Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Przełożenie skrzyni automatycznej na manualna
Autor Wiadomość
cycu777n 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 29-10-2011, 20:45   [E33A 2.0] Przełożenie skrzyni automatycznej na manualna

Witam Was wszystkich! Jestem tu nowy. Posiadam Mitsubishi Galant, 1990 rok, silnik 2.0 (E33A) 109km, skrzynia automatyczna. Czy da sie włożyć skrzynie manualna z takiego gala z takim samym silnikiem?? czy wszystko było by ok?? chciałbym włożyć manualna bo automatyczna coś mi zaczyna szwankować. podczas jazdy na wysokich obrotach i redukcji biegu jest bardzo mocne szarpniecie i taki dziwny odgłos, czy to normalne??


Na tym forum stosujemy polskie znaki!
MoRderator
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-10-2011, 06:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-10-2011, 23:27   

a olej z filtrem zmieniałeś?
manual się oczywiście da włożyć, ale pracy jest bardzo dużo - potrzebujesz nie tylko skrzynię, ale i półosie, koło zamachowe, rozrusznik, cięgna i lewarek, a nawet zegary (automat ma inne)
na szczęście komp skrzyni jest osobno, więc nie trzeba zmieniać komputera
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-10-2011, 06:44   

Półosie chyba są takie same, zegary pewnie też mogłyby zostać ;) Po prostu by się nie świeciły biegi. Dodam jeszcze, że pedały inny też muszą być, a jeśli pedały to i wysprzęglik i przyległości sprzęgłowe :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
cycu777n 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 01-11-2011, 20:08   

jednak będę rezygnować z tej przekładki. DO <Krzyzak> tak olej z filtrem byly wymieniane, jest jeszcze jeden problem ze gdy chce sie szybko przyspieszyc wcisnie sie gaz do podlogi to skrzynia wyrzuca jakby na luz lapie tylko obroty a jedzie jak na luzie, masakra, czasami to az strach wyprzedzac. A gdy z gazu sie popusci i sie troszke doda to juz jest normalnie. Nie mam pojecia co jest grane.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-11-2011, 21:13   

cycu777n napisał/a:
tak olej z filtrem byly wymieniane

na jakie konkretnie? przed wymianą też były problemy?
skrzynia już dogorywa wg mnie, ale jeszcze bym się zainteresował przepustnicą - może czyszczenie coś pomoże (potem regulacja obrotów - wszystko masz na mojej WWW)
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 17-12-2011, 21:29   

ta skrzynia juz długo niepociagnie, traci cisnienia
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2011, 23:47   

W skrzyni masz tarczki cierne odpowiadające danym biegom. Po prostu już się wytarły i mało co z nich zostało. Ja miałem coś podobnego gdy się dodawało gazu silnik wkręcał się na obroty i dopiero po 2-3 sekundach samochód ruszał bo skrzynia już nie dawała rady. Po naprawie wszystko w porządku 8)
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-12-2011, 08:43   

oczywiscie tarczki tez sa , ale zeby je <tak powiem> zazebiło to musza tez być cisnienia, tarczki to akutar nie sa drogie choć ich tam troszke jest, ale cała reszta i robocizna to juz troszke kosztuje, mysle ze nieopłaca ci sie kupować uzywanej skrzyni, poniewaz bedzie kosztowała prawie tyle samo co naprawa, mniej wiecej taka naprawa to 3 tys
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.