 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ASX-problem |
Autor |
Wiadomość |
irekmiecz
Mitsumaniak

Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 470 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-04-2011, 09:40
|
|
|
Nie oszukujmy się, obecnie chyba nikt nie produkuje aut tak by służyły 15-20 lat. Może Rolls-Royce i temu podobne będą coś warte po kilkunastu latach użytkowania. Jeżeli masz w planach użytkować ASXa 3lata to ciesz się jazdą i nigdzie nie zaglądaj a będziesz spał lepiej, nim gwarancja się zakończy wszystko wytrzyma. Potem w serwisie powiedzą ; zapraszamy pana do zapoznania się z aktualną atrakcyjną ofertą nowych aut. Rdza, korozja, utlenianie stali czy jak by tego jeszcze nie nazwać jest jak próchnica zębów czy grzyb na ścianach. Jeżeli jest wszystko w porządku żadne z powyższych nie powinno mieć miejsca. Powierzchni współpracujące z klockami nie zabezpieczymy lecz resztę tak, pytanie tylko ile to musi kosztować a tu zaczynają się rządy księgowych. |
|
|
|
 |
jan1994
Mitsumaniak 02505/KMM
Auto: ASX 1,6 Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 339 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-04-2011, 09:41
|
|
|
Zareklamować zawsze możesz - pewny nie jestem czy Ci reklamację przyjmą ale jestem pewny, że reklamację możesz złożyć |
|
|
|
 |
leon
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 8 Skąd: żyrardów
|
Wysłany: 01-04-2011, 17:46
|
|
|
Witam we wtorek wybieram się do serwisu żeby obejrzeli moją zardzewiałą tarcze przez telefon miły pan powiedział że może to być jakaś wada materiałowa kiedy się jej dokładniej przyjrzałem pod palcem czuć minimalne rowki właśnie w tych rowkach jest rdza jest ich dość dużo i różnej szerokości największy ma jakieś 5 mm zobaczymy co powiedzą pozdrawiam |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-04-2011, 19:30
|
|
|
tonyhc napisał/a: |
- to mi rdzewieje, nie tarcza hamulcowa (ta jest okej). |
mkm napisał/a: | a akurat spadnie deszcz to tarcze też Ci zardzewieją |
tonyhc, tak jak napisałeś – nie wiesz? – pytaj.
Gdybyś normalnie zapytał – napisałbym normalną odpowiedź.
Ten fragment był niepotrzebny i mam nadzieję, że teraz sam to widzisz:
tonyhc napisał/a: | Co to za samochód, 100tys zl i po kilku miesiącach okazuje się, ze taka chała ? |
Nie tylko Ty skarżysz się na „rdzę” w nowych autach. Z prostych powodów.
Po pierwsze – bardziej zwraca się na to uwagę
Po drugie – na tle innych „nowych” części, rdzawy nalot faktycznie szpeci.
Gdybyśmy chcieli, aby samochód był wykończony tak, aby nie „rdzewiała” ani jedna śrubka nie kosztowałby 100tys. złotych, a dużo, dużo więcej lub szyby podnosiłoby się nadal korbką.
Chcesz kupić coś co nie rdzewieje (np., śruby) – szukaj na rynku tuningowym.
Inne materiały, inna jakość, inny wygląd, kolory do wyboru. Powinieneś coś wybrać.
Nie chcesz mieć „rdzy” na piastach, tarczach, zaciskach – przy każdej okazji każ wycierać „rdzę” z danego elementu lub kup lakier do zacisków i każ sobie wszystkie elementy pomalować.
Możesz sobie kupić także maskownice śrub, możesz założyć stalowe felgi i dodać do tego szczelny kołpak. W końcu - („czego oczy nie widzą tego sercu nie żal”),
Jak widzisz rozwiązań „problemu”, który sygnalizujesz jest sporo.
Na jakość połączoną z wyglądem za małe pieniądze, zwłaszcza w dobie huśtawki kryzysowej nie ma co liczyć |
|
|
|
 |
tonyhc
Mitsumaniak
Auto: ASX 1.8 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-04-2011, 19:35
|
|
|
no byłem dziś w serwisie i jak ze wszystkimi wadami usłyszałem "Mitsubishi tak ma" wiec śruby rdzewieją trza smarować jakąś pastą i niby będzie okej. I prosze Was, nie mówcie mi, że nikt nie produkuje dobrych aut na kilkanaście lat, a zwłaszcza Japońskie koncerny. To bez sensu, bo fiatem za 25k można spokojnie przejeździć 10 lat bez problemu. Potem sie rozsypuje całkiem, ale nie ważne. Nie mówcie mi o 3 latach Bo na trzy lata to mogłem kupić 3 letni a nie nowy
[ Dodano: 01-04-2011, 19:39 ]
i właśnie o to mi też chodziło, czy jak kupie jakiegoś lexusa, to czy będe miał to samo - dotyczy mkm |
_________________  |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2011, 23:38
|
|
|
tonyhc napisał/a: | czy jak kupie jakiegoś lexusa, to czy będe miał to samo |
Tak. Wszelkie masywne elementy obrabiane przez toczenie lub odkuwanie w 99% nie są lakierowane po obróbce mechanicznej. Nie ma to najmniejszego sensu ponieważ powierzchniowa korozja takich elementów jak piasta, półoś, zwrotnica itp nie ma żadnego wpływu na funkcjonalność tychże częsci.
Swego czasu Skoda miała sprawę w sądzie za zardzewiałe zwrotnice w nowej Fabii. Oczywiście klient nic nie wygrał.
Przy odrobinie wyobrazni można sobie pomysleć ile czasu zajęłoby przekorodowanie np. zwrotnicy.
PS W ziemi archeolodzy wciąż odnajdują groty strzał, narzędzia rolnicze z dawnych czasów które po lekkim liftingu mogą działac dalej |
_________________
 |
|
|
|
 |
tonyhc
Mitsumaniak
Auto: ASX 1.8 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-04-2011, 23:49
|
|
|
spoko, juz wszystko wiem. W serwisie powiedzieli, ze mam tak zadbane auto, ze sa zadziwieni. wiec nie szukam wiecej "sztucznych" problemow. Po prostu pierwsze auto, wiec mam mase watpliwosci. Forum powstalo zapewne po to, abym mogl je rozwiac.
[ Dodano: 01-04-2011, 23:55 ]
W sumie mam jeszcze jedna watpliwosc. Po dzisiejszym przegladzie, olej nie jest czysty tak jak na poczatku. Jest ciemny, taki jak byl. Powiedziano mi, ze bedzie ciemny i tak ma byc. Zgadza sie? |
_________________  |
|
|
|
 |
pkwiat
Forumowicz
Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 52 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 02-04-2011, 11:55
|
|
|
tonyhc napisał/a: | Jest ciemny, taki jak byl. Powiedziano mi, ze bedzie ciemny i tak ma byc. Zgadza sie? |
Zgadza się.
Po wlaniu oleju w silnikach diesla robi się on czarny po kilkudziesięciu kilometrach. |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-04-2011, 12:06
|
|
|
tonyhc napisał/a: | Powiedziano mi, ze bedzie ciemny i tak ma byc. | Znaczy że to całkiem dobry olej, zbiera sadzę i inne brudy zamiast je zostawiać w silniku |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
tonyhc
Mitsumaniak
Auto: ASX 1.8 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-04-2011, 22:17
|
|
|
tak wiec, polecam Mobil1 |
_________________  |
|
|
|
 |
|
|