 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 4G15] Brak mocy po rozgrzaniu. |
Autor |
Wiadomość |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 31-08-2011, 17:06 [C62A 4G15] Brak mocy po rozgrzaniu.
|
|
|
Cześć!
Mam dość poważny problem, za cholere nie wiem co może być przyczyną.
Otóż, kiedy silnik jest zimny, Miśkiewicz przyjemnie zbiera się i jest w miarę elastyczny.
Kiedy temperatura wzrasta, traci moc. Najbardziej jest to zauważlane na IV i V biegu, od ok. 2500 obrotów wzwyż. Zdarza się, że muszę redukować bieg, nawet na małych wzniesieniach.
Wymieniłem cała przepustnicę, filtr powietrza i rurę dolotu, bo okazała się nieszczelna. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-09-2011, 10:29
|
|
|
Problem leży w sprzęgle albo w aparacie zapłonowym. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 02-09-2011, 15:49
|
|
|
Hugo, tak jak piszesz może to być sprzęgło ale jest na to prosty test - po nagrzaniu na trzecim biegu przyciskasz gaz i widzisz jaki jest wzrost obrotów a jakie jest przyspieszenie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2011, 02:24
|
|
|
są trzy opcję a w sumie dwie:
1) sprzęgło się ślizga - do sprawdzenia tak jak pisze wojmi1
2) katalizator - bardzo prosto sprawdzić wykręcasz kata i patrzysz jaki ma prześwit i czy nie jest wypalony (w C62A standartowy problem ) |
|
|
|
 |
Szyszka
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 21 Skąd: Reda
|
Wysłany: 05-09-2011, 16:18
|
|
|
Aparat zapłonowy kupiłem w czerwcu. Powinien jeszcze hulać.
W weekend sprawdzę katalizator.
Dziś rano jadąc do pracy, myślałem że to własnie sprzęgło.
Dzięki wszystkim za radę.
[ Dodano: 10-09-2011, 16:41 ]
Sprzęgło, olej w skrzyni, łącznik stabilizatora + poduszki stabilizatora wymienione.
Za tydzień powalczymy jeszcze z katalizatorem.
[ Dodano: 01-11-2011, 19:12 ]
Wymieniłem :aparat zapłonowy, kompletną przepustnice, świece, przewody, kopułka, palec, filtr powietrza, rure dolotu, kondensatory ECU, sonde lambda, sprzęgło oraz wyczyściłem odme. Ustało falowanie obrotów, ale nadal po rozgrzaniu brak mocy i zamulenie większe niż przy Wisłoujściu w Sobieszewie. Nie wiem już gdzie leży problem. |
|
|
|
 |
|
|