[E33A 2.0] Nie odpala - brak iskry |
Autor |
Wiadomość |
Karpiu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,0 Glsi E33A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-08-2011, 13:27 [E33A 2.0] Nie odpala - brak iskry
|
|
|
Witam. Mam od wczoraj problem ze swoim miśkiem. Przejechalem koło 40 km zatrzymałem się pod sklepem i po przejechaniu około 2 km od sklepu Misiek zgasł i od tamtej pory nie odpala. Przeszukałem wszystko i doszedłem do tego, że nie ma iskry. Po nitce do głębka dotarłem do tego, że nie ma w ogóle prądu na cewce i tutaj nie wiem gdzie szukać dalej. Co mogę jeszcze sprawdzić? Gdzie może leżeć przyczyna braku prądu na cewce? Check zapala się na chwile przy przekręceniu stacyjki a potem spokojnie gaśnie. Pomocy! |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 29-08-2011, 01:23
|
|
|
Miałem tak jak spalił mi się moduł zapłonowy, takie małe czarne coś przykręcone z tyłu głowicy z napisem "power unit". Akurat mam taki, możemy się gdzieś spotkać w Wa-wie i podmienimy na próbę. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Karpiu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,0 Glsi E33A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-09-2011, 23:21
|
|
|
Dzięki za pomoc, ale moduł poszedl tak czy siak do wymiany. Znaczy wymieniona została cewka ( wydaje się, że cały moduł ) oraz palec rozdzielacza i kopułka. Niestety dalej nie odpala. Elektryk powoli się poddaje i zaczyna twierdzić, że to komputer Diagnosta ma podjechać za jakiś czas i sprawdzić czy komputer działa. Stąd odswieżam temat - czy może to być coś poza komputerem jeszcze oraz ew. gdzie mogę nabyć albo zregenerować komputer w okolicach Wwy.
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-09-2011, 06:46
|
|
|
biorąc pod uwagę, że te kompy mają wadę fabryczną, to jestem zaskoczony, że dopiero teraz sprawdza kompa... |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-09-2011, 08:59
|
|
|
Karpiu, Jeszcze power transistor jest do sprawdzenia - to o czym Kamilek mówi. A komputer ja mogę sprawdzić czy wszystko jest ok i ewentualnie co jest do naprawy. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Karpiu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,0 Glsi E33A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2011, 15:47
|
|
|
Wymieniłem to ? To nie jest cały moduł jest coś jeszcze ? |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 21-09-2011, 17:26
|
|
|
Podobne coś, wielkości ok 3x4cm, przykręcone gdzieś z tyłu głowicy. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-09-2011, 09:25
|
|
|
Iskra się znalazła - PT do wymiany |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|