[carisma 1.6] napięcie ujemne na akumulatorze |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 09-01-2012, 22:08
|
|
|
Szczerze to ten gość chyba nie zna praw fizyki. Jeśli te cewki dawałby by napięcie 30V to uwaliłoby ci kompa i kilka czujników. Używa taniego multimetra cyfrowego którego wynik zmienia się od byle jakiego pola magnetycznego. Jak weźnię multimetr analogowy to nic takiego nie pokażę. W maluchu jak dasz zepsuty regulator to 20V na zaciskach akumulatora będzie dopiero po 5 minutach a akumulator będzie się gotował i wytrzyma 1 miesiąc.
Ten gazownik ma problem z instalacją tylko za nic nie chce się przyznać i szuka jakiś drobiazgów. Po drugie każda centralka od gazu ma własne stabilzatory napięcia bo pracuje na 8 i 5 V a nie 12-15. Więc skoki napięcia są olewane. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10-01-2012, 09:52
|
|
|
Wg mechanika (własnie odebrałem auto) to cewki ciagle ten sygnał zakłucają i ze multimetr tak błędnie pokazywał. Mam jeżdzić i obserwować i albo wymiana na orginały albo nic sie nie da zrobić
Moze byc tez coś z kompem benzynowym, ale sa to usterki nie w instalacji tylko w moim aucie i penie kiedys zostane z tym sam.
P.S jeden stag juz sie spalił. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 11-01-2012, 17:28
|
|
|
a miałeś staga 300 czy 400 ? |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 11-01-2012, 23:32
|
|
|
stag 300 cały czas mam. Jutro znow do gazownika wyskoczył błąd sterownika |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 12-01-2012, 10:38
|
|
|
Morfi napisał/a: | Moze byc tez coś z kompem benzynowym, ale sa to usterki nie w instalacji tylko w moim aucie i penie kiedys zostane z tym sam.
P.S jeden stag juz sie spalił. |
Raczej masz cos z kompem lpg. Sam piszesz, ze podczas pracy na Pb jest ok.
Wyslij do AC i Cie sprawdza za nieduze pieniadze, ew. naprawia.
A gazownik tez ciołek. Przecież sterownik może wyeliminować od razu - wkładając inny na czas próby
Kamil_Ziomek napisał/a: | a miałeś staga 300 czy 400 ? |
Nie ma staga 400. Jest Stag 4.
Morfi, gdzie masz wpiety pomiar obrotow
Wrzuc przykladowe osc. jak to wyglada u Ciebie z tym pomiarem.
Jak chcesz to znajomy ma sterownik Staga i moze zgodzi Ci sie wyslac na sprawdzenie. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 12-01-2012, 11:08
|
|
|
KaWu, był specjalista z AC i miałem kilka stag 300 teraz wpiety mam juz chyba 3 |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 12-01-2012, 11:33
|
|
|
a co z tym regulatorem napięcia o którym gadaliśmy ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 12-01-2012, 11:42
|
|
|
pepi, nie mógł uszkodzić sterownika. takie skoki napiecia rzedu 20V sterownik sam sobie wygładza.
Na cewkach jest najwieksze napięcie i to one sieją zamęt. Ogólnie zamienniki sa be i szukam orginałów uzywek narazie, moje orginały tez podobno sa złe.
Elektryk nie ma jak tego sprawdzic bo na benzynie wszystko ok. i teraz jakikolwiek bład mi wyskoczy to gazownik twierdzi że to nie wina instalacji. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
grzesiopaka
Forumowicz
Auto: Galant EA5A Sedan 2000r. 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 65 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13-01-2012, 17:01
|
|
|
Pepi mam sprawe ale na priv |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 19-01-2012, 20:29
|
|
|
problem prawdopodobnie załatwiony, a osoba co poprawiala po gazownikach stwierdziła, że powinni zająć sie kanalizacja a nie gazem
źle podpieli sygnał na 4 wtryskiwaczu benzynowym nie zabezpieczyli tego co zlutowali i robiło sie spiecie, na dodatek jadac na lpg 4 wtryskiwacz benzynowy caly czas pracował.
Ogladali to 4 razy i specjalista z ACgaz też, specjalisci od 7 bolesci ja jestem 500 zł do tyłu i tego tak nie zostawie. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-01-2012, 20:36
|
|
|
Zawsze można powiedzieć, że dobrze, że tylko tyle zapłaciłeś
Dobrze, że w końcu zlokalizowałeś problem. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 19-01-2012, 21:09
|
|
|
300 zł nowe cewki ktore poszły sie kochac i 200 zł dla elektryka który znalazł problem. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-01-2012, 21:54
|
|
|
Gazownik powinien się do tego uczciwie ustosunkować, w końcu to przez jego montaż. |
|
|
|
 |
|