Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
REMONTOWAĆ CZY ZMIENIĆ?.... DYLEMAT STRASZNY:(
Autor Wiadomość
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2011, 08:44   

Pewnie. Lecz idąc tym dokiem myślenia trzeba skreślić większość silników od połowy lat 90' do teraz, więc i przy okazji większość Miśków. ;)

4g92 i 4g93 może i nie są świetnymi silnikami na tle starszych produktów Mitsubishi, ale na tle konkurencji wypadają świetnie. Np. 113KM z silnika 1.6 w 92 roku, czy 140KM z silnika 1.8... Do tego są to trwałe jednostki. Szczególnie 4g92 90/99/103KM z Coltów i Carism.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-03-2011, 09:18   

zgodzę się - 4G9x są bardzo udane - oszczędne i mocne
jedyna wada to aparaty zapłonowe
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-03-2011, 12:27   

Jedyne co mnie zniechęca do Carismy 2 to brak silnika 1.8 lub 2.0 na wielopunkcie. GDI jest fajny i sprawia wiele frajdy podczas jazdy ale w mieście spala tyle co konkurencja o podobnej mocy. Ekonomiczny jest tylko w trasie przez co coraz bardziej skłaniam się do zmiany auta. Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni i Vectra C 1.8 16V 122konie ale jeśli komuś wystarcza 100 koni lub nie chce LPG to w 100% polecam Carismę z obydwoma silnikami. Jeśli chodzi o GDI, to trzeba trafić zadbany model i mieć trochę pojęcia o mechanice oraz dokładnie przejrzeć tematy na tym forum odnośnie tego silnika by nie pójść z torbami.
 
 
metal 
Mitsumaniak
ONLY UNDERGROUND....

Auto: MITSUBISCHI COLT C50 4G15
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 77
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-03-2011, 09:18   

CARISMA ODPADA.....nie podoba mi sie,poza tym silniki silnikami ale to ,że nie Japonia....


POZDRAWIAM
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-03-2011, 11:23   

Krzyzak, oszczędne może i tak, ale żeby mocne ? :P Poza tym - silnik silnikiem, ale to co na nim nauwieszali woła o pomstę do nieba :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-03-2011, 11:25   

ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-03-2011, 19:42   

plecho1 napisał/a:
Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni

Mam 1.8 20v w A4, jak chcesz wiedziec ile pali i jak jezdzi to pisz na priva :)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-03-2011, 23:32   

Krzyzak napisał/a:
ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52

Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000 to cos dla Ciebie :D :wink:
Krzyzak napisał/a:
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100

tyle pala w trasie :wink:

[ Dodano: 25-03-2011, 23:34 ]
Maretzky85, w przeliczeniu moc . pojemnosc wcale gorzej nie wypada 4g93 od 4g63 :) Mowa o DOHC.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-03-2011, 23:39   

rosomak1983, mówisz o zwykłym 4g63 i JDMowym 4G93 ? :P
Bo JDMowy 4G63 miał coś ponad 170 kuca :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-03-2011, 19:02   

rosomak1983 napisał/a:
Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000

gdzie go kupić? :) - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-03-2011, 19:17   

Maretzky85,

4g93 DOHC 140/1.8= 77.7 (te siódemki 8) )
4g63 DOHC 150/2.0= 75 :D

:wink: wiec niewiem o co chodzi :P

Krzyzak napisał/a:
gdzie go kupić? - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę

sa z klima, przecie :D no wiesz czasem wystarczy ten jeden :D
Kiedys sobie kupie takiego. :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-03-2011, 21:59   

Dla mnie najwieksza wada ogolnie japonczykow to mizerny wybor silnikow i beznadziejne wnetrza (jedynie Gal dla mnie daje rade). Nie chcac wywolywac wojny ale np. w A4 B5 czyli 95-2000r bylo 15 roznych silnikow do wyboru, a w Carismie chyba polowa tego, a gdzie naped 4x4 czy silniki z T :]
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-03-2011, 22:11   

Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii :wink:
_________________
CA0
Galant II
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-03-2011, 22:26   

Jogurt napisał/a:
Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii :wink:

W Japonii jest Carisma 300hp 4x4 seryjna albo Carisma diesel 6 cylindrowy + 4x4 ? :mrgreen: Nie moja wina ze na Europe rzucali ochłapy :( Z drugiej strony to nawet Gal Vr4 slabo wypada przy M5 chociazby :D
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2011, 22:39   

Carism nie było na rynku japońskim. ;) Krajem produkcji Carismy była Holandia a rynkiem Europa. ;)

I PS. Była Carisma GT z silnikiem 4g63 2.0T 280KM (choć de facto był to Lancer Evo...).

Co do porównania Gala Vr4 i BMW M5 nie byłbym taki przekonany. Stwierdzenie, że "słabo wypada" jest mocno na wyrost IMO.

W M5 masz 5,0l V8 , w VR4 2,5 V6TT.
M5 400KM, VR4 280KM.
M5 1800kg, VR4 1480kg.
M5 5,3s, VR4 ~6s.
M5 RWD, VR4 4WD.

Przepaści nie ma - mimo, iż przewaga jest po stronie M5 E39.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.