Jak przyspieszyć Colta? |
Autor |
Wiadomość |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-10-2006, 02:25
|
|
|
jak to było w pewnym filmie:
Dzizas, k@@wa ja pier@@le...
ale paskudztwo |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 22-10-2006, 02:48
|
|
|
Ale napis na szybie NO fear to tak na oko ze 20Km mu dodaje:P a jaki wyglad.....
kazdy na miescie sie obejrzy i zlapie za glowe....
Bedac w gorach widzialem strasznie skrzywdzona 206 lakier 2 kolory do lini okien zólty oczojebek dach i elemnety typu listwy i spojlery haberkowe . ale uwienczeniem wszytkiego bylo wielkie skrzydlo na dachu ktore pewnie przy 120 juz podnosi tylnia os bo powierchnia nosna jak w awionetce i na koniec najlepsze : albowiem bylo to 1.1
Ale podobno o gustach sie nie rozmawia .......... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 11:33
|
|
|
ja w pełni rozumiem naklejke no fear.
czy jeździł ktoś z was tico? ja jeździłem i fear miałem wszędzie nawet prawie w portkach, bo ten samochod sie nie prowadzi jadac zakret który przejeżdzam coltem przy 60km/h bezproblemowo to w tico ni stąd ni z owąt bum nadsterowność i czuje jak mi tył odjeżdża no to kontra sytuacja opanowana skrecam delej podsterwnośc i samochod ciagnie na słup... ;/ poza tym wychylenia budy takie jak w przegubach ikarusa. Co można powiedziec fajnego to wy@@@dolnik tego wozidełka na porostej wrażenia jak z gokarta jeździesz 80 a myślisz że grubo ponad 200
meridum sprawy: kierowcy tico są nieustraszeni |
Ostatnio zmieniony przez ROMEL 24-10-2006, 12:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-10-2006, 12:34
|
|
|
karolgt,
ale wywołałeś dyskusję podając Tico jako przykład
zaczynam się czuć jak na forum ttt - czyli tym o tico |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-10-2006, 14:59
|
|
|
Marcin-Krak napisał/a: | karolgt,
ale wywołałeś dyskusję podając Tico jako przykład
zaczynam się czuć jak na forum ttt - czyli tym o tico |
heh, mi sie ostatnio co chwile zdaza jakis OT zrobic, ale tym razem nie zamierzone |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 24-10-2006, 12:54
|
|
|
Ja już na waszym miejscu powróciłbym do sedna tematu... i potężna technologie Ticaczy zostawił...
Bez OT - poproszę,,,
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-10-2006, 16:50
|
|
|
ok, co racja to racja, sorki za OT
co do tematu, rozwinely sie odpowiedzi z ktorych wyszlo ze jednym z dobrych sposobow jest wywalenie niepotrzenych gratow z colta, zmniejszenie masy - oki, napewno to pomaga,chociaz w jezdzie codziennej wiele to chyba nie daje - co z tego ze wykrecimy siedzenia, rezerwe itd itd - jak wsiadzie jedna osoba i po sprawie, jestesmy w punkcie wyjscia;]
a jakies "mechaniczne" sosoby przyspieszenia colta (bo chyba o to chodzilo autorowi tematu) o ile sa, bo czesto widze na forum opinie ze cytuje "co te male żółte rączki zrobily,lepiej nie poprawiac bo sie zespuje"
pzdr. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 24-10-2006, 17:42
|
|
|
OK... co mozna zrobić...hm...
Na powaznie.... zaczynamy...
1. rozbiórka silnika na drobne...
- polerka odciążanie i ważenie korbowodów
- ważenie wału, prostowanie, i polerka w penych częściach (narażonych)
- wymiana tłoków na kute, lub wymiana jedynie pierścionków na lepsiejsze (niby) ja osobiście oryginałów bym nie ruszał
- odciążanie sworzni tłokowych
2. Głowica do kompletnej dekompletacji
- polerka każdego z zaworów
- likwidacja wystającej części prowadnic zaworowych w kanałach dolotowych i wylotowych
- poszerzanie kanałów dolotowych i wylotowych (ma równiez sens doookładna polerka)
- idealne spasowanie kolektora ssącego z głową na połączeniu
- zastosowanie termoizolatora pomiedzy głową a kolektorem ssącym
- wałek rozrządu do "zaostrzenia" znaczy sie do głębszego otwarcia i lekko przesunięcia faz...
3. zaprojektowac lub kupić gotowe (USA) - zimny dolot - proponuje AEM - choc z zasady dość głośno pracuje...
4. Wydech - wywalic cały - powtarzam !cały! - zakładamy "barana" 4na1 - kończący sie na ścianie grodziowej - zaraz za baranem dajemy przelotówkę rezonansową - coniektórzy mylnie nazywają to struminicą... później do samego końca rurka (najlepiej bez połączeń) - na końcu tłumik "ogniowy" - zaznaczam jedną podstawową sprawę to wszystko musi być bardzo skrupulatnie przeliczone, zaprojektowane, wykonane... i powiązane w projekcie z resztą modyfikacji...
5. Trzeba również bardzo mocno pomyśleć na zasilaniem paliwem... co by troszke ECU oszukać i świnek mu troszkę popodkładać - tak aby więcej dawkował... w innym przypadku istnieje mozliwość zrobienia z silnika palnika - a wtedy krótki jego żywot...
^, Dopasowac do tego dziadostwa wage koła zamahowego
To jest w sumie bardzo podstawowa zabawa - dodam że baaardzo kosztowna...
Na koniec jeszcze dodam że... oczewkiwane wzmocnienie silnika 1.3 75KM - to jakieś około 25% - nie oczekujcie cudów - tak to juz jest - nie wierzcie w bajki typu - strumienica i 10KM więcej...
No i jeszcze jedno -znaczny wzrost zużycia paliwa, uciążliwe buczenie, harczenie, dudenienie podczas jazdy...
Moja propozycja - Kupic model COLTA taki aby odpowiadał waszym wymaganiom co do mocy... mniej będzie to was kosztować nerwów, pieniędzy i jeszcze raz nerwów...
Półzabiegi co do d...y - nie dac sie nabijac w butelkę...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-10-2006, 19:13
|
|
|
to dziekuje za konkretna odpowiedz
jednym slowem: chyba lepiej juz sprzedac colta dolozyc to co mielibysmy dolozyc w "tuning" i miec odrazu cos ~powyzej 150 KM ;] |
|
|
|
 |
borecki [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2006, 22:31
|
|
|
karolgt napisał/a: | to dziekuje za konkretna odpowiedz
jednym slowem: chyba lepiej juz sprzedac colta dolozyc to co mielibysmy dolozyc w "tuning" i miec odrazu cos ~powyzej 150 KM ;] |
chyba ze wolisz miec wlasnie Colta powyzej 150 KM :] |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-10-2006, 11:10
|
|
|
to juz chyba lepiej wymienic na 1.8,albo jakis swap silnika moze odrazu
ogolnie.. to trzeba miec na to czas |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2006, 11:50
|
|
|
Nie rozumiecie chyba o co chodzi w tunningu.
Wlasnie o ta wyjatkowosc.
Staje Golf VR6 pewny ze nas zje bo wie, ze max to moze byc 140KM.
Zostaje na swiatlach bo sie okazuje, ze mamy swapa z mocnym OC
To jest najpiekniejsze w tunningu mechanicznym. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 25-10-2006, 14:18
|
|
|
Życie to nie wyscig... i to jeszcze ze świateł...
Chcecie sie ścigać to na tor, albo odcinek zamknięty... to tak na początek...
No a co do tego ździwienia... hm - no coś w tym jest...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2006, 08:06
|
|
|
ROMEL napisał/a: | Życie to nie wyscig... i to jeszcze ze świateł...
Chcecie sie ścigać to na tor, albo odcinek zamknięty... to tak na początek...
No a co do tego ździwienia... hm - no coś w tym jest...
PZDR |
Nie raz sa buraki w nowych paskach zasilanych gnojem, ktorzy patrza z pogarda na starego Colta. Jak takiemu pokazesz, ze jednak nie ma takiej fury za jaka zaplacil (przynajmniej w jego mniemaniu) to przynajmniej ja mam lepszy caly tydzien.
Oczywiscie nie toleruje scigania w miescie, tylko na dwupasmowkach. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2006, 13:16
|
|
|
kaeres napisał/a: | ROMEL napisał/a: | Życie to nie wyscig... i to jeszcze ze świateł...
Chcecie sie ścigać to na tor, albo odcinek zamknięty... to tak na początek...
No a co do tego ździwienia... hm - no coś w tym jest...
PZDR |
Nie raz sa buraki w nowych paskach zasilanych gnojem, ktorzy patrza z pogarda na starego Colta. Jak takiemu pokazesz, ze jednak nie ma takiej fury za jaka zaplacil (przynajmniej w jego mniemaniu) to przynajmniej ja mam lepszy caly tydzien.
Oczywiscie nie toleruje scigania w miescie, tylko na dwupasmowkach. |
Nie raz to nie on zaplacil za fure(przedstawiciele handlowi). Ja coraz czesciej odpuszczam, tylko wiecej benzyny spale;] |
|
|
|
 |
|