Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2D-ID]Noworoczny brak zapłonu
Autor Wiadomość
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 13-01-2012, 10:55   

Odbierz od nich swój nastawnik i kasę !!!!rozbierz go oczyść z opiłków, przemyj załóż do siebie, tylko oznacz pozycję na pompie !!!! wyreguluj obroty biegu jałowego korektą nastawnika i olej tych zawodników

[ Dodano: 13-01-2012, 11:02 ]
W nastawniku jedyną rzeczą, która może się zepsuć to cewka elektromagnesu (opiłki uszkodzą lakier i nastąpi zwarcie) przewinięcie tej cewki zajmie rozgarniętemu elektrykowi max 20 min koszt jakieś 40 zł, tylko trzeba znać oporność sprawnej cewki, aby przyciąć uzwojenie do fabrycznych parametrów.
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2012, 07:34   

Ledwo co się zwlokłem ze slaska do domu (nie trzymał jałowych obrotów ,gasł a pozniej odpalal tylko na plaku). Dzis wraca do mechanika zobaczymy co wymysli.

Post w godzinach porannych bo sniła mi sie pompa i musiałem wstac ;)
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 19-01-2012, 07:52   

Byłem ostatnio na przestrzeni miesiąca trzy razy u Zbyszka , przegląd , wymiana amortyzatorów i takie tam drobiazgi . Za każdym razem stały Pajero III z naprawianą pompą. I ruszały , Jeden z klientów z Mazur przyjechał rano na lawecie i w południe uśmiechał się juz do równo pracującego silnika :wink: . Przy mnie Zbyszek kilka razy odbierał telefony właśnie w sprawie "naprawianych " gdzieś w Polsce pomp. Nie twierdzę że tylko jego warsztat zna sie na tych pompach ale obserwując pracę mechaników , widać że " wiedzą co robią" a nie " robią co wiedzą ".
siersciunio napisał/a:
Dzis wraca do mechanika zobaczymy co wymysli.


I to jest najgorsze , prowadzenie eksperymentów i wymyślanie.
Może warto zapłacić za lawetę ?? Wyjdzie taniej. :wink:

P.S. Gwoli wyjaśnienia , nie posiadam udziałow w firmie Carmont i E-pajero , i nie czerpie z nich żadnych korzyści finansowych :wink:
Ostatnio zmieniony przez PiotrKw 19-01-2012, 07:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 19-01-2012, 07:56   

tak jak pisałem ci wcześniej twoim problemem jest źle zamontowany nastawnik, przed demontażem starego nie zaznaczyli pozycji na pompie i masz za małą dawkę startową i nie możesz do odpalić. A wymień jeszcze czujnik paliwa w nastawniku.
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2012, 09:37   

Jakiś pomysł na cykanie które ujawnia sie po dodaniu obciązenia (a nie po zwiekszeniu obrotów)? W uproszczeniu jak by ktos nie zrozumial mojego niezbyt jasnego przekazu :) zaczyna sie gorka i zaczyna cykac
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 19-01-2012, 09:49   

słychać to tylko z fotela kierowcy, czy pasażera tez?
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2012, 13:15   

Stuka wszedzie i wiecej gazu to głosniej , bez obciazenia przy rownej predkosci prawie nie slychac
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 19-01-2012, 13:31   

zakładając, że wszystko w porządku z rozrządem jak pisałeś wcześniej to będzie chyba kąt wtrysku do dupy.......albo źle założyli pompę albo PTS albo jedno i drugie.
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-01-2012, 14:06   

Mechanik mówi że w pompie to nic stukac nie moze . Ale przed naprawa nic sie nie dzialo takiego
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 19-01-2012, 15:13   

no własnie po naprawie !!!!!! może w głowę trzeba go stuknąć :D
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-01-2012, 18:11   

Dzisiejsza diagnoza spalona cewka , mechanik wzywa elektryka by sprawdził instalacje ;)
Ja celuje w cienką regeneracje .
Auto ma być jutro lub w pon.
zobaczymy ja dopłacać nie bede i stukanie ma ustac.

[ Dodano: 23-01-2012, 10:39 ]
Jest spalona cewka w nastawniku podobno zweglona. Moje pytanie jest nst :
Czy została źlę zregenerowana (w Zielonej Górze) Czy jest jakiś problem z instalacją .

właśnie szukają
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.