Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
evoscan
Autor Wiadomość
Misiuwisi 
Nowy Forumowicz
Misiuwisi


Auto: Space Wagon 2.0 GLX 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-07-2011, 15:34   

jacobian napisał/a:
wiem, że nie do mnie pytanie, ale aerodynamiki nie przeskoczysz.

Nie jestem nowicjuszem. Stary Wagonik 2.0 na gazie nigdy nie wyskoczył ponad 11 litrów, a poniżej 130km/h było 9,5-10
Chodzi mi głównie, żeby coś skorygować, czegoś się nauczyć (tryby Eco? itp.), lub pozbyć niepotrzebnych udoskonaleń. A tak naprawdę, to nie udało mi się zejść poniżej 12 l i to mnie trochę niepokoi. Na otarcie łez: pojazd ma niezłe kopytko - najczęściej niepotrzebne.
Pozdrawiam
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 15-07-2011, 15:56   

czesc Misiuwisi
nie mam niestety softu z zadnego spaca
ale mozemy sie spotkac jutro jade w okolice lublina w czwartek mam prom do szwecji z gdanska o 18 mozemy gdzis sie po drodze spoknac i sprobowac go sciagnac
jesli nie to odezwij sie na gg dam ci moj nr to sie zgadamy jak bedziesz w rudzie :lol:

pozdrawiam
_________________

 
 
 
Misiuwisi 
Nowy Forumowicz
Misiuwisi


Auto: Space Wagon 2.0 GLX 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-07-2011, 16:20   

pepi,
dzięki za odpowiedź. Tak bardzo się nie spieszy. Też jestem w rozjazdach, ale nie w tę stronę.
Jeśli potrzeba dokładniej określić silnik to chyba po numerach, czy modelu?
Zawsze mnie ciekawiło, co fabryka kombinuje zmieniając softy. Podaliby jakieś dane, jeździłby człowiek bardziej świadomie, a tak, to po omacku lub rabunkowo nieekonomicznie.
Zgłoszę się. Jeszcze raz dziękuję :)
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 17-07-2011, 00:18   

Mam na zbyciu takie ECU http://www.eps-elektronik...36.php?MD198736
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-07-2011, 07:15   

Mistrzuniu a cos do 4d68 z Galanta dasz rade wykombinowac? Chodzi mi o podniesienie momentu i kilka kucy wiecej;)

[ Dodano: 28-07-2011, 07:15 ]
Dokladnie Galant EA6A 2001r sedan 2.0 TD
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-07-2011, 22:40   

Przepraszam Pepi że Cię tak rozreklamowałem, mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe :)
Ale jesteś wielki w tym co robisz!
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 05-10-2011, 20:14   

witajcie po czasie :) Mam pytanie, czy był ktoś już na spotkaniu z PEPI i może się wypowiedzieć na temat modów przeprowadzonych w ECU?
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-10-2011, 18:48   

danino88, ja już od dawna jeżdżę na trochę zmienionym ECU. Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). Generalnie jak się nie ma turbiny to zmiany są kosmetyczne.
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2011, 19:24   

jacobian napisał/a:
danino88, ja już od dawna jeżdżę na trochę zmienionym ECU. Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). Generalnie jak się nie ma turbiny to zmiany są kosmetyczne.

Dane te warto byłoby sprawdzić na hamowni. :)
 
 
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16-10-2011, 23:22   

kuzi napisał/a:
Dane te warto byłoby sprawdzić na hamowni

Nie sprawdzałem przed więc i po zmianach niewiele da, bo nie będzie porównania.
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 18-10-2011, 22:41   

jacobian napisał/a:
Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR).


jacobian napisał/a:
bo nie będzie porównania.


Momentu sam nie sprawdzisz, ale jezeli wiesz ile Ci autko palilo wczesniej to teraz juz sam mozesz porownac czy jest roznica :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
jacobian 
Mitsumaniak
jacobian


Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 287
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19-10-2011, 18:09   

KaWu napisał/a:
Momentu sam nie sprawdzisz, ale jezeli wiesz ile Ci autko palilo wczesniej to teraz juz sam mozesz porownac czy jest roznica

Pali zależy jak cisnę, więc nie mam porównania. Różnicę czuję przy ruszaniu. Po modyfikacjach szybciej zrywa mi przyczepność.
_________________
Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 
 
SHELLER35 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 39
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-11-2011, 09:56   

Witam wszystkich. Mam Carismę GDI z 97' od roku. Przez cały czas walczę z nią ,bez rezultatu. Generalnie auto zachowuje się jak by ciągnęło wóz z węglem. Z wielką niechęcią wkręca się na obroty, a jeśli jeśli już to robi ,to jest przy tym tyle warkotu,że chyba ciszej jest w 30-letnim dieslu. Spalanie na poziomie 10 l. po mieście , przy spokojnej jezdzie. Byłem już u kilku "fachowców" i po zachowaniu widać,że nie mają zielonego pojęcia o tym silniku. W serwisie Mitsubishi w Częstochowie facet otworzył maskę i poszedł czytać instrukcję. Przestawił TPS i skasował 270,- . Masakra jakaś.Nie muszę chyba pisać ,że g... to dało. W związku z tymi faktami mam pytanie do pepi : czy miałbyś czas i chęci żeby zajrzeć do miśka,bo wyczerpały mi się możliwości i cierpliwość do tego auta :angryfire:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.