gasnie przy przelaczaniu na gaz |
Autor |
Wiadomość |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-01-2011, 19:14
|
|
|
miałem taki problem w vw golfie po odpaleniu i przełączeniu na gaz silnik gasł męczyło mnie to dość długo aż kumpel przeczyścił elektrozawór i jak ręką odjął.... |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-04-2011, 22:22
|
|
|
Czesc wszystkim... Miałem taki problem z instalacją ze przy dojeżdzaniu do skrzyżowania ( skrzynia automat) silnik gasł. Nie było mowy o utrzymaniu obrotów na jałowym biegu, dlatego też pojechalem wyregulować gaz. Gazownik wyregulował obroty i pojechalismy na przejażdżke. Stwierdził ze nie da sie tego wyregulować tłumacząc to tym ze moze sie konczyc reduktor ( ma przejechane z 80 tys km, reduktor LANDI ). Mówił też że moze to być wina sondy gdyż sonda daje opóźnione dane. I teraz rodzi się pytanie czy wymieniac ten reduktor?? zaspiewał mi za wymiane 350 zł i tez pytanie moje jest takie czy dam rade wymienic go sam ??Bo przeciez za 200 zł kupie reduktor. Silnik ma 139 KM ale napewno ich troche juz uciekło ( auto z roku 1994) więc czy wystarczy słabszy reduktor??
Instalacja II generacji. Reduktor jak juz wspomnialem Landi, Zawór gazowy Landi, Wielozawór Longas, Emulator Stag E4. Samochód Mitsubishi Space Wagon 2400ccm 16V. |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
memory
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 42 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 07-05-2011, 19:42
|
|
|
Witam
Ja mam podobne objawy od razu gaśnie mi na lpg, nawet jak odpalę na samym gazie.
Jak odpalę muszę trzymać pedał gazu bo inaczej od razu opada do gaśnięcia. Próbując tak jechać strasznie buja i szarpie autem jakby nie chodził na wszystkie gary.
Wcześniej z 3 razy mi tak zgasł, potem było ok
Jakieś rady od czego zacząć ?
LPG II gen |
|
|
|
 |
Samhain
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 31 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-05-2011, 09:58
|
|
|
Tomek a zobacz coś takiego rozpędź się do 100 i zacznij gwałtownie hamować jeżeli Ci zgaśnie to dotknij reduktora jaki on jest jeżeli jest lekko ciepły to zmień termostat i gazownika jeżeli będzie gorący to odezwij się to pogłówkujemy trochę
Memory - a jaki masz czas na przełączenie na LPG ?? tzn ile musisz przejechać żeby załączyło Ci LPG ?? |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-05-2011, 21:30
|
|
|
Podregulował mi obroty troche gazownik i jest ok nie gaśnie ale musze membrany wymienic a nie mam kasy na razie Mam przejechane 80 tys na tym reduktorze więc najwyższy czas wymienic membrany
Memory podjedź do gazownika i wszystko sie dowiesz ile ma przejechane reduktor ??
Samhain, gazownik jest w porządku ;d wszyscy sobie go chwalą |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
memory
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 42 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 17-05-2011, 10:43
|
|
|
Zauważyłem że jak się mocno rozgrzeje to łapie obroty, nie muszę trzymać nogi na gazie.
Próbowałem podregulować o 2,3 obroty ale słyszę syczenie gazu w parowniku. Mogło coś się w nim rozszczelnić? |
|
|
|
 |
|