L200 tuning silnika |
Autor |
Wiadomość |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-03-2010, 23:08
|
|
|
Ja dzisiaj też byłem u Mastersa i na prawdę można ich polecić. Co prawda nie mam L200 tylko Pathfindera ale jak ktoś jest ciekawy to wrzucam wykresik. Samochód był robiony tak na dosyć lekki soft - seria 174 KM i o dziwo tyle miała. Nawet rozmawialiśmy o Elce snowrider22 że się ładnie dała podkręcić
 |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
Murzyn
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-03-2010, 00:48
|
|
|
Widzę ze Marek robi już softy dla sztuki
za pioniwo na początku, niepotrzebny szczyt i pózniej masakra w dół - nie można było łagodniej, bardziej plasko? Efekt odczuwalny jest zapewne super, ale co dalej? |
_________________ autobus, zielony po bezdrozach mego miasta mknie... |
|
|
|
 |
jacek z płocka
Forumowicz
Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 108 Skąd: Płock
|
Wysłany: 11-03-2010, 19:48
|
|
|
Witam, Snowrider nie obawiasz się, że się w serwisie będą czepiać, bo masz w mapie dłubane ? Mam jeszcze pół roku gwarancji i przegląd po 60 tys. chyba poczekam i dopiero pojadę do tuningowców. Obawiam się jak podniesienie mocy i momentu przeniesie mój automat. Przecież każde ostre dodanie gazu powoduje zrzucenie biegu, a lepiej przyśpiesza bez kick downu i przy łagodniejszym traktowaniu pedału gazu). Ciekawe czy można zmieniać nastawy skrzyni biegów ?
Pozdr |
|
|
|
 |
snowrider22
Forumowicz
Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 63 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 07-01-2011, 12:39
|
|
|
ok, podsumuje ostatnie prace:
po ostatniej modyfikacji, latem założyłem większy intercooler (robiony na zamówienie) i ostatnio byłem na hamowni:
moc wrosła do 205 KM, ale spadł moment do 482 Nm przy 2135 rpm.
znikły metaliczne dźwięki przy pracy silnika i nabrał rasowego pomruku. |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 07-01-2011, 14:14
|
|
|
moment sie liczy bardziej, choc 205kM robia wrazenie |
|
|
|
 |
snowrider22
Forumowicz
Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 63 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 07-01-2011, 14:20
|
|
|
teraz jak już jest lepszy cooler to i nad momentem można jeszcze popracować bo jest jeszcze potencjał.
w poprzednich testach na starym coolerze doszli do 225 KM, ale ze względu właśnie na przegrzewający się cooler zostali na 198KM |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 07-01-2011, 23:53
|
|
|
zmodyfikowac przedni zderzak? wieksze chrapy powietrza? 250 kucy murowane |
|
|
|
 |
snowrider22
Forumowicz
Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 63 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 08-01-2011, 08:43
|
|
|
namotore napisał/a: | zmodyfikowac przedni zderzak? wieksze chrapy powietrza? 250 kucy murowane |
nie trzeba, cooler idealnie pasuje do dolnego wlotu i nic mu nie przeszkadza w poborze powietrza.
a taka duża moc raczej będzie ciężka do opanowania szczególnie zimą przy tym lekkim tyle.
kombinuje teraz jak tu go obciążyć bez utraty właściwości załadunkowych.
może ktoś podsunie jakiś sensowny pomysł? |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 08-01-2011, 18:59
|
|
|
nie moge znalezc linka ale firma w D robila olowiane dociazenie mocowane do ramy pod kipa, bylo to pokazane tu na forum. ok 150-200kg tylko ale wiecej moze sie nie zmiescic. opanowac sie czlowiek nauczy, gorzej z przeniesieniem momentu przez elementy napedu... pzdr |
|
|
|
 |
snowrider22
Forumowicz
Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 63 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 10-01-2011, 08:54
|
|
|
jeżdżę elką drugi rok, a trzecią zimę i jakoś nadal mi przeszkadza kiedy mi dupę przestawia na małych dołkach, a najbardziej mnie wkurza jak zsuwa się w dół kiedy próbuje przejechać np. bandę ze śniegu po pługu na drodze |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 10-01-2011, 11:08
|
|
|
tego nie poprawisz |
|
|
|
 |
snowrider22
Forumowicz
Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 63 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 17-01-2011, 18:57
|
|
|
namotore napisał/a: | tego nie poprawisz |
kurcze ludzie w kosmos latają, a takiego gówna nie da się poprawić?
musi być jakiś sposób...
a pneumatyka na tył? |
|
|
|
 |
Witold_Rybarz
Forumowicz Witold Rybarz
Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 155 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 18-01-2011, 10:26
|
|
|
snowrider22 napisał/a: | namotore napisał/a: | tego nie poprawisz |
kurcze ludzie w kosmos latają, a takiego gówna nie da się poprawić?
musi być jakiś sposób...
a pneumatyka na tył? |
wydaje się że stabilizator nieco a może nawet zwłaszcza poprawił by sytuację
byle ciężarówki np.30 letni Jelcz go mają
skośne najechanie spowodowało by wtedy zamiast jednostronnego ugięcia i przechylenia nadwozia, takie przycupnięcie całego tyłu -czyli pozorne dociążenie
ciekawe czy z Pajoro sport by nie podszedł? |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 18-01-2011, 16:30
|
|
|
snowrider22 napisał/a: |
a pneumatyka na tył? |
z samopoziomowaniem i liftowaniem do 280mm przeswitu?
zamienic piora i bebny na sprezyny i tarcze, ladownosc by spadla a przyjemnosc wzrosla, myle sie?
|
|
|
|
 |
snowrider22
Forumowicz
Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 63 Skąd: k/Warszawy
|
Wysłany: 18-01-2011, 16:54
|
|
|
namotore napisał/a: | snowrider22 napisał/a: |
a pneumatyka na tył? |
z samopoziomowaniem i liftowaniem do 280mm przeswitu?
zamienic piora i bebny na sprezyny i tarcze, ladownosc by spadla a przyjemnosc wzrosla, myle sie?
|
było by super ) |
|
|
|
 |
|