[EA2A/W 2.0] poszedł rozrząd |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 12-12-2010, 00:50
|
|
|
Na taśmie w Japonii są zakładane paski Dayco.
To co uważasz za sygnowanie przez MMC paska Gates'a to tzw. dowolność sewrwisu MMC w zakładaniu pasków przy tzw. dużym serwisie (wymiana rozrządu). Np. mój lokalny serwis w Peterborough stosuje Conti (w pudełku MMC). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24340 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2010, 16:25
|
|
|
przede wszystkim części sygnowane logiem MMC przechodzą rygorystyczną kontrolę jakości i często są wielokrotnie lepsze od "tych samych" części sygnowanych ich producentem
o ile jest spora grupa producentów, którzy niezależnie od miejsca przeznaczenia robią coś dobrze (koyo, aisin, mitsuboshi, gmb, ngk itd.) o tyle często zamienniki słabszych firm, które nie przejdą fabrycznej kontroli jakości trafiają do takich dystrybutorów jak jc czy nipparts w ich pudełkach |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-12-2010, 12:14
|
|
|
misiu-bisi napisał/a: | słyszałem o ori pasku że strzelił w jakiejś renówce- |
obstawiam ze na 90% w Thalii |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-12-2010, 17:05
|
|
|
KaWu napisał/a: | obstawiam ze na 90% w Thalii | jakie to ma znaczenia, piszemy o Galancie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
stig1
Forumowicz stig1
Auto: Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 37 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 21-12-2010, 11:47
|
|
|
freefly napisał/a: | a więć:
poszło 10 zaworów i nie stało się nic więcej, do wymiany - 10 zaworów, uszczelki, olej i sam rozrząd.... myślę o kupnie rozrządu mitsuboshi. Pozdrawiam |
tak więc nie było tak strasznie, a już chciałeś drugi silnik kupować. Jak możesz to pochwal sie ile za wszystko cie skasowali
ostatnio u znajomego w cordobie też poszedł pasek i nic więcej oprócz zaworów nie poszło. mały koszt naprawy i autko śmiga dalej. |
_________________ Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-12-2010, 12:44
|
|
|
freefly, jak sprawy tematyczne, Galancik już jeździ |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
freefly [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2010, 15:43
|
|
|
aktualnie silnik jest porobiony, czekamy tylko na uszczelkę kolektora ssącego, koszt całkowity koszt oscyluje około 2100zł dokładnie nie wiem, ale z części poszło:
10 zaworów
uszczelki
uszczelniacze
kompletny rozrząd(rolki, napinacz, paski - wszystko japońskie)
paski klinowe(jap)
pompa wody (jap)
płyn chłodnicy
olej filtr
chyba tyle dokładnie będę wiedział - jutro przy odbiorze misia - mam taką nadzieję.
Pozdro |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 21-12-2010, 18:48
|
|
|
freefly napisał/a: | aktualnie silnik jest porobiony, czekamy tylko na uszczelkę kolektora ssącego, |
Jak już o tym piszesz - gdzie ją dostałeś Bo ja czekałem na nią od Japaneze ponad 2 tygodnie
Mam nadzieję, że autko po zrobieniu tego co napisałeś, będzie jeździło tak jak przed "strzałem" albo i lepiej |
|
|
|
 |
freefly [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2010, 20:22
|
|
|
Japanmotor tez czekam już prawie dwa tygodnie.... |
|
|
|
 |
misiu-bisi
Forumowicz
Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Banino
|
Wysłany: 21-12-2010, 23:46
|
|
|
qrde ja nie mogłem nigdzie tej uszczelki do ssącego dostać i złożyłem starą na silikon... jedno jest pewne, będziesz miał przynajmniej silnik jak prawie nowy-ja pośrednio ucieszyłem sie że zajrzałem swojemu w trzewia gdyż od razu oceniłem jego stan na bdb-więc przynajmniej wiem czym jezdżę-Tobie życzę tego samego:) |
|
|
|
 |
freefly [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2010, 21:02
|
|
|
Autko jeździ od czwartku;) wszystko gra, i chodzi lepiej - przynajmniej tak mi się wydaje;) koszt całej imprezy 2270zł... miałem dużo szczęścia. Dzięki wszystkim za pomoc i wsparcie.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
dawidbori
Forumowicz
Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 50 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 28-12-2010, 00:32
|
|
|
ja do 2.5 nie mialem wogole problemu z czesciami |
_________________ Życie to nie JeBaJkA |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 28-12-2010, 18:57
|
|
|
na zywotnosc paska rozrzadu wplywa duzo czynników.... np....w jakich warunkach jest eksploatowany samochod czyli trasa czy miasto, wiadomo ze jak w miescie to pasek bardziej cierpi.... po drugie stan chociazby napinacza ktory tez czesto powoduje probem z paskami.... jesli masz nowe graty na wymiane rozrzadu jak robisz go pierwszy raz w swoim aucie czyli nowa rolka od napinacza nowy napinacz nowa pompa wody i w dobrym stanie koła zebate tzn ze nie powycierane, to nawet i gates bedzie latal..... tak dla odmiany w galancie z silnikiem 6a12 E54A pasek napedza w sumie az 8 kol. , i jak masz jeszcze zdupcony napinacz i pompe wody to pasek nawet nowy jest narazony na wieksze naprezenia przez co moze pekac przed zalecana wymiana..... |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-01-2011, 23:26
|
|
|
liczner18 napisał/a: | na zywotnosc paska rozrzadu wplywa duzo czynników... |
dokładnie tak jak piszesz, dodatkowo trzeba brać pod uwagę że pasków nie robią na bieżąco, jak poleży na półce w magazynie, hurtowni a na koniec w sklepie to od produkcji mógł minąć rok, dwa, trzy...
Za tydzień wymieniam u siebie rozrząd na pasek Sun i aż ciekawy jestem jaki mam obecnie |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 22-01-2011, 17:24
|
|
|
co do leżenia pasków, to powiem jaką historię odwalił mój ojciec przy swoim pierwszym mitsubishi lancerze 1.3 12V
kupił auto z przebiegiem ok 140tys km i miał wtedy wymienić rozrząd, zakupił wszystkie części, próbował sam wymienić rozrząd, ale czegoś tam nie mógł odkręcić.
rozrząd przelezał na półce jakieś 6-7lat i został dopiero wtedy wymieniony (przebieg auta ook 192tys km [ale trzeba przyznać, mechanik przerwał pasek w rękach ])
jak narazie od tego czasu mineło 6lat, auto ma już ponad 230tys przebiegu i o dziwo jeździ (odpukać)
ale to taka mała dywagacja na temat. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
|