Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 tuning silnika
Autor Wiadomość
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2010, 23:08   

Ja dzisiaj też byłem u Mastersa i na prawdę można ich polecić. Co prawda nie mam L200 tylko Pathfindera ale jak ktoś jest ciekawy to wrzucam wykresik. Samochód był robiony tak na dosyć lekki soft - seria 174 KM i o dziwo tyle miała. Nawet rozmawialiśmy o Elce snowrider22 że się ładnie dała podkręcić
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
Murzyn 
Forumowicz


Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-03-2010, 00:48   

Widzę ze Marek robi już softy dla sztuki :(
za pioniwo na początku, niepotrzebny szczyt i pózniej masakra w dół - nie można było łagodniej, bardziej plasko? Efekt odczuwalny jest zapewne super, ale co dalej?
_________________
autobus, zielony po bezdrozach mego miasta mknie...
 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 11-03-2010, 19:48   

Witam, Snowrider nie obawiasz się, że się w serwisie będą czepiać, bo masz w mapie dłubane ? Mam jeszcze pół roku gwarancji i przegląd po 60 tys. chyba poczekam i dopiero pojadę do tuningowców. Obawiam się jak podniesienie mocy i momentu przeniesie mój automat. Przecież każde ostre dodanie gazu powoduje zrzucenie biegu, a lepiej przyśpiesza bez kick downu i przy łagodniejszym traktowaniu pedału gazu). Ciekawe czy można zmieniać nastawy skrzyni biegów ?
Pozdr
 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 07-01-2011, 12:39   

ok, podsumuje ostatnie prace:
po ostatniej modyfikacji, latem założyłem większy intercooler (robiony na zamówienie) i ostatnio byłem na hamowni:
moc wrosła do 205 KM, ale spadł moment do 482 Nm przy 2135 rpm.
znikły metaliczne dźwięki przy pracy silnika i nabrał rasowego pomruku.
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 07-01-2011, 14:14   

moment sie liczy bardziej, choc 205kM robia wrazenie
 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 07-01-2011, 14:20   

teraz jak już jest lepszy cooler to i nad momentem można jeszcze popracować bo jest jeszcze potencjał.
w poprzednich testach na starym coolerze doszli do 225 KM, ale ze względu właśnie na przegrzewający się cooler zostali na 198KM
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 07-01-2011, 23:53   

zmodyfikowac przedni zderzak? wieksze chrapy powietrza? 250 kucy murowane
 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 08-01-2011, 08:43   

namotore napisał/a:
zmodyfikowac przedni zderzak? wieksze chrapy powietrza? 250 kucy murowane


nie trzeba, cooler idealnie pasuje do dolnego wlotu i nic mu nie przeszkadza w poborze powietrza.
a taka duża moc raczej będzie ciężka do opanowania szczególnie zimą przy tym lekkim tyle.
kombinuje teraz jak tu go obciążyć bez utraty właściwości załadunkowych.

może ktoś podsunie jakiś sensowny pomysł?
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 08-01-2011, 18:59   

nie moge znalezc linka ale firma w D robila olowiane dociazenie mocowane do ramy pod kipa, bylo to pokazane tu na forum. ok 150-200kg tylko ale wiecej moze sie nie zmiescic. opanowac sie czlowiek nauczy, gorzej z przeniesieniem momentu przez elementy napedu... pzdr
 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 10-01-2011, 08:54   

jeżdżę elką drugi rok, a trzecią zimę i jakoś nadal mi przeszkadza kiedy mi dupę przestawia na małych dołkach, a najbardziej mnie wkurza jak zsuwa się w dół kiedy próbuje przejechać np. bandę ze śniegu po pługu na drodze
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 10-01-2011, 11:08   

tego nie poprawisz
 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 17-01-2011, 18:57   

namotore napisał/a:
tego nie poprawisz


kurcze ludzie w kosmos latają, a takiego gówna nie da się poprawić?
musi być jakiś sposób...

a pneumatyka na tył?
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 18-01-2011, 10:26   

snowrider22 napisał/a:
namotore napisał/a:
tego nie poprawisz

kurcze ludzie w kosmos latają, a takiego gówna nie da się poprawić?
musi być jakiś sposób...
a pneumatyka na tył?

wydaje się że stabilizator nieco a może nawet zwłaszcza poprawił by sytuację
byle ciężarówki np.30 letni Jelcz go mają
skośne najechanie spowodowało by wtedy zamiast jednostronnego ugięcia i przechylenia nadwozia, takie przycupnięcie całego tyłu -czyli pozorne dociążenie

ciekawe czy z Pajoro sport by nie podszedł?
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 18-01-2011, 16:30   

snowrider22 napisał/a:

a pneumatyka na tył?


z samopoziomowaniem i liftowaniem do 280mm przeswitu? :mrgreen:

zamienic piora i bebny na sprezyny i tarcze, ladownosc by spadla a przyjemnosc wzrosla, myle sie?

8)
 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 18-01-2011, 16:54   

namotore napisał/a:
snowrider22 napisał/a:

a pneumatyka na tył?


z samopoziomowaniem i liftowaniem do 280mm przeswitu? :mrgreen:

zamienic piora i bebny na sprezyny i tarcze, ladownosc by spadla a przyjemnosc wzrosla, myle sie?

8)


było by super :) )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.