 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Problemy z silnikiem, przerywa, strzela w katal |
Autor |
Wiadomość |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 31-01-2011, 21:29
|
|
|
Maretzky85, mówiliśmy o fajko-cewkach
http://forum.mitsumaniaki...t=50777&start=0
Przeczytaj to i życzę powodzenia w czyszczeniu |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
bartekino
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 154 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 31-01-2011, 21:45
|
|
|
No nic jutro spróbuje wyciągnąć ta przepływomierz i go wyczyścić, mam nadzieje ze nie będę miał większych problemów z jego wyciągnięciem i wyczyszczeniem rozumiem ze czyścić mam wszystko delikatnie to co znajduje się w środku a najdokładniej ten czujnik w środku tak ?? tylko jutro będę musiał jakiś preparat kupić do czyszczenia. Mam nadzieje ze będzie już wszystko ok... |
_________________ http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku.
"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców " |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-01-2011, 22:20
|
|
|
bartekino napisał/a: | Mam nadzieje ze będzie już wszystko ok... |
Osobiście jestem sceptyczny. Jak przepływka pada, to raczej nadaje się na śmietnik a nie do czyszczenia.
To jest przyrząd pomiaru częstotiwości. Mimo czyszczenia może ci fałszować wskazania w górę lub w dół, a ty nawet tego nie zauważysz.
Nie mniej trzymam kciuki. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-02-2011, 09:43
|
|
|
wilukce, niektórzy pisali o aparacie zapłonowym - stąd sprostowanie.
Co do przepływomierza to podzielam zdanie swinks_UK, jak nie działa poprawnie to raczej nadaje się na śmietnik. Bo może po prostu dalej fałszować, mimo, że silnik będzie pracować w miarę poprawnie, a potem będziemy szukać przyczyn na przykład wysokiego spalania... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
bartekino
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 154 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 01-02-2011, 17:50
|
|
|
Już brakuje mi siły Podjechałem dzisiaj do znajomego bo czytając opinie pomyślałem sobie że czyszczenie przepływki faktycznie może nic nie dać i podmieniłem jego z moja i niestety to samo. Później zmieniłem cewki z kablami- cały czas to samo zero poprawy i przed chwila zmieniłem świece i niestety cały czas to samo czyli na zimnym z odłączona przepływką jest w miarę ok tylko jest słabszy i chyba lekko kopci na biało z z podłączonym przepływomierzem przy dodaniu gazu tak na 3tyś silnik pracuje bardzo nierówno,przerywa a na rozgrzanym silniku przy rozłączona przepływka silnik już pracuje gorzej a z podpiętym przepływomierzem to przerywa podczas jazdy szarpie.... Pomocy koledzy.... |
_________________ http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku.
"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców " |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 01-02-2011, 18:02
|
|
|
Po podmianie mam nadzieję, że resetowałeś ECU przez odłączenie Aku ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
bartekino
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 154 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 01-02-2011, 18:20
|
|
|
wilukce napisał/a: | Po podmianie mam nadzieję, że resetowałeś ECU przez odłączenie Aku ? | po podmianie przepływki ?? |
_________________ http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku.
"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców " |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-02-2011, 18:30
|
|
|
Jakby podmienił na dobrą przepływkę to by wszystko działało poprawnie, zostałby tylko błąd w kompie. Nie masz kogoś z kompem, kogoś kumatego, takie zachowania muszą wywalić błędy w kompie. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
bartekino
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 154 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 01-02-2011, 18:51
|
|
|
Podmieniłem na pewno na dobra przepływke bo z galanta który normalnie działa i jeździ po drogach. mario mario napisał/a: | Nie masz kogoś z kompem, kogoś kumatego, takie zachowania muszą wywalić błędy w kompie. | w Inowrocławiu chyba właśnie nikogo kumatego nie ma... Niby żadnych błędów nie pokazywał ale jak to spr i czy wchodzili w jakieś specyfikacje to nie wiem... Dzisiaj jeszcze odwiedziłem jednego mechanika to powiedział ze mam sobie jechać do Bydgoszczy albo do Torunia tam go może zrobią....
[ Dodano: 01-02-2011, 18:54 ]
A może sam spróbuje wymrugać błędy ?? |
_________________ http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku.
"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców " |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-02-2011, 20:35
|
|
|
bartekino napisał/a: | Podmieniłem na pewno na dobra przepływke bo z galanta który normalnie działa i jeździ po drogach. | chodziło mi o przypadek złej przepływki ale twojej. Jeżeliby to była wina twojej przepływki i podmieniłbyś na dobrą to napewno auto jechałoby normalnie. Nie trzeba błędów kasować aby silnik pracował normalnie po wymianie uszkodzonego elementu, czego o asb już nie można powiedzieć, tam jak się błędów na wali to skrzynia nie będzie działała normalnie. Co do błędów to muszą być choćby po odpięciu kostki od przepływki. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
bartekino
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 154 Skąd: Inowrocław
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-02-2011, 21:42
|
|
|
Podmieniłeś w końcu tę przepływkę ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
bartekino
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 154 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 01-02-2011, 21:52
|
|
|
Tak podmieniłem przepływomierz, kable, cewki i wymieniłem świece cały czas to samo zero poprawy i objawy " czyli na zimnym z odłączona przepływką jest w miarę ok tylko jest słabszy i chyba lekko kopci na biało z z podłączonym przepływomierzem przy dodaniu gazu tak na 3tyś silnik pracuje bardzo nierówno,przerywa a na rozgrzanym silniku przy rozłączona przepływka silnik już pracuje gorzej a z podpiętym przepływomierzem to przerywa podczas jazdy szarpie " |
_________________ http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku.
"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców " |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23644 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-02-2011, 22:32
|
|
|
bartekino, a ktoś wogóle zaglądał do świec jak wyglądają (osady), ciśnienie paliwa było sprawdzane mario mario napisał/a: | Nie masz kogoś z kompem, kogoś kumatego, takie zachowania muszą wywalić błędy w kompie. | Nie muszą, różne niefabryczne skanery moga sobie nie dac rady, zdarza się, że i serwisowe kompy nic nie dają, takich przypadków to na pęczki znam |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-02-2011, 22:43
|
|
|
Bo to nie przepływka padła!
Dlatego silnik ci pracuje równo z odłaczoną przepływką, bo ecu automatycznie przełącza sie w tryb awaryjny. Wtedy ecu dosłownie przelewa silnik paliwem, ale utrzymuje równe obroty (stąd kopcenie).
W momencie podłączenia przepływomierza ecu próbuje zebrać różne dane (sonda, kąt zapłonu, powietrze, położenie wałków, temperatura, wychylenie przepustnicy, itd.) i jak jedno się nie zgadza to silnik prycha i kicha. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|