 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] Suchy zbiornik wyrównawczy |
Autor |
Wiadomość |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:20
|
|
|
Dolej jeszcze kilka razy, jak się powtórzy ponownie, to raczej nie jest to normalne...
Może masz płyn już złej jakości. U mnie taka sytuacja była właśnie |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
tstark
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '91 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 23 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:26 zbiorniczek
|
|
|
andrew84 napisał/a: | Dolej jeszcze kilka razy, jak się powtórzy ponownie, to raczej nie jest to normalne...
Może masz płyn już złej jakości. U mnie taka sytuacja była właśnie |
Tak zrobię, dzięki.
A sprawa z niedogrzaniem silnika to coś powiązanego może być czy osobna historia? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:33
|
|
|
Cytat: | A sprawa z niedogrzaniem silnika to coś powiązanego może być czy osobna historia? |
Jeśli m.in. na postoju temperatura rośnie, a podczas jazdy maleje to termostat do wymiany na 100% |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
tstark
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '91 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 23 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:40 zbiorniczek
|
|
|
andrew84 napisał/a: | Cytat: | A sprawa z niedogrzaniem silnika to coś powiązanego może być czy osobna historia? |
Jeśli m.in. na postoju temperatura rośnie, a podczas jazdy maleje to termostat do wymiany na 100% |
widzę że nie jest drogi, a wymiana to duży problem czy nawet taki laik jak ja mógłby spróbować wymienić, znaczy dojście od komory jest czy trzeba na kanał albo rozbierać pół silnika?
no i czy trzeba jak najszybciej wymieniać czy można spokojnie jeżdzić i zrobić to np przy okazji?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:48
|
|
|
tstark napisał/a: | widzę że nie jest drogi, | Ok. 20-30 zł.
tstark napisał/a: | a wymiana to duży problem czy nawet taki laik jak ja mógłby spróbować wymienić, znaczy dojście od komory jest czy trzeba na kanał albo rozbierać pół silnika? | Nie jest potrzebny kanał, dostęp od góry, bodajże 3 śrubki odkręcasz, wyciągasz stary i wkładasz nowy i skręcasz. Możesz dodatkowo dać przy skręcaniu silikon, żeby później nie ciekło, a termostat znajduje się tutaj:
Lepiej wcześniej zmienić, bo powoli się nagrzewa, a co za tym idzie więcej pali |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
tstark
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '91 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 23 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 25-07-2011, 12:20 zbiorniczek
|
|
|
zamówiłem, koszt 25 złociszy, wymienię pod koniec tygodnia, z płynem naleje i zobaczę czy jeszcze raz zassa wszystko, dzieki za pomoc, dam znać o rezultatatch.
pozdrawiam
[ Dodano: 28-07-2011, 08:40 ]
andrew84 napisał/a: | Cytat: | A sprawa z niedogrzaniem silnika to coś powiązanego może być czy osobna historia? |
Jeśli m.in. na postoju temperatura rośnie, a podczas jazdy maleje to termostat do wymiany na 100% |
termostat wymieniony i to było to, teraz temp idealnie na środku. Co do ubywającego płynu, układ co dopiero zalany, będę obserwował.
dzięki i pozdrawiam
[ Dodano: 22-08-2011, 12:22 ]
Witam, termostat wymieniony, silnik rozgrzewa sie prawidlowo, temparutara nie wacha się, również poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym wrócił do normy, znaczy nalałem między min i max i tak zostaje. Dziekuje wszystkim za pomoc. |
|
|
|
 |
|
|