2.4gdi przerywa , prycha , brak dynamiki |
Autor |
Wiadomość |
sebeq
Nowy Forumowicz
Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 01-05-2011, 20:30 2.4gdi przerywa , prycha , brak dynamiki
|
|
|
Witam , ostatnio moje mitsu zaczelo dziwnie pracować , silnik odpala bardzo ladnie ,lecz brak mu dynamiki przy przyspieszaniu , zdarza sie ze dziwnie prycha w wydech jakby nie dopalal jeden z cylindrów . Dodam ze swiece wymienione ale to nie pomoglo , kolekor wyczysczony z nagaru ,przepustnica rowniez czysta. Spalanie podczas jazdy 9L/100 wczesniej mialem 8,6L , moj styl jazdy sie nie zmienil wiec obstawiam ze cos jest nie tak . Bardzo prosze o sugestie jak to ugryzc i z ktorej strony zaczac szuakanie. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-05-2011, 22:05
|
|
|
Zacząć od diagnozy komputerowej i sprawdzenia parametrów pracy rzeczywistej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebeq
Nowy Forumowicz
Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 11-05-2011, 19:36
|
|
|
A co myslicie o zakupie interfejsu diagnostycznego ELM ? czy ktoś to używał do MSW ? Wole zaplacic za interfejs ktory sie potem przyda . |
|
|
|
 |
sergik
Nowy Forumowicz
Auto: MSW 2.0 +LPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-05-2011, 18:57
|
|
|
Powiem że używałem w swoim i jest ok. Nowe interfejsy ELM i tak w 99% nie działają poprawnie (mowa o tańszych )i wymagają małej przeróbki polegajacej na przecięciu jednej ścieżki i zmasowaniu odpowiedniej nogi chyba "kondensatora" o ile dobrze pamiętam.(bład w produkcji). W razie czego pomogę we wskazaniu odpowiednich miejsc przeróbek jakby nie działało poprawnie. Więc reasumujac jeżeli masz chęci i wprawną rekę polecam (bardzo małe elementy). |
|
|
|
 |
sebeq
Nowy Forumowicz
Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 17-05-2011, 22:17
|
|
|
z elektroniką jestem na codzien wiec nie bedzie problemu , dzieki za wskazówke , zamawiam interfejs . Gdyby nie działał napisze w temacie.
pozdrawiam sebeq |
|
|
|
 |
cojac
Nowy Forumowicz cojac
Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 13 Skąd: Damasławek
|
Wysłany: 21-05-2011, 11:55
|
|
|
...tak się wtrącę, mam te same objawy. Mój LAUNCH wskazał na wtrysk i położenie wałka rozrządu. Sprawdź te elementy. Zacznij od położenia wałka, wtrysk może być odłamkowym. |
_________________ "...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego
 |
|
|
|
 |
sebeq
Nowy Forumowicz
Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 16-06-2011, 19:41
|
|
|
chcialem zdiagnozowac interfejsem elm ale wyszla wielka d.. poniewaz interfejs sie nie łączy, moze kolega sergik mi pomoze go uruchomic. Tymczasem zrobilem samodiagnostyke wywalilo błędy :
46
78
56
i potem zapętla sie w kólko
78
56
78
56
Auto zaczeło chlać 9,5/100km , wczesniej 8,6 i bylo dynamiczne teraz zamulony muł .
edit , auto mialo błąd potencjometra od gazu ,zostal naprawiony i smiga , do tego kazde połączenie pod maską wyczyszczone i zabezpieczone srodkiem kontakt do styków.
Reszta błedó zostala skasowana i narazie sie nie pojawiają .Auto jedzie bardzo dobrze spalanie wrocilo do poziomu 8.5L/100 |
|
|
|
 |
sergik
Nowy Forumowicz
Auto: MSW 2.0 +LPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-06-2011, 16:19
|
|
|
Napisz czy udały się przeróbki ELMa. Pozdr. |
|
|
|
 |
sebeq
Nowy Forumowicz
Auto: msw 2.4gdi , prelude 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 25-06-2011, 21:24
|
|
|
niestety nie , posiadam inna wersje elma , ale zakupilem juz starsza specjalnie pod przerobke w tym tygodniu sprawdze czy sie uda.
Przez nowego ELMa takze sie nie udało , zakupilem interfejs VAG KKL USB na ukladzie FDTI , nastepnie we wtyczce zmostowalem pin 1 z 4 .TAk przerobiony interfejs + program EVOSCAN łączy sie z moim MSW 2.4GDI 99r . Mozna odczytywac błędy , sprawdzac parametry pracy a takze zmieniac je np obroty jalowe itp .
pozdrawiam sebeq |
|
|
|
 |
krychuPL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 17 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-09-2011, 20:33
|
|
|
Moglby mi ktos napisac gdzie znajduje sie pocentiometr gazu?
z gory dziekoje
pozdro |
|
|
|
 |
GandalfG
Nowy Forumowicz
Auto: Space Wagon II 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-09-2011, 21:59
|
|
|
sebeq napisał/a: | niestety nie , posiadam inna wersje elma , ale zakupilem juz starsza specjalnie pod przerobke w tym tygodniu sprawdze czy sie uda.
Przez nowego ELMa takze sie nie udało , zakupilem interfejs VAG KKL USB na ukladzie FDTI , nastepnie we wtyczce zmostowalem pin 1 z 4 .TAk przerobiony interfejs + program EVOSCAN łączy sie z moim MSW 2.4GDI 99r . Mozna odczytywac błędy , sprawdzac parametry pracy a takze zmieniac je np obroty jalowe itp .
pozdrawiam sebeq |
Czy możesz opisać jakiego rodzaju przeróbkę należy wprowadzić w ELM by ruszył. Wspominano tu o cięciu ścieżki i wstawianiu kondensatora.
Próba zmostkowania pinów 1 i 4 nic nie dała.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|