Upalone świece po ok 1000km |
Autor |
Wiadomość |
Iwan [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2009, 09:11
|
|
|
no właśnie to jest do ustalenia: check migał cały czas pulsacyjnie a to dioda ABS "wystukiwała" kody (jeden długi to 10, dwa to 20.... szybkie to 1-nki)?
Aha wszystkie cztery świece są upalone! |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-02-2009, 12:50
|
|
|
No to nie masz błędów ECU, 9 mrygnięc w powtarzających cyklach oznacza brak błędów. ABS Ci wymrugał błędy czujnków przy poszczególnych kołach, ale nimi się nie przejmuj, bo czasem wystąpią podczas dłuższego zblokowania koła zimą na śliskiej nawierzchni np.
Ja bym sie zastanowił nad cewkami i według mnie to za duży prąd płynący przez świece. |
|
|
|
 |
migro
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W kombi Avance
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 107 Skąd: Mannheim / Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2009, 15:40
|
|
|
Tu jest ciekawa stronka o uszkodzeniach świec.
Ja przypuszczam, że mieszanka gazu jest za uboga, co zwiększa temp. spalania. |
_________________ Defraudacja pieniędzy jest wtedy, kiedy żona ma dostep do twojego konta (Frau, z niem.: żona, kobieta) |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-02-2009, 15:45
|
|
|
Artykuł ciekawy, ale autorowi tematu przepala się rdzeń świecy a nie elektroda... |
|
|
|
 |
Iwan [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2009, 17:53
|
|
|
Cewki zmienione, fakt że na inne używki, przewody też.
Inna sprawa że chodnica dostaje dziwnego ciśnienie (górny wąż "napompowany")
wydaje mi się że mogą to być przedmuchy z cylindrów do ukladu chodzenia. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-03-2009, 18:28
|
|
|
A wcześniej tak nie było? Nie zapominaj, że w układzie panuje ciśnienie 0,9bar. u mnie górna rura na ciepłym silniku jest naprawdę twarda. |
|
|
|
 |
Iwan [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 01:04
|
|
|
wydaje mi się że nie, choć pewności nie mam. Tylko gdzie ubywa ten płyn chłodniczy?!? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-03-2009, 09:58
|
|
|
A ile ubywa tego płynu? |
|
|
|
 |
Iwan [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 10:27
|
|
|
>1L na 100KM |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-03-2009, 12:21
|
|
|
To faktycznie bardzo dużo. Sprawdziłeś dobrze przewody, chłodnicę? Ale skoro masz ciśnienie w układzie to nie powinno być nigdzie wycieku. Ale to jescze zależy gdzie cieknie. Zdejmij przewód z korka zbiorniczka i zanuż do słoika z wodą, zobacz co się dzieje przy przegazowaniu. Czy no nie puszcza powiietrza itd. Przy uszkodzonej uszczelce, jeśli ubywa Ci płynu z tego powodu to będzie wyraźnie wyrzucał płyn. Jak odpalisz na zimnym to możesz też zdjąć korek chłodnicy ale to wiele nie da, po podczas przegazowania pompa wody i tak będzie wywalała płyn. Możesz co najwyżej zaobserwować jakieś bąbelki. |
|
|
|
 |
Iwan [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 13:29
|
|
|
przy rozgrzanym silniku płyn przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego, ale to chyba normalne? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-03-2009, 13:33
|
|
|
Tak to normalne, anomalią jest gdy płyn przeleje się do zbiorniczka, a potem jest go tak dużo, że aż się z niego wylewa. |
|
|
|
 |
Iwan [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 13:35
|
|
|
płynu w zbiorniczku przybywa na rozgrzanym ale nie aż tak żeby się przelewał, po tranie i schłodzeniu zbiorniczek robi się pusty
[ Dodano: 19-03-2009, 09:26 ]
udało się zlokalizować wyciek płynu chłodniczego, chłodnica załatana i płynu nie ubywa.
Z tym że dalej szarpie jak szarpał. Już nie mam pojęcia co mu dolega... |
|
|
|
 |
|