Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Nie odpala - brak iskry
Autor Wiadomość
Karpiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 Glsi E33A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-08-2011, 13:27   [E33A 2.0] Nie odpala - brak iskry

Witam. Mam od wczoraj problem ze swoim miśkiem. Przejechalem koło 40 km zatrzymałem się pod sklepem i po przejechaniu około 2 km od sklepu Misiek zgasł i od tamtej pory nie odpala. Przeszukałem wszystko i doszedłem do tego, że nie ma iskry. Po nitce do głębka dotarłem do tego, że nie ma w ogóle prądu na cewce i tutaj nie wiem gdzie szukać dalej. Co mogę jeszcze sprawdzić? Gdzie może leżeć przyczyna braku prądu na cewce? Check zapala się na chwile przy przekręceniu stacyjki a potem spokojnie gaśnie. Pomocy!
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 29-08-2011, 01:23   

Miałem tak jak spalił mi się moduł zapłonowy, takie małe czarne coś przykręcone z tyłu głowicy z napisem "power unit". Akurat mam taki, możemy się gdzieś spotkać w Wa-wie i podmienimy na próbę.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Karpiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 Glsi E33A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2011, 23:21   

Dzięki za pomoc, ale moduł poszedl tak czy siak do wymiany. Znaczy wymieniona została cewka ( wydaje się, że cały moduł ) oraz palec rozdzielacza i kopułka. Niestety dalej nie odpala. Elektryk powoli się poddaje i zaczyna twierdzić, że to komputer Diagnosta ma podjechać za jakiś czas i sprawdzić czy komputer działa. Stąd odswieżam temat - czy może to być coś poza komputerem jeszcze oraz ew. gdzie mogę nabyć albo zregenerować komputer w okolicach Wwy.

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-09-2011, 06:46   

biorąc pod uwagę, że te kompy mają wadę fabryczną, to jestem zaskoczony, że dopiero teraz sprawdza kompa...
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-09-2011, 08:59   

Karpiu, Jeszcze power transistor jest do sprawdzenia - to o czym Kamilek mówi. A komputer ja mogę sprawdzić czy wszystko jest ok i ewentualnie co jest do naprawy.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Karpiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 Glsi E33A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2011, 15:47   



Wymieniłem to ? To nie jest cały moduł jest coś jeszcze ?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 21-09-2011, 17:26   


Podobne coś, wielkości ok 3x4cm, przykręcone gdzieś z tyłu głowicy.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-09-2011, 09:25   

Iskra się znalazła - PT do wymiany :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.