evoscan |
Autor |
Wiadomość |
Misiuwisi
Nowy Forumowicz Misiuwisi

Auto: Space Wagon 2.0 GLX 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-07-2011, 15:34
|
|
|
jacobian napisał/a: | wiem, że nie do mnie pytanie, ale aerodynamiki nie przeskoczysz. |
Nie jestem nowicjuszem. Stary Wagonik 2.0 na gazie nigdy nie wyskoczył ponad 11 litrów, a poniżej 130km/h było 9,5-10
Chodzi mi głównie, żeby coś skorygować, czegoś się nauczyć (tryby Eco? itp.), lub pozbyć niepotrzebnych udoskonaleń. A tak naprawdę, to nie udało mi się zejść poniżej 12 l i to mnie trochę niepokoi. Na otarcie łez: pojazd ma niezłe kopytko - najczęściej niepotrzebne.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 15-07-2011, 15:56
|
|
|
czesc Misiuwisi
nie mam niestety softu z zadnego spaca
ale mozemy sie spotkac jutro jade w okolice lublina w czwartek mam prom do szwecji z gdanska o 18 mozemy gdzis sie po drodze spoknac i sprobowac go sciagnac
jesli nie to odezwij sie na gg dam ci moj nr to sie zgadamy jak bedziesz w rudzie
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Misiuwisi
Nowy Forumowicz Misiuwisi

Auto: Space Wagon 2.0 GLX 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-07-2011, 16:20
|
|
|
pepi,
dzięki za odpowiedź. Tak bardzo się nie spieszy. Też jestem w rozjazdach, ale nie w tę stronę.
Jeśli potrzeba dokładniej określić silnik to chyba po numerach, czy modelu?
Zawsze mnie ciekawiło, co fabryka kombinuje zmieniając softy. Podaliby jakieś dane, jeździłby człowiek bardziej świadomie, a tak, to po omacku lub rabunkowo nieekonomicznie.
Zgłoszę się. Jeszcze raz dziękuję |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 28-07-2011, 07:15
|
|
|
Mistrzuniu a cos do 4d68 z Galanta dasz rade wykombinowac? Chodzi mi o podniesienie momentu i kilka kucy wiecej;)
[ Dodano: 28-07-2011, 07:15 ]
Dokladnie Galant EA6A 2001r sedan 2.0 TD |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-07-2011, 22:40
|
|
|
Przepraszam Pepi że Cię tak rozreklamowałem, mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe
Ale jesteś wielki w tym co robisz! |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 05-10-2011, 20:14
|
|
|
witajcie po czasie Mam pytanie, czy był ktoś już na spotkaniu z PEPI i może się wypowiedzieć na temat modów przeprowadzonych w ECU? |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
jacobian
Mitsumaniak jacobian

Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 07-10-2011, 18:48
|
|
|
danino88, ja już od dawna jeżdżę na trochę zmienionym ECU. Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). Generalnie jak się nie ma turbiny to zmiany są kosmetyczne. |
_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2011, 19:24
|
|
|
jacobian napisał/a: | danino88, ja już od dawna jeżdżę na trochę zmienionym ECU. Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). Generalnie jak się nie ma turbiny to zmiany są kosmetyczne. |
Dane te warto byłoby sprawdzić na hamowni. |
|
|
|
 |
jacobian
Mitsumaniak jacobian

Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16-10-2011, 23:22
|
|
|
kuzi napisał/a: | Dane te warto byłoby sprawdzić na hamowni |
Nie sprawdzałem przed więc i po zmianach niewiele da, bo nie będzie porównania. |
_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 18-10-2011, 22:41
|
|
|
jacobian napisał/a: | Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). |
jacobian napisał/a: | bo nie będzie porównania. |
Momentu sam nie sprawdzisz, ale jezeli wiesz ile Ci autko palilo wczesniej to teraz juz sam mozesz porownac czy jest roznica |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
jacobian
Mitsumaniak jacobian

Auto: EA5W '01 Avance Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19-10-2011, 18:09
|
|
|
KaWu napisał/a: | Momentu sam nie sprawdzisz, ale jezeli wiesz ile Ci autko palilo wczesniej to teraz juz sam mozesz porownac czy jest roznica |
Pali zależy jak cisnę, więc nie mam porównania. Różnicę czuję przy ruszaniu. Po modyfikacjach szybciej zrywa mi przyczepność. |
_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
 |
|
|
|
 |
SHELLER35
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GDI 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 39 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-11-2011, 09:56
|
|
|
Witam wszystkich. Mam Carismę GDI z 97' od roku. Przez cały czas walczę z nią ,bez rezultatu. Generalnie auto zachowuje się jak by ciągnęło wóz z węglem. Z wielką niechęcią wkręca się na obroty, a jeśli jeśli już to robi ,to jest przy tym tyle warkotu,że chyba ciszej jest w 30-letnim dieslu. Spalanie na poziomie 10 l. po mieście , przy spokojnej jezdzie. Byłem już u kilku "fachowców" i po zachowaniu widać,że nie mają zielonego pojęcia o tym silniku. W serwisie Mitsubishi w Częstochowie facet otworzył maskę i poszedł czytać instrukcję. Przestawił TPS i skasował 270,- . Masakra jakaś.Nie muszę chyba pisać ,że g... to dało. W związku z tymi faktami mam pytanie do pepi : czy miałbyś czas i chęci żeby zajrzeć do miśka,bo wyczerpały mi się możliwości i cierpliwość do tego auta |
|
|
|
 |
|