Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Przeciągnięcie radia na nowo
Autor Wiadomość
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 27-01-2011, 18:42   

Havoc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Przecież jak sobie podepniesz na stałe to nie będzie Ci się samo włączało jak przekręcisz kluczyk tylko wtedy kiedy je sam włączysz... Opcja z włączeniem radia dopiero na odpalonym silniku jest słaba bo nie będziesz miał możliwości słuchać w trakcie postoju 8)
A karta pamięci to się zużywa od wkładania/wyciągania, a nie od pobytu w czytniku (tam jest jej najlepiej;))
Dopiero zauważyłem, że Ci już londolut wskazał tą drogę:-)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-01-2011, 19:18   

Jeśli już chcesz żeby radio startowało po odpaleniu auta to zastosuj automatyczny włącznik świateł mijania (dziennych). Wyłapuje wzrost napięcia jak alternator zaczyna ładować i włącza przekaźnik który możesz wykorzystać do załączenia radia. Koszt w granicach 40-50zł.
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 28-01-2011, 00:32   

To odłączenie kabli nie wpłynie tylko na automatyczne uruchamianie radia a również możliwość załączenia go na postoju? :( Dobra, to zostaje mi zewrzeć ten żółty z czerwonym i ręcznie odpalać gasić radio. Dzięki za pomoc.
P.S. Przepraszam @tttwm że Ci się wryłem w temat.
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-01-2011, 00:40   

Można też odnaleźć kabel na którym nie zanika napięcie przy odpalaniu i pod niego podłączyć załączanie radia.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 28-01-2011, 00:51   

plecho1 napisał/a:
Można też odnaleźć kabel na którym nie zanika napięcie przy odpalaniu i pod niego podłączyć załączanie radia.

A znajdzie się taki? W końcu przy odpalaniu cała instalacja dostaje w kość bo rozrusznik zabiera bardzo dużo prądu, więc to chyba normalne że na wszystkich urządzeniach pojawia się jego niedobór. Poza tym Twoje stwierdzenie jest chyba równoznaczne z podpięciem bezpośredniego przewodu 12V z akumulatora, ale jeśli się mylę to przepraszam, późno już jest;)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-01-2011, 07:18   

Jest taki przewód, ze stacyjki wychodzą 2 przewody na których po przekręceniu klucza pojawia się napięcie. Jeden to ten na którym masz podłączone radio dmuchawę itp. i nie musisz przekręcać całkiem na zapłon by radio się włączyło a po przekręceniu na odpalanie stacyjka odłącza to napięcie. Drugi, na nim pojawia się napięcie dopiero jak przekręcisz na zapłon, kiedy zapalają się kontrolki. Na nim podłączony jest zapłon i wiadomo że z tego powodu napięcie nie może na nim zanikać. Kable te biegną od stacyjki do skrzynki bezpiecznikowej i od skrzynki dalej do odbiorników. Najlepiej by było podłączyć się za bezpiecznikami bo miałbyś od razu zabezpieczony przewód do radia.
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2011, 09:18   

Havoc napisał/a:
Przepraszam @tttwm że Ci się wryłem w temat.


Nic nie szkodzi po to jest ten temat, żeby omawiać problem podłączenia radia. Przy okazji ja też się czegoś dowiedziałem.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-01-2011, 20:52   

idas napisał/a:
Co do drogi przewodu to po stronie pasażera poniżej schowka jest "dziurka" i tamtędy można ciągnąć, jak nie to przewiercić
nic nie trzeba wiercić, za zbiornikiem płynu do spryskiwaczy jest gumowa zaślepka, przechodzisz przez nią przewodem i jesteś z nim za schowkiem. musisz zrzucić tą plastikową osłonę w nogach od pasażera
_________________
CA0
Galant II
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.