Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Sprzęgło
Autor Wiadomość
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 27-02-2011, 00:50   [E34A 1.8TD] Sprzęgło

Witam!
Parę dni temu zauważyłem jakby sprzęgło zaczęło czasem puszczać, tzn. nigdy na zimnym silniku tylko jak już złapie temperaturę ale nie zawsze i nie zawsze z taką samą siłą. Wrażenia niby jakby się kończyło ale.... Wcześniej nie było objawów żadnych, żadnego smrodku spalonych okładzin.
Czy to już koniec sprzęgła, może tylko jakiegoś płyny a może da się wyregulować w tym modelu??
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 07-03-2011, 07:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 27-02-2011, 09:35   

A jakiś zapach czuć? Ja bym obstawiał pompkę sprzęgła. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-02-2011, 18:19   

Nie czuć spalonym sprzęgłem, biegi wchodzą bez problemu choć bierze przy pedale mocno wciśniętym w podłogę. Czasem po prostu nie rozłączy jak przeciągne ponad 2500 obr, dam gaz do dechy a on wyje.
Problem mam tylko z redukcją z 3 na 2 bieg ale to odkąd kupiłem auto (3 mce temu) i nie wiem czy to łączyć...
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-02-2011, 18:22   

Struna Gryf napisał/a:
biegi wchodzą bez problemu choć bierze przy pedale mocno wciśniętym w podłogę.
Możesz to wyregulować przy pedale sprzęgła-jest tam możliwość regulacji...
Struna Gryf napisał/a:
Problem mam tylko z redukcją z 3 na 2 bieg ale to odkąd kupiłem auto (3 mce temu) i nie wiem czy to łączyć...
Tu jest do wymiany synchronizator 2 biegu. Proponuję przy przełączaniu z 3 na 2 korzystać z synchronizatora 1 biegu, tzn. skierować lewarek w kierunku 1 i wtedy włączać 2, wejdzie na pewno lżej :wink:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 01-03-2011, 00:50   

Szukać gdzieś tej regulacji przy podłodze koło pedała czy pod autem?
Dzięki wielkie za podpowiedzi!
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-03-2011, 07:43   

Nad pedałem sprzęgła.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-03-2011, 19:04   

w kabinie regulacja sprzęgła jest na śrubie co łączy pedał z pompą dwa klucze i należy wykręcić 1.5 do 2 obr
 
 
 
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 06-03-2011, 13:08   

kurde, samo przeszło. poślizgało się z tydzień i się naprawiło.
no ja nie wiem, ręce opadają. to auto jest nie do zarżnięcia.
:ANAL:
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.