Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
immobilliser
Autor Wiadomość
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 21-11-2006, 22:26   

ehh ale o to chodzi, ze w szczecinie nie ma podobno nikogo kto potrafilby zakodowac kod do immo. gosc podobno dzwonil do poznania, ale tam chca cale auto ...
 
 
abbadona
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 22:46   

Słuchaj nie ma bata żeby w servisie mitsubishi nie umieli zakodować kluczyka, poprostu nie ma takiej opcji servis to serwis. Wiadomo domorosły mechanior tego nie zrobi bo nie ma czym. Jak ci już pisałem spróbuj zakręcić się za tym kontrolerem od immo z innego samochodu przełużcie go i zobacz czy odpali jak przyłorzysz obok stacyjki oryginalny kluczyk od tego kontrolera. Goście w tym komisie napewno maja znajomych i ktoś musi mieć innego colta z kluczykami żeby spróbować tego manewru. Może się nie udać, bo ktoś wcześniej pisał, że jemu przykładanie kluczyka nic nie dało, ale mi się udało i myślę, że warto spróbować. A jak już odpali to do servisu pojedziecie sobie samochodzikiem i tam napewno zakodują twoj kluczyk bo muszą i zapłacisz za to 85 zł z vat.
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 23:27   

abbadona napisał/a:
Może się nie udać, bo ktoś wcześniej pisał, że jemu przykładanie kluczyka nic nie dało, ale mi się udało i myślę, że warto spróbować. A jak już odpali to do servisu pojedziecie sobie samochodzikiem i tam napewno zakodują twoj kluczyk bo muszą i zapłacisz za to 85 zł z vat.

A w którym miejscu przyłożyłeś kluczyk? Bo ja próbowałem w różnych miejscach i d.pa.
W każdym razie (skoro u Ciebie zadziałało) pomysł z przełożeniem centralki immo warty spróbowania. Jest jakiś CJ0 z forum w Szczecinie? Odkręcenie tej centralki to 2 minuty...
 
 
hulas
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 07:14   

Rafał

Zadzwoń lub podjedź do tej firmy:

Firma Fenikowski. Awaryjne otwieranie i uruchamianie samochodów
0 91 434 16 96
70-305 Szczecin, Małkowskiego 26
pow.m. Szczecin, woj.zachodniopomorskie

klucz@fenikowski.com
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-11-2006, 08:18   

Więc od początku immobiliser w Misiach (po 96, ten w kluczyku) jest tematem trudnym......

Powiązane ze sobą są aż 4 elementy:
- ECU
- centralka immo
- transponder
- kluczyk

Kluczyk można "legalnie" zakodować mając inny zakodowany kluczyk - są "nielegalne" sposoby niestety ich nie znam

Wymiana ECU na inne wiąże się z wymianą kopmletu, albo rezygnacją z immobilisera (prawdopodobnie ten anglik poprostu nie miał immo, albo był przeflashowany na wersję bez immo - sposób stosowany przez złodziei samochodów, żeby odpalić bez kluczyka)

Wymiana centralki immo wiąże się z wymianą pozostałych elementów - włącznie z transponderem.... (dane z serwisówki Galanta)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 09:38   

Bartek napisał/a:

Wymiana ECU na inne wiąże się z wymianą kopmletu, albo rezygnacją z immobilisera (prawdopodobnie ten anglik poprostu nie miał immo, albo był przeflashowany na wersję bez immo - sposób stosowany przez złodziei samochodów, żeby odpalić bez kluczyka)

Wymiana centralki immo wiąże się z wymianą pozostałych elementów - włącznie z transponderem.... (dane z serwisówki Galanta)

Miał immo. Raz, że numer ecu był identyczny (bez immo jest inny), dwa że miał centralkę immo.
A skoro miałby być przeflashowany (teraz jest w moim aucie) to czemu nie odpala kluczykiem bez transpondera?
Ten anglik to samochód po stłuczce, od pierwszego właściela w Anglii z oryginalnymi kluczykami. Nie bardzo widzę powód dla którego ktoś miałby grzebać w ecu...
Serwisówka serwisówką, ale jak będzie jakaś okazja to chętnie zamienie sie ecu z jakimś CJ0 żeby ostatecznie rozwiać wątpliwości...
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 22-11-2006, 10:38   

rozmawialem z Jackiem i on natomiast mowi ,ze z nr vin nie da sie dorobic kluczyka , kluczyk idzie dorobic tylko i wylacznie na podstawie blaszki ( ktora tez zostala zgubiona ) . Jacek mowi ,ze do ew. wymiany bylyby zamki , stacyjka i modul immo.

natomaist Sebastian ( Diamente ) mowi ,ze idzie to zrobic bez zmiany, tylko musi miec MUTA ( ktorego nigdzie nie ma :evil: )

wrrr juz sie starsznie wkurzam .

bede dzwonic dzis do tego awaryjnego otwierania samochodow, moze to cos da, a jak nie to ja juz nie wiem ... jedna mala rzecz a tyle problemu :?
 
 
hulas
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 11:23   

Rafał
Problemem jest tylko zakodowanie kostki w kluczyku pod immobiliser w stacyjce, zamków na 100% nie musisz zmieniać. W bębnie zamka są zapadki o różnym wyprofilowaniu i to ich ułożenie decyduje o tym czy dany kluczyk pasuje czy nie. Każdy zamek można przekodować (dopasować i przełożyć zapadki pod gotowy klucz) i można to wykonać samemu. Podobnie mozna dorobić zgubiony klucz na podstawie zamka w drzwiach, bagażniku itp. Będzie on pasował do stacyjki o ile auto było na jeden klucz.
 
 
abbadona
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 17:08   

zeby zakodować kluczyk nie trzeba miec drugiego, karzdy kluczyk jest niezalezny i nie polega to na kopiowaniu z jednego klucza do drugiego, bo to samochod koduje sobie klucz po wywolaniu takiej komendy przez komputer diagnostyczny.
A co do tej blaszki o ktorej piszecie to pomocna jest ona jedynie do mechnicznego zrobienia kluczyka, bo jest na niej kod ząbkąw. Zeby zakodsować transponeder i tak trzeba mieć samochód pod reką.
A awaryjne otwierznie raczej nie zakoduje ci kluczyka, jedynie mogą otworzyć samochód lub dorobić klucz po zamku i wątpie zeby umieli ominąc ten immobillieser chociaż kto wie może płynie w nich troche złodziejskiej krwi.
Ktoś pytał gdzie przyłożyłem oryginalny kluczyk, że udało mi się odpalic takim kluczem bez transpondera. Odpowiadam więc niegdzie go nie przykładałem. Trzymałem poprostu dwa klucze w jednym ręku i to wystaczyło. Więc wnioskuję, że wystarczy tylko zbliżyć klucz do stacyjki
Pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-11-2006, 17:28   

W carismie cewka indukcyjna zczytująca kod z kluczyka jest ,,owinięta'' pierścieniowo dookoła stacyjki więc zapchanie w stacyjkę elegancko umieszcza transponder kluczyka prawie w centrum cewki odbiornika...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 22-11-2006, 18:59   

a ja tam szukam juz innego colta :P

( co nie znaczy, ze tym sie nie interesuje, ale wydaje mi sie,ze za duzo grzebaniny z tym wszystkim bedzie )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.