Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka pod głowice.
Autor Wiadomość
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 06-12-2010, 02:33   Uszczelka pod głowice.

Witam wszystkich,


Poszukuje uszczelki pod głowice - jak najlepszej - nie tej zwyklej i taniej - no może nie za sztabki złota, ale prosiłbym kogoś kto w tym siedzi o podanie linków. Kiedys pytalem jednego z maniaków na temat uszczelki pod głowice, dostałem link ale nie zamowiłem tej częsci a rozmowa przepadła wraz z linkiem który teraz bardzo mi sie przyda - w takim razie prosiłbym o linki. Uszczelki które którys z forumowiczów mi pokazał niebyły zwykłymi tylko były z innego materiału - mocniejsze oraz były wystawione na Ebay.com, ale allegro.pl takze wchodzi w grę jesli tam takie cos takze istnieje.


Pozdrawiam , Łukasz.
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 06-12-2010, 06:17   

seryjna jest OK! ale mitsu a nie jakies zamienniki

jak wezmiesz MLS albo cometic tez bledu nie zrobisz.
http://www.3sx.com/store/...idProduct=26867
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-12-2010, 07:31   

seria http://www.3sx.com/store/...p?idProduct=810 cena za sztukę więc mnozysz x2
i coś lepszego Cometic http://cgi.ebay.com/ebaym...=item27b64411a4
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 06-12-2010, 17:45   

n3000 panuja takie opinie ze seria do 3000gt jest OK. bo czy cometic czy seria to sa multi layer steel takze nie bedzie to miec znaczenia . natomiast jesli robisz rozwiert na 93 , 94mm to seri juz uzyc nie mozesz bo jest do 92mm.

wogole predzej bedziesz mial problem z headliftem przy ok 35psi niz z uszcelka pod glowica. bierz serie nie ma sensu przeplacac z nadmiaru doladowania tych uszczelek nie zniszczysz raczej przegrzany silnik moze wyrzadzic szkody
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-12-2010, 18:18   

Różnica w cenie niewielka biorąc pod uwagę drogą wysyłkę z 3sx, obie są metalowe wielowarstowe ale cometic to najwyższa półka robiona do sportu.
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 07-12-2010, 02:22   

Dzieki bardzo za odpowiedzi oto chodziło!

Wlasnie mam pęknięta głowice i silnik dostaje wiekszej temperatury przy długich przejażdżkach, woda sie gotuje i wywala przez zbiorniczek wyrównawczy, o zimie juz nie mowie co by sie działo - nawet nie ryzykowałem auto narazie garażuje i będe powoli robić to co potrzeba wiec musze wymienić na nowy rok głowice i uszczelki oczywiscie takze.


Plusiki poleciały, pozdrawiam.
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 07-12-2010, 08:18   

Do swojego 3000GT SL kupiłem świetną uszczelkę metalową wielowarstwową za 115zł tylko, że nazwa mi wyleciała z głowy!! Musiał by mi ktoś podpowiedzieć... Dosyć popularna, dwu częściowa nazwa i na każdym ich produkcie na opakowaniu są hologramy.
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-12-2010, 08:45   

Hmm, a gdzie kupiłeś tak tanio w intercars 144zł kosztuje zwykła a tu metalowa za 115zł może to jakieś najtańsze jc auto czy coś.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-12-2010, 08:47   

Victor-Reinz może ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 07-12-2010, 09:28   

Witam,

Ja mam dwie nadmiarowe, kupowałem je oddzielnie, ale potem i tak potrzebowałem cały komplet na głowę. Jak chcesz, to mogę zerknąć wieczorem do bagażnika, będę w stanie podać Ci wtedy szczegóły techniczne
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 07-12-2010, 12:46   

Reinza kupywałem za ok 150-170 zł. już dokładnie nie pamiętam - uszczelka była 4 -ro warstwowa metalowa. Jak na razie wytrzymuje obroty...Nie oszczędzam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 07-12-2010, 15:51   

Dokładnie Victor-Reinz :mrgreen: U mnie również 4-ro warstwowa metalowa i też się spisuje. Wyglądała naprawdę solidnie. Ja za nią zapłaciłem ~115zł :)

PS. Jak coś pytaj o uszczelkę do Pajero lub Sigmy. Bo są sporo tańsze pomimo, że to ta sama część nawet z tym samym numerem katalogowym!! Wtedy pod nazwą 3000GT chyba była 50zł droższa i tą samą historię miałem z sprzęgłem. Za kpl sprzęgła Exedy do 3000GT powiedzieli mi 950zł, a za to samo sprzęgło tylko do Sigmy 3.0L 24V powiedzieli mi 700zl!! A nawet sprzedawca sprawdzał mi dokładnie dane i te sprzęgła miały ten sam nr i się kompletnie niczym nie różniły( oprócz nazwy samochodu w opisie i ceny :P )
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 07-12-2010, 21:52   

lukas , pomysl rowniez o chlodnicy . seria naprawde ledwo wystarcza do vr4 , NA jeszcze ok... ale przy turbo to nieporozumienie.

mialem dosc spory problem z przegrzewaniem sie silnika przy dluzszych przejazdach w ok 200-250km/h np przez klika-klikanascie minut.
zmienilem na aluminiowa chlodnice (duzo grubsza , cena ok 100-120 funtow) - problem zniknal. spadek temp wody o ok 10-15 stopni.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 17-12-2010, 02:38   

slawekpurc napisał/a:
lukas , pomysl rowniez o chlodnicy . seria naprawde ledwo wystarcza do vr4 , NA jeszcze ok... ale przy turbo to nieporozumienie.

mialem dosc spory problem z przegrzewaniem sie silnika przy dluzszych przejazdach w ok 200-250km/h np przez klika-klikanascie minut.
zmienilem na aluminiowa chlodnice (duzo grubsza , cena ok 100-120 funtow) - problem zniknal. spadek temp wody o ok 10-15 stopni.


Ok, dzieki Ci bardzo za pomoc i podpowiedz, troche to co napisze to OFF TOPIC ale napewno o tym nie zapomne tym bardziej ze tak czy siak mam dziurke w chlodnicy to musze ja wymienic. Piszac w skrocie to zabieram sie do doprowadzenia silnika do jak najlepszego stanu technicznego oraz wizualnego bo jak narazie to jest OK (nie mowiac o peknietych glowicach) bo reszta jest odnowiona, robilem maly remont silnika niedawno i wiedzialem ze glowice byly pekniete, ale do takiego stopnia ze moglem sobie czasem jezdzic, lecz zakupilem ostatnio pare NOWYCH rzeczy i po tym remoncie zaczelem cos robic,majstrowac itd i po zamianach pompuje mi ok 20psi to teraz juz mam pokickane calkiem i nawet probowac jezdzic nie proboje bo niechce po zatym jest zima auto juz dosc dlugo stoi w garazu a glowice juz mam zamowione, uszczelki poprosze wuja to zapyta w sklepie i tak powoli zbiera sie tego u mnie. Problem mam bo niemieszkam w Polsce, niby w polsce sa problemy z czesciami, ale w Islandi to wogole masakra! Zamierzam tez zamowic z EBAY wszystkie rury/orurowania do turbo itp. w chromie, zeby to jakos ladnie wygladalo ale jak juz powiedzialem najpierw najwazniejsza rzecz to silnik.

Na ebay nie jest drogo choc nie zawsze no ale tanio tez nie, w polsce niektore rzeczy tak jak te uszczelki mozna o prawie 50% taniej kupic i miec pewnosc ze dojdzie bo juz mam na to sposoby.

Moze jest ktos kto juz kupil w POLSCE pelne orurowanie do Turbo chromowane lub dual intercooler?

Jesli tak to za ile i przedewszystkim gdzie?
Jesli jest ktos kto mialby chwilke czasu popisac na GG lub PW i moglby podac mi informacje/szczegoly/numer tel gdzie moglbym najtaniej kupic orurowanie, dual intercooler, lub wlasnie chlodnice aluminiowa pasujaca do vr4 oraz cene i gdzie moglbym dostac to bylbym bardzo wdzieczny.


Pozdrawiam.
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 17-12-2010, 12:42   

w polsce nie masz szans kupic orurowanie do IC. ewentualnie ktos ci to sprowadzi i sprzeda tobie , albo zrobisz to na zamowienie.

jesli mieszkasz w islandi to najlepiej rob tak jak ja. wszystko co potrzebuje zamawiam z usa do norwegii. jedynie rzeczy z japoni bezposrednio zamawiam do PL.
wszystkie rzeczy z UE zamawiam rowniez do PL. auto mam w pl , ale z reguly jestem w norwegii. do polski zamawianie czegokoliwek spoza UE jest dramatem. celnicy potrafia przetrzymac paczke przez pare tygodni, czasem idzie szybko , problem w tym ze nie masz na to wplywu :)

najtaniej i najelpiej jest wykorzystac firme zajmujaca sie frachtem. np do norwegii zamawiam wszystko przez firme transportowa, nie mam problemow z clem . wychodzi to duzo taniej niz zamowienie przez UPS , FEDEX czy USPS.
najtansza jest forma przesylki przez USPS - odpowiednik poczty polskiej. idzie troche dlugo.
firma frachtowa najtaniej , idzie szybiciej niz USPS.
jesli masz noz na gardle i potrzebujesz cos nagle to bierz koniecznie UPS. maja gwarancje dostawy z USA do dowlonego kraju w europie w 3 dni robocze i zawszae sie z tego wywiazuja. ceny kosmiczne od 80 USD w gore. ale zalatwiaja formalnosci celne na wlasne reke wiec jesli chodzi o czas niz szybszego nie znajdziesz.
jak masz jakies pytania to chetnie odpowiem

[ Dodano: 17-12-2010, 12:52 ]
zapomnialem dodac ,
chlodnice alu najlepiej z UK kupic. w ok 120 funtow sie zmiescisz. nie kupuj seryjnej nie ma sensu. kup podobna do mojej jest duzo lepsza

intercooler niestety sa dostepne tylko w USA i ceny sa naprawde spore , poza tym gabrytowo jest problem z przesylka i niestety trzeba za nia duzo zaplacic.

mozesz kupic intercooler np w re5pect.pl lub gdzies w okolicach ok 400-500 zl. chinol..ale jest niezly. sam takiego mam.
orurowanie jesli masz seryjne turbo zrobisz dosc latwo. jesli chcesz miec cos ladnego to niestety ale kwasowka ci zostaje i jakis warsztat lub zamowinie gotowego zestawu np . cx racing , www.pricematchedparts.com. ok 450-550 usd . ale jak mowie przesylka wyjdzie tego dosc drogo .

jesli zdecydujesz sie zrobic to we wlasnym zakresie to orurowanie kupuje w askotech.pl
zlaczki siliknowe i inne np w re5pect.pl shtunning lub podobny sklep.

ja patrzac z perspektywy czasu to chyba dzis byl kupil zestaw IC z orurowaniem z USA , zaplacilbym jak za zboze , ale mialbym ladne , gotowe i pasujace.. no ale...moze mam za malo cierpliwosci.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.