Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Problemy z silnikiem, przerywa, strzela w katal
Autor Wiadomość
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 31-01-2011, 21:29   

Maretzky85, mówiliśmy o fajko-cewkach :)
http://forum.mitsumaniaki...t=50777&start=0
Przeczytaj to :) i życzę powodzenia w czyszczeniu :)
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 31-01-2011, 21:45   

No nic jutro spróbuje wyciągnąć ta przepływomierz i go wyczyścić, mam nadzieje ze nie będę miał większych problemów z jego wyciągnięciem i wyczyszczeniem rozumiem ze czyścić mam wszystko delikatnie to co znajduje się w środku a najdokładniej ten czujnik w środku tak ?? tylko jutro będę musiał jakiś preparat kupić do czyszczenia. Mam nadzieje ze będzie już wszystko ok...
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-01-2011, 22:20   

bartekino napisał/a:
Mam nadzieje ze będzie już wszystko ok...

Osobiście jestem sceptyczny. Jak przepływka pada, to raczej nadaje się na śmietnik a nie do czyszczenia.
To jest przyrząd pomiaru częstotiwości. Mimo czyszczenia może ci fałszować wskazania w górę lub w dół, a ty nawet tego nie zauważysz.
Nie mniej trzymam kciuki. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-02-2011, 09:43   

wilukce, niektórzy pisali o aparacie zapłonowym - stąd sprostowanie.

Co do przepływomierza to podzielam zdanie swinks_UK, jak nie działa poprawnie to raczej nadaje się na śmietnik. Bo może po prostu dalej fałszować, mimo, że silnik będzie pracować w miarę poprawnie, a potem będziemy szukać przyczyn na przykład wysokiego spalania...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 01-02-2011, 17:50   

Już brakuje mi siły :cry: :cry: :cry: Podjechałem dzisiaj do znajomego bo czytając opinie pomyślałem sobie że czyszczenie przepływki faktycznie może nic nie dać i podmieniłem jego z moja i niestety to samo. Później zmieniłem cewki z kablami- cały czas to samo zero poprawy i przed chwila zmieniłem świece i niestety cały czas to samo :cry: :( czyli na zimnym z odłączona przepływką jest w miarę ok tylko jest słabszy i chyba lekko kopci na biało z z podłączonym przepływomierzem przy dodaniu gazu tak na 3tyś silnik pracuje bardzo nierówno,przerywa a na rozgrzanym silniku przy rozłączona przepływka silnik już pracuje gorzej a z podpiętym przepływomierzem to przerywa podczas jazdy szarpie.... Pomocy koledzy....
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-02-2011, 18:02   

Po podmianie mam nadzieję, że resetowałeś ECU przez odłączenie Aku ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 01-02-2011, 18:20   

wilukce napisał/a:
Po podmianie mam nadzieję, że resetowałeś ECU przez odłączenie Aku ?
po podmianie przepływki ??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-02-2011, 18:30   

Jakby podmienił na dobrą przepływkę to by wszystko działało poprawnie, zostałby tylko błąd w kompie. Nie masz kogoś z kompem, kogoś kumatego, takie zachowania muszą wywalić błędy w kompie.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 01-02-2011, 18:51   

Podmieniłem na pewno na dobra przepływke bo z galanta który normalnie działa i jeździ po drogach.
mario mario napisał/a:
Nie masz kogoś z kompem, kogoś kumatego, takie zachowania muszą wywalić błędy w kompie.
w Inowrocławiu chyba właśnie nikogo kumatego nie ma... Niby żadnych błędów nie pokazywał ale jak to spr i czy wchodzili w jakieś specyfikacje to nie wiem... Dzisiaj jeszcze odwiedziłem jednego mechanika to powiedział ze mam sobie jechać do Bydgoszczy albo do Torunia tam go może zrobią....

[ Dodano: 01-02-2011, 18:54 ]
A może sam spróbuje wymrugać błędy ??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-02-2011, 20:35   

bartekino napisał/a:
Podmieniłem na pewno na dobra przepływke bo z galanta który normalnie działa i jeździ po drogach.
chodziło mi o przypadek złej przepływki ale twojej. Jeżeliby to była wina twojej przepływki i podmieniłbyś na dobrą to napewno auto jechałoby normalnie. Nie trzeba błędów kasować aby silnik pracował normalnie po wymianie uszkodzonego elementu, czego o asb już nie można powiedzieć, tam jak się błędów na wali to skrzynia nie będzie działała normalnie. Co do błędów to muszą być choćby po odpięciu kostki od przepływki.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 01-02-2011, 20:53   

Czyli co Panowie teraz proponujecie ???? :roll:
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-02-2011, 21:42   

Podmieniłeś w końcu tę przepływkę ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 01-02-2011, 21:52   

Tak podmieniłem przepływomierz, kable, cewki i wymieniłem świece cały czas to samo zero poprawy i objawy " czyli na zimnym z odłączona przepływką jest w miarę ok tylko jest słabszy i chyba lekko kopci na biało z z podłączonym przepływomierzem przy dodaniu gazu tak na 3tyś silnik pracuje bardzo nierówno,przerywa a na rozgrzanym silniku przy rozłączona przepływka silnik już pracuje gorzej a z podpiętym przepływomierzem to przerywa podczas jazdy szarpie "
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-02-2011, 22:32   

bartekino, a ktoś wogóle zaglądał do świec jak wyglądają (osady), ciśnienie paliwa było sprawdzane :?:
mario mario napisał/a:
Nie masz kogoś z kompem, kogoś kumatego, takie zachowania muszą wywalić błędy w kompie.
Nie muszą, różne niefabryczne skanery moga sobie nie dac rady, zdarza się, że i serwisowe kompy nic nie dają, takich przypadków to na pęczki znam
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-02-2011, 22:43   

Bo to nie przepływka padła!
Dlatego silnik ci pracuje równo z odłaczoną przepływką, bo ecu automatycznie przełącza sie w tryb awaryjny. Wtedy ecu dosłownie przelewa silnik paliwem, ale utrzymuje równe obroty (stąd kopcenie).
W momencie podłączenia przepływomierza ecu próbuje zebrać różne dane (sonda, kąt zapłonu, powietrze, położenie wałków, temperatura, wychylenie przepustnicy, itd.) i jak jedno się nie zgadza to silnik prycha i kicha.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.