[E34A 1.8TD] Sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 27-02-2011, 00:50 [E34A 1.8TD] Sprzęgło
|
|
|
Witam!
Parę dni temu zauważyłem jakby sprzęgło zaczęło czasem puszczać, tzn. nigdy na zimnym silniku tylko jak już złapie temperaturę ale nie zawsze i nie zawsze z taką samą siłą. Wrażenia niby jakby się kończyło ale.... Wcześniej nie było objawów żadnych, żadnego smrodku spalonych okładzin.
Czy to już koniec sprzęgła, może tylko jakiegoś płyny a może da się wyregulować w tym modelu?? |
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 07-03-2011, 07:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 27-02-2011, 09:35
|
|
|
A jakiś zapach czuć? Ja bym obstawiał pompkę sprzęgła. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-02-2011, 18:19
|
|
|
Nie czuć spalonym sprzęgłem, biegi wchodzą bez problemu choć bierze przy pedale mocno wciśniętym w podłogę. Czasem po prostu nie rozłączy jak przeciągne ponad 2500 obr, dam gaz do dechy a on wyje.
Problem mam tylko z redukcją z 3 na 2 bieg ale to odkąd kupiłem auto (3 mce temu) i nie wiem czy to łączyć... |
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 18:22
|
|
|
Struna Gryf napisał/a: | biegi wchodzą bez problemu choć bierze przy pedale mocno wciśniętym w podłogę. | Możesz to wyregulować przy pedale sprzęgła-jest tam możliwość regulacji...
Struna Gryf napisał/a: | Problem mam tylko z redukcją z 3 na 2 bieg ale to odkąd kupiłem auto (3 mce temu) i nie wiem czy to łączyć... | Tu jest do wymiany synchronizator 2 biegu. Proponuję przy przełączaniu z 3 na 2 korzystać z synchronizatora 1 biegu, tzn. skierować lewarek w kierunku 1 i wtedy włączać 2, wejdzie na pewno lżej |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 01-03-2011, 00:50
|
|
|
Szukać gdzieś tej regulacji przy podłodze koło pedała czy pod autem?
Dzięki wielkie za podpowiedzi! |
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2011, 07:43
|
|
|
Nad pedałem sprzęgła. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 05-03-2011, 19:04
|
|
|
w kabinie regulacja sprzęgła jest na śrubie co łączy pedał z pompą dwa klucze i należy wykręcić 1.5 do 2 obr |
|
|
|
 |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 06-03-2011, 13:08
|
|
|
kurde, samo przeszło. poślizgało się z tydzień i się naprawiło.
no ja nie wiem, ręce opadają. to auto jest nie do zarżnięcia.
|
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
|
|
|
 |
|