Grzeje się i wypija płyn |
Autor |
Wiadomość |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2011, 18:30
|
|
|
No jak masz to byłoby ekstra, zdjąłem deskę rozdzielczą i tyle, chciałem cyknąć fotkę ale mi komóra padła:/ |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-02-2011, 18:31
|
|
|
Wrzucę do 19.30 tylko zjem... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-02-2011, 18:55
|
|
|
najpierw wiatrak - potem centralny panel , ale da się nagrzewnicę całą - tyle , że musisz rozpiąć klimę i wypuścić czynnik. Być może metodą bardzo sprytną da się rozebrać nagrzewnicę.. ale dokładnie leje Ci się z nagrzewnicy do środka samochodu czy na zewnątrz ?? (lać do środka moze się idąc po wężach kropelkami) jeśli do środka , to powiedzmy że dobrze robisz , ale jeśli na zewnatrz , albo w miejscu węży wchodzących do nagrzewnicy to niepotrzebnie rozbierasz deskę. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2011, 19:04
|
|
|
Spokojnie. Po pierwsze nie mam klimy, po drugie leje mi się do środka i to dosyć mocno. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-02-2011, 19:12
|
|
|
http://jdmfsm.info/Auto/J...kshop%20Manual/
Rozdział 55 i 52 (deska ale to już masz za sobą) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 04-02-2011, 19:31
|
|
|
Da radę trzeba tylko rozdzielić każdą sekcję od siebie a jak nie ma klimy to zero problemu |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 01-04-2011, 21:12
|
|
|
A więc tak teraz muszę się Wam przyznać że niepotrzebnie ściągałem tą deskę rozdzielczą, bo jedna z rurek od nagrzewnicy była za mocno zaciśnięta obejmą i rurka zamiast być okrągła zrobiła się eliptyczna, ok wyprostowałem ją i była gitarra przez 200 km po czym przedwczoraj temperatura skoczyła nieznacznie, sprawdziłem ilość płynu i ubył litr, dolałem i znów na światłach spod maski wydobywał się dym...( płyn leje się na jedną z plecionek układu wydechowego i spala się na niej) I moje pytanie brzmi . Czy jest możliwość żeby pod wpływem temperatury i zaciśnięcia obejmy ta rurka od nagrzewnicy ulegała ponownemu zgięciu? |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 01-04-2011, 21:27
|
|
|
Może tym razem zbyt słabo dokręciłeś opaske. I pod wpływem ciśnienia rozszczelnia się. Albo znów za mocno. Sprawdź dokładnie jeszcze raz. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 01-04-2011, 21:34
|
|
|
Też tak myślę... Jak kiedyś wpadnę na zlot to przywiozę beczkę piwa, tak żeby każdemu starczyło |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-04-2011, 07:14
|
|
|
mazda10000 napisał/a: | Jak kiedyś wpadnę na zlot |
Trzymamy za słowo. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|