[CAxA] Przeciągnięcie radia na nowo |
Autor |
Wiadomość |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 27-01-2011, 18:42
|
|
|
Havoc
Przecież jak sobie podepniesz na stałe to nie będzie Ci się samo włączało jak przekręcisz kluczyk tylko wtedy kiedy je sam włączysz... Opcja z włączeniem radia dopiero na odpalonym silniku jest słaba bo nie będziesz miał możliwości słuchać w trakcie postoju
A karta pamięci to się zużywa od wkładania/wyciągania, a nie od pobytu w czytniku (tam jest jej najlepiej;))
Dopiero zauważyłem, że Ci już londolut wskazał tą drogę:-) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-01-2011, 19:18
|
|
|
Jeśli już chcesz żeby radio startowało po odpaleniu auta to zastosuj automatyczny włącznik świateł mijania (dziennych). Wyłapuje wzrost napięcia jak alternator zaczyna ładować i włącza przekaźnik który możesz wykorzystać do załączenia radia. Koszt w granicach 40-50zł. |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 28-01-2011, 00:32
|
|
|
To odłączenie kabli nie wpłynie tylko na automatyczne uruchamianie radia a również możliwość załączenia go na postoju? Dobra, to zostaje mi zewrzeć ten żółty z czerwonym i ręcznie odpalać gasić radio. Dzięki za pomoc.
P.S. Przepraszam @tttwm że Ci się wryłem w temat. |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-01-2011, 00:40
|
|
|
Można też odnaleźć kabel na którym nie zanika napięcie przy odpalaniu i pod niego podłączyć załączanie radia. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 28-01-2011, 00:51
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Można też odnaleźć kabel na którym nie zanika napięcie przy odpalaniu i pod niego podłączyć załączanie radia. |
A znajdzie się taki? W końcu przy odpalaniu cała instalacja dostaje w kość bo rozrusznik zabiera bardzo dużo prądu, więc to chyba normalne że na wszystkich urządzeniach pojawia się jego niedobór. Poza tym Twoje stwierdzenie jest chyba równoznaczne z podpięciem bezpośredniego przewodu 12V z akumulatora, ale jeśli się mylę to przepraszam, późno już jest;) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-01-2011, 07:18
|
|
|
Jest taki przewód, ze stacyjki wychodzą 2 przewody na których po przekręceniu klucza pojawia się napięcie. Jeden to ten na którym masz podłączone radio dmuchawę itp. i nie musisz przekręcać całkiem na zapłon by radio się włączyło a po przekręceniu na odpalanie stacyjka odłącza to napięcie. Drugi, na nim pojawia się napięcie dopiero jak przekręcisz na zapłon, kiedy zapalają się kontrolki. Na nim podłączony jest zapłon i wiadomo że z tego powodu napięcie nie może na nim zanikać. Kable te biegną od stacyjki do skrzynki bezpiecznikowej i od skrzynki dalej do odbiorników. Najlepiej by było podłączyć się za bezpiecznikami bo miałbyś od razu zabezpieczony przewód do radia. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2011, 09:18
|
|
|
Havoc napisał/a: | Przepraszam @tttwm że Ci się wryłem w temat. |
Nic nie szkodzi po to jest ten temat, żeby omawiać problem podłączenia radia. Przy okazji ja też się czegoś dowiedziałem. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30-01-2011, 20:52
|
|
|
idas napisał/a: | Co do drogi przewodu to po stronie pasażera poniżej schowka jest "dziurka" i tamtędy można ciągnąć, jak nie to przewiercić | nic nie trzeba wiercić, za zbiornikiem płynu do spryskiwaczy jest gumowa zaślepka, przechodzisz przez nią przewodem i jesteś z nim za schowkiem. musisz zrzucić tą plastikową osłonę w nogach od pasażera |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
|