Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Silnik nie odpala po umyciu wodą !
Autor Wiadomość
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 26-11-2010, 20:18   

Dobra chłopaki. Misiek prawie zrobiony. :-) Wymieniłem cała przepustnicę z fabrycznie ustawionym TPS'em (miałem połamany czujnik). Autko już pracuje na 6 cylindrach. Nie pali się kontrolka CHECK ENGINE. Autko ma swoją moc. Mimo to lekko wibruje na niskich obrotach. Wydaje mi się, że ma za niskie obroty. Na Drive ma około 400-450 (bardziej wibruje na LPG niż PB) a na Neutralu ma kolo 500. Na neutralu mniej juz dużo wibruje. Poza tym wszystko działa jak należy. No i teraz pytanie do Was o te obroty ? Dodam, że nie uczyłem jeszcze autka obrotów. Chciałem to zrobić jutro, ale zastanawiam się czy te obroty nie są za niskie i może najpierw wyregulować przepustnicę ? Bardzo proszę o pomoc. Najlepiej do jutra do 10 :-) Będę ogromnie wdzięczny ! :-)
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
BigTomala 
Mitsumaniak
MOD Black Dragon


Auto: GALANT Sport Edition EA5A V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 309
Skąd: GDAŃSK/Pruszcz Gd
Wysłany: 26-11-2010, 20:21   

wilukce napisał/a:
Dodam, że nie uczyłem jeszcze autka obrotów.
Prosze bardzo http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
_________________
To, że akurat milczę nie oznacza, że nie mam nic do powiedzenia... Kiedy rozum śpi budzą się upiory...
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 27-11-2010, 15:42   

BigTomala, dzięki dzięki :-)

Ja właśnie wyczyściłem silniczek krokowy. Był nieźle zasyfiony przez taki nagar czarny. Jak zacząłem myć to zmienił kolor na taki brązowy :-) Autko zdecydowanie równiej chodzi na wolnych obrotach :-) Mimo to mam jeszcze za niskie obroty. Na N jest to tylko 500 a na D tylko 400. Gdyby było jeszcze mniej to autko by gasło. Myśle jednak, że może się to ustawi z czasem. Narazie da się jeździć :-) W razie pytań będę kontynuował temat. Dzięki wszystkim za pomoc !!!
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 28-11-2010, 10:58   

wilukce, w moim 2,0 po odpięciu akumulatora przez kilkanascie km ma właśnie takie niskie obroty można to "rozjezdzić" ale dla spokoju lepiej nauczyć go obrotów.
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 29-11-2010, 13:16   

Chłopaki wydaje mi się, że muszę jeszcze wymienić kable i świece. Dziś rano zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE. Odpiąłem aku i do tej pory nie znalazło żadnych błędów. Wydaje mi się, że któraś świeca nie daje rady. Albo kable. Któryś cylinder chyba przerywa. W ogóle autko na niskich obrotach drży i obroty falują. Aparat dobry - kopułka czysta - palec nowy. Kable i świece prawdopodobnie nie wymieniane od 3 lat. Komputer znalazłby jakieś błędy gdyby kable i świece były do *upy ? Może ktoś miał taką sytuację. Pewnie jak którys garnek nie chodzi to ciśnienie powietrza jest inne i chociażby ten czujnik może coś wywalić. Niech mnie ktoś uświadomi albo poprawi.

[ Dodano: 29-11-2010, 13:37 ]
http://allegro.pl/ngk-rc-...1333027100.html - co myślicie o tym ?

http://moto.allegro.pl/sw...1343640348.html

no i świece. Chciałem znaleźć jakieś tańsze trochę może. Tzn te denso za trochę nie na mój budżet w tej chwili. Może coś NGK ? Jak ktoś ma jakiś ciekawy link to proszę pisać. Ja w między czasie będę szukał i czytał forum. Dzięki z góry.
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-11-2010, 14:11   

Może być również MAF uszkodzony, albo wtyczka zalana wodą i skorodowana. Spotkałbym się z kimś kto ma takiego samego Miśka i podmieniłbym MAF dla sprawdzenia.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 29-11-2010, 17:50   

Co to takiego ten MAF ? Wyczytałem tylko - mass air flow ?

[ Dodano: 29-11-2010, 17:54 ]
przepływomierz ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 29-11-2010, 18:58   

wilukce napisał/a:
przepływomierz ?

Tak
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 29-11-2010, 19:00   

Można go rozebrać i sprawdzić go ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-11-2010, 19:09   

wilukce, za chwilę przeniosę ten temat do kosza, bo tracę już cierpliwość. Przez ten wątek przewinęło się już kilka problemów. Myślę, że co najwyżej 1 miał związek z zalaniem wodą, a reszta to niefachowe naprawy i próbowanie na własną rękę naprawiać coś o czym się nie ma pojęcia.

Tu masz o przepływce:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

Tu masz o świecach:
http://forum.mitsumaniaki...?t=8489&start=0

Tu masz przewody:
http://forum.mitsumaniaki...=jakie+przewody

I zanim zadasz pytanie w którymkolwiek z tych tematów to przeczytaj je od początku.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 30-11-2010, 08:08   

wilukce napisał/a:
Dziś rano zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE. Odpiąłem aku i do tej pory nie znalazło żadnych błędów.


Zapaliło przy równomiernej , jednostajnej jeżdzie :?: Np 1 km jazdy przy ok. 90km/h :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 30-11-2010, 17:58   

Owczar, przepraszam za bałagan w tym temacie. Przyznam, że trochę się zapomniałem pisząc niektóre rzeczy. Jestem na forum 1,5 miesiące i obiecuję poprawę. Myślę jednak, że jeśli ktoś kiedykolwiek będzie miał jakieś problemy z zapłonem i elektryką znajdzie w tym temacie dużo cennych rad. :-)

KaWu napisał/a:
Zapaliło przy równomiernej , jednostajnej jeżdzie :?: Np 1 km jazdy przy ok. 90km/h :?:


Pamiętam, że zapaliła mi się jak sie zatrzymałem przed bramą i poszedłem ją otworzyć. Jednak dziś zrobiłem trase 300 km i autko oprócz tego, że troszeczkę szarpie na niskich obrotach to chodzi dobrze i kontrolka się nie pojawia. Może coś śnieg gdzieś wleciał. Kto to wie. Wiemy jaka wczoraj była pogoda ... a mój Misiek nisko zawieszony.
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.