 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] Przełożenie skrzyni automatycznej na manualna |
Autor |
Wiadomość |
cycu777n
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011 Posty: 8 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 29-10-2011, 20:45 [E33A 2.0] Przełożenie skrzyni automatycznej na manualna
|
|
|
Witam Was wszystkich! Jestem tu nowy. Posiadam Mitsubishi Galant, 1990 rok, silnik 2.0 (E33A) 109km, skrzynia automatyczna. Czy da sie włożyć skrzynie manualna z takiego gala z takim samym silnikiem?? czy wszystko było by ok?? chciałbym włożyć manualna bo automatyczna coś mi zaczyna szwankować. podczas jazdy na wysokich obrotach i redukcji biegu jest bardzo mocne szarpniecie i taki dziwny odgłos, czy to normalne??
Na tym forum stosujemy polskie znaki!
MoRderator |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-10-2011, 06:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2011, 23:27
|
|
|
a olej z filtrem zmieniałeś?
manual się oczywiście da włożyć, ale pracy jest bardzo dużo - potrzebujesz nie tylko skrzynię, ale i półosie, koło zamachowe, rozrusznik, cięgna i lewarek, a nawet zegary (automat ma inne)
na szczęście komp skrzyni jest osobno, więc nie trzeba zmieniać komputera |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-10-2011, 06:44
|
|
|
Półosie chyba są takie same, zegary pewnie też mogłyby zostać Po prostu by się nie świeciły biegi. Dodam jeszcze, że pedały inny też muszą być, a jeśli pedały to i wysprzęglik i przyległości sprzęgłowe |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
cycu777n
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011 Posty: 8 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 01-11-2011, 20:08
|
|
|
jednak będę rezygnować z tej przekładki. DO <Krzyzak> tak olej z filtrem byly wymieniane, jest jeszcze jeden problem ze gdy chce sie szybko przyspieszyc wcisnie sie gaz do podlogi to skrzynia wyrzuca jakby na luz lapie tylko obroty a jedzie jak na luzie, masakra, czasami to az strach wyprzedzac. A gdy z gazu sie popusci i sie troszke doda to juz jest normalnie. Nie mam pojecia co jest grane. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-11-2011, 21:13
|
|
|
cycu777n napisał/a: | tak olej z filtrem byly wymieniane |
na jakie konkretnie? przed wymianą też były problemy?
skrzynia już dogorywa wg mnie, ale jeszcze bym się zainteresował przepustnicą - może czyszczenie coś pomoże (potem regulacja obrotów - wszystko masz na mojej WWW) |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2011, 23:47
|
|
|
W skrzyni masz tarczki cierne odpowiadające danym biegom. Po prostu już się wytarły i mało co z nich zostało. Ja miałem coś podobnego gdy się dodawało gazu silnik wkręcał się na obroty i dopiero po 2-3 sekundach samochód ruszał bo skrzynia już nie dawała rady. Po naprawie wszystko w porządku |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 19-12-2011, 08:43
|
|
|
oczywiscie tarczki tez sa , ale zeby je <tak powiem> zazebiło to musza tez być cisnienia, tarczki to akutar nie sa drogie choć ich tam troszke jest, ale cała reszta i robocizna to juz troszke kosztuje, mysle ze nieopłaca ci sie kupować uzywanej skrzyni, poniewaz bedzie kosztowała prawie tyle samo co naprawa, mniej wiecej taka naprawa to 3 tys |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
|
|