[CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-05-2009, 14:19
|
|
|
Bartek napisał/a: | jakieś 20 kg cięższy | 2.0 cięższy?
Bartek napisał/a: | Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem... | Lepiej rzeźbić 1 łapę minimalnie niż 4 na hardzie
Jedyne co mnie zastanawia to to czy maska się domknie. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 22-05-2009, 15:10
|
|
|
2.0 ma minimalnie niższy blok - jakieś 4 mm, a ma głowice DOHC, podczas gdy 2.5 jest SOHC.....więc o wiele mniejsze głowice |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-05-2009, 15:14
|
|
|
a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ?? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-05-2009, 20:30
|
|
|
jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ???
[ Dodano: 22-05-2009, 20:33 ]
a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta??? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-05-2009, 21:34
|
|
|
malibu_qq napisał/a: | jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ??? | Poczytaj streetracing.pl. Tam user jtjerry wsadził jednostkę z Eclipsa. U nas 4G63Colt tez ma potwora.
malibu_qq napisał/a: | a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta??? | Wszystko od Gala. Komp, wiązka, hamulce, półosie itp itd - cały napęd. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-05-2009, 22:18
|
|
|
rozumiem że skrzynia biegów również. teraz pytanie czy długość półosiek będzie odpowiednia do budy colta.? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 23-05-2009, 01:31
|
|
|
Napewno nie. Galant na większy rozstaw kół. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 13:07
|
|
|
kamil napisał/a: | a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ?? |
żywy przykład był z miesiąc temu do sprzedania na ebay.co.uk
Wszystko łądnie się komponuje
z półosiami, jeżeli pasowały by frezy przegubów, to nie ma problema |
_________________
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 23-05-2009, 22:07
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu |
tak się zastanawiam, czy to faktycznie jest mozliwe ?można by wtedy lecieć 150 do tyłu? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 22:50
|
|
|
hehe nie utrzymałbyś się na drodze mając przednie (w tym przypadku tylne - skrętne i napędzające) koła
BTW:
6A12 TwinTurbo w budzie CA0:
zdjęcia dzięki sprytowi tresorexa
Jak widać całkowicie wykonalne.
Jestem po rozmowie z kim trzeba i nie widzi problemów we włożeniu.
A że z CA0 się nie rozstane, a 113KM nawet z krótką skrzynią już dawno przestało wystarczać....
I jeszcze jedno: 3.0 V6 z Sigmy. Z tym że tutaj zasugerowano mi by pchać go za fotele i robić RWD
Rozebrałem już kila CA0 do cna, miejsca na motor z tyłu jest sporo.
Pomijam wywalenie baku, klatkę zupełnie inny zawias. Jako, że gadamy czysto teoretycznie to takie pytanie: Gdyby wsadzić silnik na tył z układem silnik-skrzynia, jak z przodu, jak rozwiązać cięgna biegów włączały je jak w każdym aucie a nie szukać 1 tam gdzie R? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2009, 00:55
|
|
|
pawela, tak tak zdaje sobie spraw, że prowadzic się tego nie da i od razu można zaliczyć pare niekontrolowanych obrotów, bo to wtedy jak wózek leci. Interesuje mnie tylko czy wtedy faktycznie zmieniając biegi będę mógł jechać tak jak do przodu ( mam na mysli prędkośc) |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 24-05-2009, 01:44
|
|
|
pawela rozkminialem temat z wsadzeniem silnika na tyl i rwd w ca0 ale slyszalem ze podobno przy wiekszej predkosci colt slabo trzyma sie drogi tzn jakby wyzucic silnik z przodu to prawdopodobnie moze odleciec
liczac 3.0 wolno by nie jezdzilo + brak dociazenia przodu = mozliwosc odlotu |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2009, 09:28
|
|
|
white90, byłoby jak w 'szybkich i wsciekłych'.. tam fura łysego stawała na tylne łapy jak dał w palnik;) |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-05-2009, 11:05
|
|
|
nie było by tak, bo silnik byłby na środku - niemal idealny rozkład mas. Problemem jest np dobór zawieszenia na tył, amortyzatory i sprężyny przednie z sigmy - niezbędne. Ale to tylko teoria
Najbardziej interesuje mnie wsadzenie 6A12 2.0 V6 150KM na przód. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|