Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] problem ze wspomaganiem kierownicy
Autor Wiadomość
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 08-10-2011, 22:33   [C52A 1.5] problem ze wspomaganiem kierownicy

Hej,
Mam pytanie - jaka może być przyczyna coraz słabszego działania wspomagania układu kierowniczego? Stary płyn czy po prostu pompę mam do wymiany? :( jak kręcę kierownicą na postoju to słychać jakieś dźwięki dziwne....ciche narazie...ale wcześniej wspomaganie chodziło jak masło, no i też cichutko było....Poradźcie coś :)
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-10-2011, 11:15   

czubekxx napisał/a:
jak kręcę kierownicą na postoju to słychać jakieś dźwięki dziwne....
Opisz je jak to możliwe.
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 09-10-2011, 12:50   

heh...ciężko będzie je opisać...raz słychać, raz nie....takie lekkie mruczenie, brzęczenie....trudno powiedzieć. Później zejdę do auta i spróbuję się bardziej wsłuchać :?


SPRAWDZIŁEM i tak:
- przy kręceniu obroty lekką idą w górę,
- między skrajnymi położeniami jest raczej cicho, skrzypi tylko coś koło pompy, na pewno pasek się nie ślizga, czyżby łożysko pompy??
- w skrajnych położeniach hałas się wzmaga, z okolic pompy dochodzi wyraźnie rzężenie,
- płyn raczej czysty i poziom w normie.

Czyli pompa??
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-10-2011, 23:02   

czubekxx napisał/a:
Czyli pompa??
Nie wiem. W sumie mam podobnie w Galancie i nie wiem co to.
 
 
r@f@l 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C62A 1,5 GLXi
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 209
Skąd: Gryfice
Wysłany: 11-10-2011, 00:14   

u mnie jak dochodzi do skrajnych to zaczyna popiskiwać. rozmawialem z znajomym mechanikiem i mówił że to pompa chce dalej płyn pompować ale już skrajne wyłączniki ją blokują. u znajomego co ma kie caravan pompa w skrajnych położeniach buczy. podobno to normalne i puki wspomaganie chodzi to nie ma co się przejmować. a jak zacznie ciężko kierownica chodzić to pompe wymienić. tyle mi powiedział mechanik
_________________
Colt C50 1,5 GLXi Aut. 1991r - siostry ( możliwość spotkania we Wrocławiu :) )
Golf 3 1,4 1995r - ojca
Lancer C62A 1,5 GLXi 1991r -mój
Mercedes Benz W140 S350td 1993 - mój :)
 
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2011, 19:46   

U mnie nie ma żadnych dźwięków przy max. skręcaniu..Może faktycznie coś z pompą masz nie tak
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 21-10-2011, 13:30   

Czyli obstawiacie bardziej pompę niż przekładnię kierowniczą???
_________________

 
 
r@f@l 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C62A 1,5 GLXi
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 209
Skąd: Gryfice
Wysłany: 21-10-2011, 15:13   

a sprawdzałeś w jakim stanie jest pasek :?: może zaczyna się ślizgać dlatego coraz gorzej chodzi pompa.
_________________
Colt C50 1,5 GLXi Aut. 1991r - siostry ( możliwość spotkania we Wrocławiu :) )
Golf 3 1,4 1995r - ojca
Lancer C62A 1,5 GLXi 1991r -mój
Mercedes Benz W140 S350td 1993 - mój :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-10-2011, 15:36   

r@f@l,
czubekxx napisał/a:
na pewno pasek się nie ślizga
 
 
r@f@l 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C62A 1,5 GLXi
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 209
Skąd: Gryfice
Wysłany: 21-10-2011, 17:08   

fakt. nie zauważyłem :oops:

w sumie możesz spróbować wymienić pompe. na allegro za śmieszne pieniądze można dostać.
_________________
Colt C50 1,5 GLXi Aut. 1991r - siostry ( możliwość spotkania we Wrocławiu :) )
Golf 3 1,4 1995r - ojca
Lancer C62A 1,5 GLXi 1991r -mój
Mercedes Benz W140 S350td 1993 - mój :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.