Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 4G15] Brak mocy po rozgrzaniu.
Autor Wiadomość
Szyszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: Reda
Wysłany: 31-08-2011, 17:06   [C62A 4G15] Brak mocy po rozgrzaniu.

Cześć!

Mam dość poważny problem, za cholere nie wiem co może być przyczyną.
Otóż, kiedy silnik jest zimny, Miśkiewicz przyjemnie zbiera się i jest w miarę elastyczny.
Kiedy temperatura wzrasta, traci moc. Najbardziej jest to zauważlane na IV i V biegu, od ok. 2500 obrotów wzwyż. Zdarza się, że muszę redukować bieg, nawet na małych wzniesieniach.
Wymieniłem cała przepustnicę, filtr powietrza i rurę dolotu, bo okazała się nieszczelna.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-09-2011, 10:29   

Problem leży w sprzęgle albo w aparacie zapłonowym.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-09-2011, 15:49   

Hugo, tak jak piszesz może to być sprzęgło ale jest na to prosty test - po nagrzaniu na trzecim biegu przyciskasz gaz i widzisz jaki jest wzrost obrotów a jakie jest przyspieszenie :P
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2011, 02:24   

są trzy opcję a w sumie dwie:
1) sprzęgło się ślizga - do sprawdzenia tak jak pisze wojmi1
2) katalizator - bardzo prosto sprawdzić wykręcasz kata i patrzysz jaki ma prześwit i czy nie jest wypalony (w C62A standartowy problem :) )
 
 
Szyszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 4G15 C62A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: Reda
Wysłany: 05-09-2011, 16:18   

Aparat zapłonowy kupiłem w czerwcu. Powinien jeszcze hulać.
W weekend sprawdzę katalizator.
Dziś rano jadąc do pracy, myślałem że to własnie sprzęgło.

Dzięki wszystkim za radę.

[ Dodano: 10-09-2011, 16:41 ]
Sprzęgło, olej w skrzyni, łącznik stabilizatora + poduszki stabilizatora wymienione.


Za tydzień powalczymy jeszcze z katalizatorem.

[ Dodano: 01-11-2011, 19:12 ]
Wymieniłem :aparat zapłonowy, kompletną przepustnice, świece, przewody, kopułka, palec, filtr powietrza, rure dolotu, kondensatory ECU, sonde lambda, sprzęgło oraz wyczyściłem odme. Ustało falowanie obrotów, ale nadal po rozgrzaniu brak mocy i zamulenie większe niż przy Wisłoujściu w Sobieszewie. Nie wiem już gdzie leży problem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.