Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[carisma 1.6] napięcie ujemne na akumulatorze
Autor Wiadomość
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 09-01-2012, 22:08   

Szczerze to ten gość chyba nie zna praw fizyki. Jeśli te cewki dawałby by napięcie 30V to uwaliłoby ci kompa i kilka czujników. Używa taniego multimetra cyfrowego którego wynik zmienia się od byle jakiego pola magnetycznego. Jak weźnię multimetr analogowy to nic takiego nie pokażę. W maluchu jak dasz zepsuty regulator to 20V na zaciskach akumulatora będzie dopiero po 5 minutach a akumulator będzie się gotował i wytrzyma 1 miesiąc.
Ten gazownik ma problem z instalacją tylko za nic nie chce się przyznać i szuka jakiś drobiazgów. Po drugie każda centralka od gazu ma własne stabilzatory napięcia bo pracuje na 8 i 5 V a nie 12-15. Więc skoki napięcia są olewane.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-01-2012, 09:52   

Wg mechanika (własnie odebrałem auto) to cewki ciagle ten sygnał zakłucają i ze multimetr tak błędnie pokazywał. Mam jeżdzić i obserwować i albo wymiana na orginały albo nic sie nie da zrobić :(

Moze byc tez coś z kompem benzynowym, ale sa to usterki nie w instalacji tylko w moim aucie i penie kiedys zostane z tym sam.

P.S jeden stag juz sie spalił.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 11-01-2012, 17:28   

a miałeś staga 300 czy 400 ?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 11-01-2012, 23:32   

stag 300 cały czas mam. Jutro znow do gazownika wyskoczył błąd sterownika
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 12-01-2012, 10:38   

Morfi napisał/a:
Moze byc tez coś z kompem benzynowym, ale sa to usterki nie w instalacji tylko w moim aucie i penie kiedys zostane z tym sam.

P.S jeden stag juz sie spalił.


Raczej masz cos z kompem lpg. Sam piszesz, ze podczas pracy na Pb jest ok.
Wyslij do AC i Cie sprawdza za nieduze pieniadze, ew. naprawia.

A gazownik tez ciołek. Przecież sterownik może wyeliminować od razu - wkładając inny na czas próby :!:

Kamil_Ziomek napisał/a:
a miałeś staga 300 czy 400 ?


Nie ma staga 400. Jest Stag 4.

Morfi, gdzie masz wpiety pomiar obrotow :?:
Wrzuc przykladowe osc. jak to wyglada u Ciebie z tym pomiarem.

Jak chcesz to znajomy ma sterownik Staga i moze zgodzi Ci sie wyslac na sprawdzenie.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-01-2012, 11:08   

KaWu, był specjalista z AC i miałem kilka stag 300 teraz wpiety mam juz chyba 3 :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 12-01-2012, 11:33   

a co z tym regulatorem napięcia o którym gadaliśmy ?
_________________

 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-01-2012, 11:42   

pepi, nie mógł uszkodzić sterownika. takie skoki napiecia rzedu 20V sterownik sam sobie wygładza.
Na cewkach jest najwieksze napięcie i to one sieją zamęt. Ogólnie zamienniki sa be i szukam orginałów uzywek narazie, moje orginały tez podobno sa złe.
Elektryk nie ma jak tego sprawdzic bo na benzynie wszystko ok. i teraz jakikolwiek bład mi wyskoczy to gazownik twierdzi że to nie wina instalacji.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
grzesiopaka 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A Sedan 2000r. 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 65
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-01-2012, 17:01   

Pepi mam sprawe ale na priv
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-01-2012, 20:29   

problem prawdopodobnie załatwiony, a osoba co poprawiala po gazownikach stwierdziła, że powinni zająć sie kanalizacja a nie gazem :twisted:
źle podpieli sygnał na 4 wtryskiwaczu benzynowym nie zabezpieczyli tego co zlutowali i robiło sie spiecie, na dodatek jadac na lpg 4 wtryskiwacz benzynowy caly czas pracował.
Ogladali to 4 razy i specjalista z ACgaz też, specjalisci od 7 bolesci ja jestem 500 zł do tyłu i tego tak nie zostawie. :evil:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-01-2012, 20:36   

Zawsze można powiedzieć, że dobrze, że tylko tyle zapłaciłeś :)
Dobrze, że w końcu zlokalizowałeś problem.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-01-2012, 21:09   

300 zł nowe cewki ktore poszły sie kochac i 200 zł dla elektryka który znalazł problem.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-01-2012, 21:54   

Gazownik powinien się do tego uczciwie ustosunkować, w końcu to przez jego montaż.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.