Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min
Autor Wiadomość
TomekWoj 
Nowy Forumowicz
Wójek

Auto: OutlanderII-2007r 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 18
Skąd: Wyszków
Wysłany: 19-12-2010, 07:26   [II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min

Witajcie
Mam problem z mojm autem przy 2 tys obr zaczyna mi szarpac i tylko przy tych obrotach .
Jak przyśpieszam idzie płynnie z odpalaniem nie mam problemów, filtry wymienione , palivo v-Pałer przebieg 120 tyś .
Prosze o pomoc co to może być??? :?: :?: :?:
_________________
Pozdrawiam

T.W
Ostatnio zmieniony przez TomekWoj 20-12-2010, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 20-12-2010, 09:16   

A pasek rozrządu juz wymieniłeś?Bo przy tym przebiegu juz sie należy...
Ale to pewnie nie to... Za to osobiście stawiam na turbinkę a ściślej rzecz biorąc jej kierownicę-może mieć zasyfienie na pierścieniu gdzie łopatki sie obracają albo ta gruszka podciśnieniowa daje ciała albo w końcu przewód podciśnienia jest nieszczelny...(zacząłbym szukac od końca 8) )

A, i zmień podtytuł bo byk straszny tam straszy :wink:
 
 
 
TomekWoj 
Nowy Forumowicz
Wójek

Auto: OutlanderII-2007r 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 18
Skąd: Wyszków
Wysłany: 21-12-2010, 08:05   

Tak Tak
Rozrząd wymieniony wszystkie filtry, pompa wody paski ( klinowy napinacz) pełen przegląd był a niedawno zaczeło się te szrpanie!
Myślisz że turbina przy 2 tyś/obr ma coś wspólnego z tym szarpaniem ?, myślałem ze włącza się póżniej??
_________________
Pozdrawiam

T.W
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 21-12-2010, 08:38   

Ja bym postawił na filtr paliwa, może łapie nieszczelność albo sie zapchał jakimś syfem.
Pytanie , jekie to szarpanie czy delikatne miękkie czy ostre.

Co do turbiny to bym nie przesadzał, one tak często nie padają jak się mówi.
Ponadto jak turbina pada to jest kaplica przy każdych obrotach a nie tylko przy 2000tyś.
Czy wy macie turbo ze zmiennymi fazami łopatek?
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-12-2010, 08:44   

Student napisał/a:
Ponadto jak turbina pada to jest kaplica przy każdych obrotach a nie tylko przy 2000tyś.
Czy wy macie turbo ze zmiennymi fazami łopatek?
zapieczone kierowniczki niestety dają bardzo różne objawy w zależności od ustawienia, w którym stanęły, albo się zacinają. Mamy turbinki ze zmienną geometrią - 2.2 elektrycznie, 2.0 pneumatycznie (podciśnieniowo) sterowaną.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
TomekWoj 
Nowy Forumowicz
Wójek

Auto: OutlanderII-2007r 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 18
Skąd: Wyszków
Wysłany: 21-12-2010, 11:10   

Nie zawsze się zacina musze jechać przez pare sekund 2 tyś/obr/min , częściej dławi się jak schodzi delikatnie z obrotów i zatrzymuje na 2tys/obr, a szrpnięcie jast bardziej mięke tak jakby zapowietrzał się czy niedochodziło paliwo, jak wcisne pedła gazu idzie bez jęknięcia??? :?:
_________________
Pozdrawiam

T.W
 
 
pkwiat 
Forumowicz

Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 52
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-12-2010, 12:05   

Miałem identyczne objawy. Na forum temat był już poruszany i nawet były jakieś sensowne wytłumaczenia tego zjawiska - niestety nie mogę teraz znaleźć tych postów. Pocieszajace jest to, że u mnie problem zniknął sam po ok 1 mies, więc nie dręczyłem tym ASO.
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 21-12-2010, 12:45   

Student napisał/a:
Co do turbiny to bym nie przesadzał, one tak często nie padają jak się mówi.

Tu nie chodzi o padni€cie caej turbiny tylko bardziej elementow ja sterujacych... Tak jak rezon wspomnial mamy zmienna geometrie lopatek kierownicy sterowana podcisnieniem i w taki wlasnie sposob moga sie objawiac problemy tychze... Ogolne zasyfienie lopatek najczesciej objawia sie fluktuacja (pulsowaniem) obrotow ale nie musza jeszcze byc az tak mocno zapieczone. TomekWoj ,jednym ze sposobow pozbycia sie nagarow (jesli ich stan jeszcze na to pozwala) jest danie w gar silnikowi,tak jak przy wypalaniu DPF-a.Na razie pogoda temu nie sprzyja ale jak tylko sie "zaciemnia" asfalty to powinienes zabrac Outka na przejazdzke i potrzymac go z godzinke na 3000-3200 obrotow..
 
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21-12-2010, 14:25   

Miałem na jesieni podobny problem, nawet z nim byłe w ASO. Zasadniczo sam zniknął po jakiś 2-3 tygodniach. Szarpanie silnikiem występowało przy 2000-2400 obr/min i tylko na zimnym silniku, po przejechaniu 300-500m ustępował i już się nie pojawiało, niestety nie miało to charakteru cyklicznego tak, że raz było a raz nie. Rozwiązanie było dodanie albo odjęcie gazu.
 
 
TomekWoj 
Nowy Forumowicz
Wójek

Auto: OutlanderII-2007r 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 18
Skąd: Wyszków
Wysłany: 21-12-2010, 15:56   

Tak Masz racje ale sami przyznacie jadąc w korku na 1-ce przy 2 tyś szarpie nie jest to komfortowe i tak jest na2-ce i t-ce .
Lubie jak wszystko gra, nie wiem czy nie jest to obiawem czegoś poważniejszego??
Nie należę od osób które jeżdżą anemicznie dostawał w pedał ale nie jestem sadysta?
Pogoda pozwoli dostanie po garach!!
A jeśli chodzi o turbo?-to co wyjąć wyczyścić czy po prosty doć mu w deche???
_________________
Pozdrawiam

T.W
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-12-2010, 17:56   

TomekWoj napisał/a:
yjąć wyczyścić czy po prosty doć mu w deche???
wyczyszczenie to nie jest taka prosta sprawa - trzeba je rozebrać. Łatwiej spróbować wypalić osady sadzy i inne :twisted:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 21-12-2010, 18:27   

rezon napisał/a:
TomekWoj napisał/a:
yjąć wyczyścić czy po prosty doć mu w deche???
wyczyszczenie to nie jest taka prosta sprawa - trzeba je rozebrać. Łatwiej spróbować wypalić osady sadzy i inne :twisted:

Wlasnie-w naszych barakowozach tak wcisneli turbinke ze nie idzie jej normalnie nawet zobaczyc bez gimnastyki-ekwilibrystyki... Ale nawet gdyby dostep do niej byl pod reka to i tak nie jest to operacja plug'n'play... Zalecane dac mu w deche-przy okazji DPF odetchnie z ulga... :twisted:
Wlasnie zimowa jazda w miescie skutecznie wspomaga zarastanie sadzami te ustrojstwa,bo ruch jest pyr,pyr pomalutki...

A T U T A J probka jak to moze wygladac live! :idea:
 
 
 
TomekWoj 
Nowy Forumowicz
Wójek

Auto: OutlanderII-2007r 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 18
Skąd: Wyszków
Wysłany: 22-12-2010, 13:31   

Bardzo Dziękuje!!!!
Dam znać czy pomogło! lub jeśli dotre do setna problemu.
Pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam

T.W
 
 
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 23-12-2010, 22:04   

ja bym sprawdzil szczelnosc przewodu podcisniowego, my mielismy ten problem i jest to spawa juz tu opisywana, u nas szarpanie bylo ledwo wyczuwalne (poza pierwszym razem gdy przewod wypadl ;) ) potem kilka wizyt w ASO i w koncu wymienili o-ring i sie skonczylo
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 24-12-2010, 13:55   

cebull napisał/a:
ja bym sprawdzil szczelnosc przewodu podcisniowego, my mielismy ten problem

Czy mam napisać "a nie mówiłem"...??? Ups,właśnie to zrobiłem :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.