 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem prawdopodbnie z pompą wodną ECLIPSE 1g 4g63 pomocy! |
Autor |
Wiadomość |
dziobak26 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2006, 19:32 Problem prawdopodbnie z pompą wodną ECLIPSE 1g 4g63 pomocy!
|
|
|
Witam. Mam problem prawdopodobnie z pompą wodną b o niedawno kupiłem samochód i była woda z rdzą. Płukałem wodą 3 razy aż wychodziła czysta. Potem zalałem płyn chłodniczy -37C. Teraz jak odpalę to leje się pod kołem pasowym na samym dole i mam pytanie: gdzie jest pompa wody i czy trzeba rozrząd rozkręcać??? I jeszcze jedno urwał mi się kabelek koło alternatora (na końcu wystaje ułamany plastik) i cały dół jest mokry koło filtra oleju. Do czego on jest? |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 21-10-2006, 19:58
|
|
|
Witaj.
Najprawdopodobniej siadla ci pompa
Jest ona napedzana paskiem tym samym co alternator wiec zobaczysz gdzie ona jest
Mam ten sam model silnika tylko ze 8zaworowy. A to kolo alternatora no najprawdopodobniej czujnik oleju sa tam 2 jeden wiekszy (cisnieniowy) |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 21-10-2006, 23:25
|
|
|
Pompa wody jest tuż powyżej koła od wału korbowego i niestety trzeba rozkręcić sporo silnika aby się dostać do pompki, sam rozrząd zostaje na miejscu ale obudowę musisz ściągnąć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-10-2006, 10:55
|
|
|
musisz zdjąć rozrząd, żeby wyjąć pompę - po prostu jest ona pod paskiem, więc żeby wygodnie manipulować, to trzeba tam mieć dostęp;
ponadto ja bym się bał zalany i zasyfiony pasek wkładać po raz kolejny...
edit:
to silnik sohc (nie patrzeć na syf z oleju ), ale u Ciebie będzie podobnie; pompę wody zaznaczyłem na zielono
 |
|
|
|
 |
|
|