Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] odpala jak diesel
Autor Wiadomość
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 29-11-2006, 11:10   [CA1A 1.3] odpala jak diesel

jak odpalam mojego colta na zimno to przez chwilę chodzi jak by był na ropę
uprzedzając pytania : olej mobil mineral , świece nowe , tylko benzyna
odgłos dochodzi z okolic pompy wspomagania
lub jeszcze głębiej tzn pompy wody
pozdro :?:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 11:36   

Wtryskiwacze klepia.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 12:56   Re: odpala jak diesel

maciej 63 napisał/a:
jak odpalam mojego colta na zimno to przez chwilę chodzi jak by był na ropę
uprzedzając pytania : olej mobil mineral , świece nowe , tylko benzyna
odgłos dochodzi z okolic pompy wspomagania
lub jeszcze głębiej tzn pompy wody
pozdro :?:
nie rozumiem wypowiedzi, czy chodzi że tak głośno?

[ Dodano: 29-11-2006, 12:56 ]
kaeres napisał/a:
Wtryskiwacze klepia.
Jeśli chodzi głośno to co do tego mają wtryskiwacze?

[ Dodano: 29-11-2006, 12:58 ]
Ja sprawdził bym zawory czy nie są za lużne, mogą być już wyrobione gniazda, ale najpierw podciągnij zawory.
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 14:51   

Nie glosno tylko slychac taki klekot kojarzacy sie z dieslem.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-11-2006, 16:43   

Regulacja zaworow /ewentualnie kwestja z luzami na klawiaturze/ powinna to zalatwic, przebiegu nieznam ale to tak wyglada gdy sa prowadniczki wyrobione to dzwonia ciagle przy zmianach obciazenia silnika i ubywa oleju bo padaja uszczelniacze.Przy niskim poziomie oleju jest podobnie......... sprawdz tez olej.
kostuch, jakie podciagnij zawory??? zawory sie reguluje he he
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 23:44   

wojmi1 czy ty zawsze musisz łapac mnie za słówka :mrgreen:
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 30-11-2006, 10:26   

A ktoś pomyślał o luźnym pasku rozrządu...? który uderza swoja najdłuższą nie podpartą częścią o obudowe rozrządu... dzwiek tego to przeraźliwy klekot... własnie jakby diesel na zimno pracował....
Dzwięk ten po chwili ustaje,,, po kilku minutach ja silnik zaczyna łapać temp. a co za tym idzie pasek rorządu lekko sie podgrzeje - wtedy sie kurczy i podciąga.... i już wtedy nie klepie...

W przypadku Twojego silnika (1,6 16V) pasek rozrządu jest podparty jedna rolka napinającą (sztywną) na sprężynie... w obdowie masz otwór który pozwala na korekcję naciągu...


Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 30-11-2006, 19:55   

kostuch, przepraszam napisalem to nie przeciw Tobie tylko zeby byl porzadek troche precyzyjniej
a swoja droga to fakt czasem mam dziwne humory i sie czepiam /zobacz ponizej/ [quote="ROMEL"], po kilku minutach ja silnik zaczyna łapać temp. a co za tym idzie pasek rorządu lekko sie podgrzeje - wtedy sie kurczy i podciąga.... i już wtedy nie klepie...
Zazwyczaj jak sie nagrzeje to sie wydluza-- ale koncepcja fajna zreszta jaki styl wypowiedzi he he
Faktycznie zdarzaja sie takie dziwaczne bicia na luznym pasku rozrzadu inni twierdza ze sie uklada po pewnym czasie -- napewno warto to sprawdzic
Romel jest praktykiem wiec to moze byc to.

[ Dodano: 30-11-2006, 19:58 ]
kaeres, Ciebie sie nie czepiam tobie sie dziwie he,he
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 30-11-2006, 20:15   

Wojmi....

Ja praktykiem jestem... :roll: OK - niech i tak będzie...

Podobno handlujesz czy co tam z nimi robisz w sensie pasków, pasów itd...
No ale wróćmy do paska rozrządu....

PASEK ROZRZĄDU WRAZ ZE WZROSTEM TEMPERATURY KURCZY SIE...

Qrcze masz więcej siwych włosów na głowie niż ja, a nie wiesz tak podstawowej sprawy...

Dodam że tak piszą książki, a dodatkowo sprawdziłem to... bo również nie wierzyłem....
Sprawdź sam...


Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 30-11-2006, 21:29   

Sprawdze ale tez podalem co inni mowia z tym ukladaniem sie -- wiec nie neguje
Co do siwych to masz racje -- widac znawce he , he/zart
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2006, 22:19   

Romel ma w pewny sensie rację ale taki efekt jest przy kiepskim napinaczu.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2006, 22:33   

swego czasu uslyszalem ze jak jest uszczelka pod glowica "przedmuchana" to na zimnym glosno pracuje..

ok ok nie dramatyzuje....
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 30-11-2006, 22:52   

bear007,ok, wg opisu to moze byc to tez, ale latwo to wychwycic Maciej 63 wez to pod uwage jak co to uwaga na rece zeby nie spazyc
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2006, 23:02   

wiesz..powiem tak>>nie wierze zeby to byl luźny pasek bo juz dawnoby przeskoczyl przy takim luzie...
miejmy nadzieje ze kolejna skrajnoscia jest ta uszczelka...

a kolegamaciej 63 to padl w sen zimowy?? :wink:
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 01-12-2006, 05:40   

BEAR007...

Uwierz mi że pasek wcale nie musiałby już dawno przeskoczyć... ta "luźność" o której pisze to nie jest bozia wie co.... nie trzeba dużo żeby pasek podczas pracy wpadał w mega wibracje... tym bardziej na zimnym kiedy wszystko chodzi "kulawo"

Pasek rozrządu itd,,, na prawdę potrafi znieść baaardzo dużo, jak coś się z nim stanie - no to już po prostu ma się pecha... albo samemu się o to prosiło....

A co powiecie na to... po zdjęciu osłon z rozrządu w rolce napinacza nie było łożyska... po prostu kulki wraz z uszczelnieniami i koronką zdematerializowały sie...(wytarte) i resztki w osłonie.... chodził jak traktor "dźwiekowo"... ale kobieta PRZYJECHAŁA tym samochodem na warsztat... i pasek wciąż był na znakach.... To trzeba mieć szczęście...!!! (VW 1,9 diesel)

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.