Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przymula - brak mocy - wyjątkowy przypadek ? Pomocy
Autor Wiadomość
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 07-03-2011, 14:02   

Zauważyłem tylko , że tak delikatnie falują obroty na postoju między 600 a 1000 ale nie za każdym razem po odpaleniu tylko czasami . Nie ma to wpływu na jazdę i nie denerwuje ale jest . Co to jeszcze może być ?
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2011, 14:12   

Jak spada aż do 600 to raczej nie jest lewe powietrze ... A weź mu poprostu podkręć troche obroty (śrubka w dziurce na górze przepustnicy, przy scianie grodziowej). Może są zbyt małe i nadrabia cyklicznie paliwem ;-)

Miałem tak w gaźniku, jak ciut podkręciłem to przestały falować.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 07-03-2011, 14:30   

Falują często przez brudną przepustnicę, ściągnij "trąbę słonia" podnieś zawór przepustnicy (np ciągnąc za linkę gazu) i zobacz jak wygląda za zaworem (i przed też ale tu będzie czystsza) - możesz delikatnie palcem tam przejechać, jak będzie cały czarny to wyczyść:-) ja czyszczę benzyną ekstrakcyjną i szmatką, efekt jest ok.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 09-03-2011, 23:43   

Ok wyregulowałem dosyć sprawnie obroty dzięki tej śrubce , jest OK nie falują :) utrzymują się równiutko na 1000rpm

Natomiast może ktoś tak miał lub ma lub naprawił coś takiego :
pomiędzy zmianą z 1 i 2 biegu delikatne czarne dziury czuć , czyli takie leciutkie szarpnięcie -przeskok z 1 biegu 2 na bieg , testowałem już na powolnym puszczaniu sprzęgła , na szybkim ale to nie ma znaczenia jak długo będę wyprzęgał , zawsze z 1 na 2 bieg jest delikatna czarna dziura i szarpnięcie , trwa to ułamek sekundy . To wszystko brzmi kosmicznie ale może ktoś wie o co chodzi :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21957
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-03-2011, 17:03   

piotrekdm1983 napisał/a:
pomiędzy zmianą z 1 i 2 biegu delikatne czarne dziury czuć , czyli takie leciutkie szarpnięcie -przeskok z 1 biegu 2 na bieg , testowałem już na powolnym puszczaniu sprzęgła , na szybkim ale to nie ma znaczenia jak długo będę wyprzęgał , zawsze z 1 na 2 bieg jest delikatna czarna dziura i szarpnięcie , trwa to ułamek sekundy . To wszystko brzmi kosmicznie ale może ktoś wie o co chodzi
Ruszałeś czujnik położenia przepustnicy?
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-03-2011, 19:20   

Cytat:
pomiędzy zmianą z 1 i 2 biegu delikatne czarne dziury czuć , czyli takie leciutkie szarpnięcie -przeskok z 1 biegu 2 na bieg , testowałem już na powolnym puszczaniu sprzęgła , na szybkim ale to nie ma znaczenia jak długo będę wyprzęgał , zawsze z 1 na 2 bieg jest delikatna czarna dziura i szarpnięcie , trwa to ułamek sekundy . To wszystko brzmi kosmicznie ale może ktoś wie o co chodzi :)


Odpowiedź uzyskana w ASO Mitsubishi w Krakowie z 5 lat temu mając taki przypadek:
Ten typ tak ma - trzeba go wyczuć i wtedy nie szarpie. :mrgreen:
Długo zajęło mi to wyczuwanie auta, ale tak na prawdę poprawa pojawiła się jak wymieniłem sprzęgło - choć czasem i tak szarpnęło ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 10-03-2011, 19:39   

Marcin-Krak napisał/a:
ale tak na prawdę poprawa pojawiła się jak wymieniłem sprzęgło

Widocznie miałeś uszkodzone tłumiki drgań skrętnych w tarczy sprzęgła. U mnie szarpie rownież przy źle wyregulowanym zapłonie, ale to bardziej przy puszczaniu gazu niż przy przyspieszaniu. Po ustawieniu na fabryczne 5 stopni auto nie szarpie już w ogóle.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.