[CS9 2.0DOHC] Silnik klops po pękniętym pasku |
Autor |
Wiadomość |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-01-2011, 22:03
|
|
|
Ja mam 4G94 z Automatem 2.0 2004 - na pewno nie bedzie pasował do Twojego - tzn - dla chcącego nic trudnego - ale wszystko jest inne - to silnik SOHC 120KM. A co byś chcial o nim wiedzieć - gdzieś mam cały manual do tego silnika w .pdf. - jak się sprężę to nawet mogę znaleźć |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-01-2011, 22:47
|
|
|
Wrzuć zdjęcia silników, na pewno wszystko da się wyjaśnić |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-01-2011, 10:29
|
|
|
Niestety zamiast silnika DOHC dostałes silnik SOHC od amerykańskiej wersji, teraz leży problem w tym, że widziałes co brałeś. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 04-01-2011, 15:32
|
|
|
Cudnie wręcz
A jakiego silnika powinienem szukać żeby pasował? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-01-2011, 16:37
|
|
|
4G63 z mniej więcej lat 2003-2006. Z tego co wiem może być też z Outlandera. Jest inny osprzęt, ale sam korpus podobno identyczny. |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 06-01-2011, 22:20
|
|
|
Ale to nie jest silnik 4G94 taki jak jest u mnie (wersja USA - model z 2004). To co jest na zdjęciu jest silnikiem z USA ale z rocznika młodszego - o ile sie nie mylę - po liftingu. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11-01-2011, 10:39
|
|
|
Już wiem
To jest amerykańska wer. 4G94 z 2006 |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 11-01-2011, 15:45
|
|
|
Dokładnie tak - 4G94 ale po zmianach w osprzęcie po liftingu. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
|