Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak przyspieszyć Colta?
Autor Wiadomość
McDoune 
Mitsumaniak
Czarny Mesjasz :)


Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 2921
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2006, 02:25   

jak to było w pewnym filmie:
Dzizas, k@@wa ja pier@@le...
ale paskudztwo :evil:
_________________
:king: Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:

:king: Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 22-10-2006, 02:48   

Ale napis na szybie NO fear to tak na oko ze 20Km mu dodaje:P a jaki wyglad.....
kazdy na miescie sie obejrzy i zlapie za glowe....

Bedac w gorach widzialem strasznie skrzywdzona 206 lakier 2 kolory do lini okien zólty oczojebek dach i elemnety typu listwy i spojlery haberkowe . ale uwienczeniem wszytkiego bylo wielkie skrzydlo na dachu ktore pewnie przy 120 juz podnosi tylnia os bo powierchnia nosna jak w awionetce i na koniec najlepsze : albowiem bylo to 1.1
Ale podobno o gustach sie nie rozmawia ..........
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
tommi
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2006, 11:33   

ja w pełni rozumiem naklejke no fear.
czy jeździł ktoś z was tico? ja jeździłem i fear miałem wszędzie nawet prawie w portkach, bo ten samochod sie nie prowadzi jadac zakret który przejeżdzam coltem przy 60km/h bezproblemowo to w tico ni stąd ni z owąt bum nadsterowność i czuje jak mi tył odjeżdża no to kontra sytuacja opanowana skrecam delej podsterwnośc i samochod ciagnie na słup... ;/ poza tym wychylenia budy takie jak w przegubach ikarusa. Co można powiedziec fajnego to wy@@@dolnik tego wozidełka na porostej wrażenia jak z gokarta jeździesz 80 a myślisz że grubo ponad 200 :)

meridum sprawy: kierowcy tico są nieustraszeni :)
Ostatnio zmieniony przez ROMEL 24-10-2006, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-10-2006, 12:34   

karolgt,
ale wywołałeś dyskusję podając Tico jako przykład :D
zaczynam się czuć jak na forum ttt - czyli tym o tico :P
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-10-2006, 14:59   

Marcin-Krak napisał/a:
karolgt,
ale wywołałeś dyskusję podając Tico jako przykład :D
zaczynam się czuć jak na forum ttt - czyli tym o tico :P


heh, mi sie ostatnio co chwile zdaza jakis OT zrobic, ale tym razem nie zamierzone :D
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 24-10-2006, 12:54   

Ja już na waszym miejscu powróciłbym do sedna tematu... i potężna technologie Ticaczy zostawił...

Bez OT - poproszę,,,

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-10-2006, 16:50   

ok, co racja to racja, sorki za OT

co do tematu, rozwinely sie odpowiedzi z ktorych wyszlo ze jednym z dobrych sposobow jest wywalenie niepotrzenych gratow z colta, zmniejszenie masy - oki, napewno to pomaga,chociaz w jezdzie codziennej wiele to chyba nie daje - co z tego ze wykrecimy siedzenia, rezerwe itd itd - jak wsiadzie jedna osoba i po sprawie, jestesmy w punkcie wyjscia;]

a jakies "mechaniczne" sosoby przyspieszenia colta (bo chyba o to chodzilo autorowi tematu) o ile sa, bo czesto widze na forum opinie ze cytuje "co te male żółte rączki zrobily,lepiej nie poprawiac bo sie zespuje" :D

pzdr.
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 24-10-2006, 17:42   

OK... co mozna zrobić...hm... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na powaznie.... zaczynamy...

1. rozbiórka silnika na drobne...
- polerka odciążanie i ważenie korbowodów
- ważenie wału, prostowanie, i polerka w penych częściach (narażonych)
- wymiana tłoków na kute, lub wymiana jedynie pierścionków na lepsiejsze (niby) ja osobiście oryginałów bym nie ruszał
- odciążanie sworzni tłokowych

2. Głowica do kompletnej dekompletacji :mrgreen:
- polerka każdego z zaworów
- likwidacja wystającej części prowadnic zaworowych w kanałach dolotowych i wylotowych
- poszerzanie kanałów dolotowych i wylotowych (ma równiez sens doookładna polerka)
- idealne spasowanie kolektora ssącego z głową na połączeniu
- zastosowanie termoizolatora pomiedzy głową a kolektorem ssącym
- wałek rozrządu do "zaostrzenia" znaczy sie do głębszego otwarcia i lekko przesunięcia faz...

3. zaprojektowac lub kupić gotowe (USA) - zimny dolot - proponuje AEM - choc z zasady dość głośno pracuje...

4. Wydech - wywalic cały - powtarzam !cały! - zakładamy "barana" 4na1 - kończący sie na ścianie grodziowej - zaraz za baranem dajemy przelotówkę rezonansową - coniektórzy mylnie nazywają to struminicą... później do samego końca rurka (najlepiej bez połączeń) - na końcu tłumik "ogniowy" - zaznaczam jedną podstawową sprawę to wszystko musi być bardzo skrupulatnie przeliczone, zaprojektowane, wykonane... i powiązane w projekcie z resztą modyfikacji...

5. Trzeba również bardzo mocno pomyśleć na zasilaniem paliwem... co by troszke ECU oszukać i świnek mu troszkę popodkładać - tak aby więcej dawkował... w innym przypadku istnieje mozliwość zrobienia z silnika palnika - a wtedy krótki jego żywot...

^, Dopasowac do tego dziadostwa wage koła zamahowego

To jest w sumie bardzo podstawowa zabawa - dodam że baaardzo kosztowna...

Na koniec jeszcze dodam że... oczewkiwane wzmocnienie silnika 1.3 75KM - to jakieś około 25% - nie oczekujcie cudów - tak to juz jest - nie wierzcie w bajki typu - strumienica i 10KM więcej...
No i jeszcze jedno -znaczny wzrost zużycia paliwa, uciążliwe buczenie, harczenie, dudenienie podczas jazdy...

Moja propozycja - Kupic model COLTA taki aby odpowiadał waszym wymaganiom co do mocy... mniej będzie to was kosztować nerwów, pieniędzy i jeszcze raz nerwów...

Półzabiegi co do d...y - nie dac sie nabijac w butelkę...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-10-2006, 19:13   

to dziekuje za konkretna odpowiedz ;)

jednym slowem: chyba lepiej juz sprzedac colta dolozyc to co mielibysmy dolozyc w "tuning" i miec odrazu cos ~powyzej 150 KM ;]
 
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 22:31   

karolgt napisał/a:
to dziekuje za konkretna odpowiedz ;)

jednym slowem: chyba lepiej juz sprzedac colta dolozyc to co mielibysmy dolozyc w "tuning" i miec odrazu cos ~powyzej 150 KM ;]


chyba ze wolisz miec wlasnie Colta powyzej 150 KM :]
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-10-2006, 11:10   

to juz chyba lepiej wymienic na 1.8,albo jakis swap silnika moze odrazu ;)

ogolnie.. to trzeba miec na to czas :D
 
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2006, 11:50   

Nie rozumiecie chyba o co chodzi w tunningu.
Wlasnie o ta wyjatkowosc.
Staje Golf VR6 pewny ze nas zje bo wie, ze max to moze byc 140KM.
Zostaje na swiatlach bo sie okazuje, ze mamy swapa z mocnym OC :D
To jest najpiekniejsze w tunningu mechanicznym.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 25-10-2006, 14:18   

Życie to nie wyscig... i to jeszcze ze świateł...

Chcecie sie ścigać to na tor, albo odcinek zamknięty... to tak na początek...

No a co do tego ździwienia... hm - no coś w tym jest...


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2006, 08:06   

ROMEL napisał/a:
Życie to nie wyscig... i to jeszcze ze świateł...

Chcecie sie ścigać to na tor, albo odcinek zamknięty... to tak na początek...

No a co do tego ździwienia... hm - no coś w tym jest...


PZDR

Nie raz sa buraki w nowych paskach zasilanych gnojem, ktorzy patrza z pogarda na starego Colta. Jak takiemu pokazesz, ze jednak nie ma takiej fury za jaka zaplacil (przynajmniej w jego mniemaniu) to przynajmniej ja mam lepszy caly tydzien.
Oczywiscie nie toleruje scigania w miescie, tylko na dwupasmowkach.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2006, 13:16   

kaeres napisał/a:
ROMEL napisał/a:
Życie to nie wyscig... i to jeszcze ze świateł...

Chcecie sie ścigać to na tor, albo odcinek zamknięty... to tak na początek...

No a co do tego ździwienia... hm - no coś w tym jest...


PZDR

Nie raz sa buraki w nowych paskach zasilanych gnojem, ktorzy patrza z pogarda na starego Colta. Jak takiemu pokazesz, ze jednak nie ma takiej fury za jaka zaplacil (przynajmniej w jego mniemaniu) to przynajmniej ja mam lepszy caly tydzien.
Oczywiscie nie toleruje scigania w miescie, tylko na dwupasmowkach.


Nie raz to nie on zaplacil za fure(przedstawiciele handlowi). Ja coraz czesciej odpuszczam, tylko wiecej benzyny spale;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.