Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4gdi przerywa , prycha , brak dynamiki
Autor Wiadomość
sebeq 
Nowy Forumowicz

Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 01-05-2011, 20:30   2.4gdi przerywa , prycha , brak dynamiki

Witam , ostatnio moje mitsu zaczelo dziwnie pracować , silnik odpala bardzo ladnie ,lecz brak mu dynamiki przy przyspieszaniu , zdarza sie ze dziwnie prycha w wydech jakby nie dopalal jeden z cylindrów . Dodam ze swiece wymienione ale to nie pomoglo , kolekor wyczysczony z nagaru ,przepustnica rowniez czysta. Spalanie podczas jazdy 9L/100 wczesniej mialem 8,6L , moj styl jazdy sie nie zmienil wiec obstawiam ze cos jest nie tak . Bardzo prosze o sugestie jak to ugryzc i z ktorej strony zaczac szuakanie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-05-2011, 22:05   

Zacząć od diagnozy komputerowej i sprawdzenia parametrów pracy rzeczywistej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sebeq 
Nowy Forumowicz

Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 11-05-2011, 19:36   

A co myslicie o zakupie interfejsu diagnostycznego ELM ? czy ktoś to używał do MSW ? Wole zaplacic za interfejs ktory sie potem przyda .
 
 
sergik 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 +LPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-05-2011, 18:57   

Powiem że używałem w swoim i jest ok. Nowe interfejsy ELM i tak w 99% nie działają poprawnie (mowa o tańszych )i wymagają małej przeróbki polegajacej na przecięciu jednej ścieżki i zmasowaniu odpowiedniej nogi chyba "kondensatora" o ile dobrze pamiętam.(bład w produkcji). W razie czego pomogę we wskazaniu odpowiednich miejsc przeróbek jakby nie działało poprawnie. Więc reasumujac jeżeli masz chęci i wprawną rekę polecam (bardzo małe elementy).
 
 
sebeq 
Nowy Forumowicz

Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 17-05-2011, 22:17   

z elektroniką jestem na codzien wiec nie bedzie problemu , dzieki za wskazówke , zamawiam interfejs . Gdyby nie działał napisze w temacie.

pozdrawiam sebeq
 
 
cojac 
Nowy Forumowicz
cojac

Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Damasławek
Wysłany: 21-05-2011, 11:55   

...tak się wtrącę, mam te same objawy. Mój LAUNCH wskazał na wtrysk i położenie wałka rozrządu. Sprawdź te elementy. Zacznij od położenia wałka, wtrysk może być odłamkowym.
_________________
"...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego ;-)
 
 
sebeq 
Nowy Forumowicz

Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 16-06-2011, 19:41   

chcialem zdiagnozowac interfejsem elm ale wyszla wielka d.. :) poniewaz interfejs sie nie łączy, moze kolega sergik mi pomoze go uruchomic. Tymczasem zrobilem samodiagnostyke wywalilo błędy :

46
78
56
i potem zapętla sie w kólko
78
56
78
56

Auto zaczeło chlać 9,5/100km , wczesniej 8,6 i bylo dynamiczne teraz zamulony muł :( .


edit , auto mialo błąd potencjometra od gazu ,zostal naprawiony i smiga , do tego kazde połączenie pod maską wyczyszczone i zabezpieczone srodkiem kontakt do styków.
Reszta błedó zostala skasowana i narazie sie nie pojawiają .Auto jedzie bardzo dobrze spalanie wrocilo do poziomu 8.5L/100 :o
 
 
sergik 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 +LPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-06-2011, 16:19   

Napisz czy udały się przeróbki ELMa. Pozdr.
 
 
sebeq 
Nowy Forumowicz

Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 25-06-2011, 21:24   

niestety nie , posiadam inna wersje elma , ale zakupilem juz starsza specjalnie pod przerobke w tym tygodniu sprawdze czy sie uda.

Przez nowego ELMa takze sie nie udało , zakupilem interfejs VAG KKL USB na ukladzie FDTI , nastepnie we wtyczce zmostowalem pin 1 z 4 .TAk przerobiony interfejs + program EVOSCAN łączy sie z moim MSW 2.4GDI 99r . Mozna odczytywac błędy , sprawdzac parametry pracy a takze zmieniac je np obroty jalowe itp .


pozdrawiam sebeq
 
 
krychuPL 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 17
Skąd: Polska
Wysłany: 09-09-2011, 20:33   

Moglby mi ktos napisac gdzie znajduje sie pocentiometr gazu?

z gory dziekoje

pozdro
 
 
GandalfG 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon II 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-09-2011, 21:59   

sebeq napisał/a:
niestety nie , posiadam inna wersje elma , ale zakupilem juz starsza specjalnie pod przerobke w tym tygodniu sprawdze czy sie uda.

Przez nowego ELMa takze sie nie udało , zakupilem interfejs VAG KKL USB na ukladzie FDTI , nastepnie we wtyczce zmostowalem pin 1 z 4 .TAk przerobiony interfejs + program EVOSCAN łączy sie z moim MSW 2.4GDI 99r . Mozna odczytywac błędy , sprawdzac parametry pracy a takze zmieniac je np obroty jalowe itp .


pozdrawiam sebeq


Czy możesz opisać jakiego rodzaju przeróbkę należy wprowadzić w ELM by ruszył. Wspominano tu o cięciu ścieżki i wstawianiu kondensatora.
Próba zmostkowania pinów 1 i 4 nic nie dała.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.