REMONTOWAĆ CZY ZMIENIĆ?.... DYLEMAT STRASZNY:( |
Autor |
Wiadomość |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2011, 08:44
|
|
|
Pewnie. Lecz idąc tym dokiem myślenia trzeba skreślić większość silników od połowy lat 90' do teraz, więc i przy okazji większość Miśków.
4g92 i 4g93 może i nie są świetnymi silnikami na tle starszych produktów Mitsubishi, ale na tle konkurencji wypadają świetnie. Np. 113KM z silnika 1.6 w 92 roku, czy 140KM z silnika 1.8... Do tego są to trwałe jednostki. Szczególnie 4g92 90/99/103KM z Coltów i Carism. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2011, 09:18
|
|
|
zgodzę się - 4G9x są bardzo udane - oszczędne i mocne
jedyna wada to aparaty zapłonowe |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-03-2011, 12:27
|
|
|
Jedyne co mnie zniechęca do Carismy 2 to brak silnika 1.8 lub 2.0 na wielopunkcie. GDI jest fajny i sprawia wiele frajdy podczas jazdy ale w mieście spala tyle co konkurencja o podobnej mocy. Ekonomiczny jest tylko w trasie przez co coraz bardziej skłaniam się do zmiany auta. Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni i Vectra C 1.8 16V 122konie ale jeśli komuś wystarcza 100 koni lub nie chce LPG to w 100% polecam Carismę z obydwoma silnikami. Jeśli chodzi o GDI, to trzeba trafić zadbany model i mieć trochę pojęcia o mechanice oraz dokładnie przejrzeć tematy na tym forum odnośnie tego silnika by nie pójść z torbami. |
|
|
|
 |
metal
Mitsumaniak ONLY UNDERGROUND....
Auto: MITSUBISCHI COLT C50 4G15
Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 77 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-03-2011, 09:18
|
|
|
CARISMA ODPADA.....nie podoba mi sie,poza tym silniki silnikami ale to ,że nie Japonia....
POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-03-2011, 11:23
|
|
|
Krzyzak, oszczędne może i tak, ale żeby mocne ? Poza tym - silnik silnikiem, ale to co na nim nauwieszali woła o pomstę do nieba |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-03-2011, 11:25
|
|
|
ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-03-2011, 19:42
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Waham się pomiędzy Toledo 2 z 1.8 20V 125 koni |
Mam 1.8 20v w A4, jak chcesz wiedziec ile pali i jak jezdzi to pisz na priva |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-03-2011, 23:32
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ja tam sobie chwalę np. takiego Colta CA4 - 1.6 pojemności, 113 KM i poniżej 9s. do setki
a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100
gdyby nie fakt, że potrzebuję kombi, to ten Colt byłby następcą mojego niebieskiego C52 |
Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000 to cos dla Ciebie
Krzyzak napisał/a: | a przy tym spalanie średnie w ok. 6l/100 |
tyle pala w trasie
[ Dodano: 25-03-2011, 23:34 ]
Maretzky85, w przeliczeniu moc . pojemnosc wcale gorzej nie wypada 4g93 od 4g63 Mowa o DOHC. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-03-2011, 23:39
|
|
|
rosomak1983, mówisz o zwykłym 4g63 i JDMowym 4G93 ?
Bo JDMowy 4G63 miał coś ponad 170 kuca |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-03-2011, 19:02
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Krzyzak lancer kombi 4x4 z tym silnikiem rok 2000 |
gdzie go kupić? - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-03-2011, 19:17
|
|
|
Maretzky85,
4g93 DOHC 140/1.8= 77.7 (te siódemki )
4g63 DOHC 150/2.0= 75
wiec niewiem o co chodzi
Krzyzak napisał/a: | gdzie go kupić? - może z 2 sztuki są, więc wybór żaden... musi jeszcze mieć klimę |
sa z klima, przecie no wiesz czasem wystarczy ten jeden
Kiedys sobie kupie takiego. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-03-2011, 21:59
|
|
|
Dla mnie najwieksza wada ogolnie japonczykow to mizerny wybor silnikow i beznadziejne wnetrza (jedynie Gal dla mnie daje rade). Nie chcac wywolywac wojny ale np. w A4 B5 czyli 95-2000r bylo 15 roznych silnikow do wyboru, a w Carismie chyba polowa tego, a gdzie naped 4x4 czy silniki z T :] |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-03-2011, 22:11
|
|
|
Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-03-2011, 22:26
|
|
|
Jogurt napisał/a: | Xsystoff, to weź poszukaj sobie co mitsu oferuje na swoim rodzimym rynku, albo inaczej, popatrz co audi oferuje w japonii |
W Japonii jest Carisma 300hp 4x4 seryjna albo Carisma diesel 6 cylindrowy + 4x4 ? Nie moja wina ze na Europe rzucali ochłapy Z drugiej strony to nawet Gal Vr4 slabo wypada przy M5 chociazby |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2011, 22:39
|
|
|
Carism nie było na rynku japońskim. Krajem produkcji Carismy była Holandia a rynkiem Europa.
I PS. Była Carisma GT z silnikiem 4g63 2.0T 280KM (choć de facto był to Lancer Evo...).
Co do porównania Gala Vr4 i BMW M5 nie byłbym taki przekonany. Stwierdzenie, że "słabo wypada" jest mocno na wyrost IMO.
W M5 masz 5,0l V8 , w VR4 2,5 V6TT.
M5 400KM, VR4 280KM.
M5 1800kg, VR4 1480kg.
M5 5,3s, VR4 ~6s.
M5 RWD, VR4 4WD.
Przepaści nie ma - mimo, iż przewaga jest po stronie M5 E39. |
|
|
|
 |
|