomie, a jeśli chodzi o sprężanie to auto kupione od pierwszego właściciela, który je nabył w polskim salonie, także auto jest mi znane i z tego co wiem nie jest jakoś tam wyżyłowane. Przebieg w 100% oryginał i na stan dzisiejszy 112tyś.
_________________
stan
 
 
bogdan54 
Mitsumaniak
bogdan54

Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-04-2010, 20:13   

Być może czujnik temperatury silnika fiksuje , podaje do komputera złe odczyty i generuje zbyt dużą dawkę paliwa, zaznaczam że nie wiem który ( są dwa ) trzeba poszukać w downloadzie .
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-04-2010, 20:45   

Takie odnoszę wrażenie jak by go przylewało, bo po kręceniu jak nie załapie odpuszczam kluczyk i jeszcze raz zacznę kręcić to tylko dotyk i chodzi.
_________________
stan
 
 
bazkomp
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2010, 13:02   

nie masz przypadkiem instalacji gazowej?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 13-04-2010, 14:47   

stanleyr, zawory do regulacji i sonda lambda do sprawdzenia.
 
 
bombell 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Mielec
Wysłany: 18-11-2010, 22:56   

Witam,

Wybaczcie porównanie ale ten sam problem miałem w Fiat Punto. 2 lata szukania i kombinowania - dopiero wymiana regulatora ciśnienia paliwa pomogła.

Punto kilka dni temu sprzedałem i nabyłem MSS 1.6 :lol:
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 19-11-2010, 18:20   

Czy coś takiego jak regulator ciśnienia paliwa występuje w MSS 1.6? Jeśli tak , gdzie jest on ulokowany i w jaki prosty sposób można sprawdzić jego prawidłowe działanie?
_________________
stan
 
 
bombell 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Mielec
Wysłany: 20-11-2010, 01:09   

Tak na szybko jako że późno. Jutro sprawdzę pod maską.

Regulator powinien być na listwie wtryskowej.

http://allegro.pl/mitsubi...1285265454.html

Pierwsze zdjęcie to coś po lewej stronie listwy wtryskowej (w kształcie kapelusza).

U mnie regulator nie działał poprawnie, ale autko jeździło w pełni sprawnie tylko był ten problem z zapalaniem... Po wymianie problem zniknął. Tak było Puntem.
W moim przypadku nie wracała prawidłowa ilość paliwa do baku przez co za dużo paliwa szło na wtryski czyli "zalewało"

Na temat MSS za mało wiem ale z doświadczenia to bym obstawiał bo wcześniej powymieniałem masę rzeczy i dopiero to pomogło.
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 20-11-2010, 19:45   

OK. dzięki dzisiaj zajrzałem na listwę i po prawej stromie jest. Tylko teraz, gdzie coś takiego nabyć po za serwisem bo wiadomo serwisowe to dwa a może trzy razy droższe.
_________________
stan
 
 
bombell 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Mielec
Wysłany: 21-11-2010, 16:10   

Allegro, z rozbitych aut. W ostateczności kup całą listwę wtryskową. Sprawdź tylko żeby miały to samo ciśnienie.


Tutaj powinien być ten sam:
http://allegro.pl/regulat...1274984371.html
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 21-11-2010, 16:58   

Wielkie dzięki za namiar.

Pozdrawiam
_________________
stan
 
 
bombell 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 2002 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Mielec
Wysłany: 21-11-2010, 21:59   

Daj znać czy pomogło.
 
 
stanleyr 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Augustów
Wysłany: 22-11-2010, 17:40   

Jak coś zadziałam na pewno podzielę się doświadczeniem. Na razie jeszcze się porozglądam bo ten z allegro nie zupełnie taki sam. Rożni się kształtem i być może parametry mogą się różnic co do ciśnienia. Chociaż jest on z silnika 1.6 16V to na logikę powinno być OK no i kasa niewielka można byłoby zaryzykować, ale jeszcze poszperam w internecie może czegoś się doczytam.

[ Dodano: 05-12-2010, 18:34 ]
Jak obiecałem dzielę się doświadczeniem. Znalazłem na allegro regulator ciśnienia identyczny jak w moim SS oczywiście używkę. Wymieniłem go kilka dni temu no i wygląda że jest OK.
Także bombell wielkie dzięki za namiar.

Pozdrawiam
_________________
stan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.