 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Odgrzybienie klimatyzacji POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-04-2020, 22:19
|
|
|
ale demontaż dechy wcale nie jest taki straszny - jak pisałem, ja w Galancie zdemontowałem deskę, wykręciłem parownik i dmuchawę, wszystko umyłem, każdy tunel nawiewu zdemontowałem i też umyłem... a potem składając podkleiłem cieniutkim filcem (chociaż nie było to konieczne, bo same z siebie nie skrzypią)
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 30-04-2020, 23:52
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ale demontaż dechy wcale nie jest taki straszny |
No nie porównuj galanta z lat 80-90 a nowożytnego outlandera . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-05-2020, 13:48
|
|
|
Myślisz, że aż tak bardzo się różnią? - bo nowsze Galanty też mają podobną ilość śrubek do odkręcenia. Może warto zajrzeć do manuala? - bo generalnie też się latami czaiłem ze zdjęciem deski, a potem się okazało to zadaniem dość prostym. Miałem połamaną kratkę nawiewu a w E32 jest ona mocowana od wewnątrz na 4 wkręty... nowsze konstrukcje często mają zatrzaski i się wyciąga na zewnątrz, więc wbrew pozorom może być jeszcze łatwiej... |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-05-2020, 14:01
|
|
|
A jak już raz zdemontuje i zamontuje ponownie to pewnie wszystko zacznie trzeszczeć na wertepach .
Ja bym podpytał tokyo czy jest jakiś patent na dostanie się do parownika poprzez jakiś nawiert.
Ewentualnie dopytać się w ASO jak oni czyszczą klimę preparatem tunap.
Na zachodniej stronie jakieś info z czyszczenia parownika.
https://www.mitsubishi-mo...us/cleaner.html |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-05-2020, 22:37
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | A jak już raz zdemontuje i zamontuje ponownie to pewnie wszystko zacznie trzeszczeć na wertepach .
Ja bym podpytał tokyo czy jest jakiś patent na dostanie się do parownika poprzez jakiś nawiert.
Ewentualnie dopytać się w ASO jak oni czyszczą klimę preparatem tunap.
Na zachodniej stronie jakieś info z czyszczenia parownika.
https://www.mitsubishi-mo...us/cleaner.html |
Ja Ci powiem jak czyszczą - nieskutecznie 😂 |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|